Hazard ude i 3-4 uger

4 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid må...

Real Madrid må se bort fra Eden Hazard, når holdet i morgen tager hul på den nye sæson med udekampen mod Celta.

Den belgiske stjernespiller har pådraget sig en muskelskade og meldes ude af spillet i de næste 3-4 uger og dermed misser han de første tre kampe af sæsonen.

Dermed ser Real Madrid ud til at lægge ud med samme hold som man sluttede elendigt af med i sidste sæson, hvis da ikke Zinedine Zidane vælger at gøre brug af enten James Rodríguez eller Luka Jovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Hazard ude i 3-4 uger
Jamen det er jo bare fantastisk! Endnu en muskelskade. Undskyld mit sprog, men hvad fanden foregår der? Der er da tydeligvis et eller andet i vejen med den fysiske træning. Hvornår har Hazard sidst været skadet i Chelsea?!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Hazard ude i 3-4 uger

Bismo skrev: Jamen det er jo bare fantastisk! Endnu en muskelskade. Undskyld mit sprog, men hvad fanden foregår der? Der er da tydeligvis et eller andet i vejen med den fysiske træning. Hvornår har Hazard sidst været skadet i Chelsea?!


Muskelskader har efterhånden været et problem i mange år nu, så jeg ved ikke, om jeg vil give de fysiske trænere skylden. I forbindelse med diverse managerskift har Real Madrid trods alt haft forskellige fysiske trænere. Hvad der derimod har været en konstant i alle disse år, er dem der behandler skaderne: Sanitas. Jeg har på fornemmelsen, at en stor del af skylden for de mange skader skal findes hos dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Hazard ude i 3-4 uger
Fuck en lorte nyhed!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #5 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Hazard ude i 3-4 uger

Bismo skrev: Jamen det er jo bare fantastisk! Endnu en muskelskade. Undskyld mit sprog, men hvad fanden foregår der? Der er da tydeligvis et eller andet i vejen med den fysiske træning. Hvornår har Hazard sidst været skadet i Chelsea?!


Muskelskader har efterhånden været et problem i mange år nu, så jeg ved ikke, om jeg vil give de fysiske trænere skylden. I forbindelse med diverse managerskift har Real Madrid trods alt haft forskellige fysiske trænere. Hvad der derimod har været en konstant i alle disse år, er dem der behandler skaderne: Sanitas. Jeg har på fornemmelsen, at en stor del af skylden for de mange skader skal findes hos dem.


Det virker helt håbløst at vi har så mange skader i klubben konstant - hvor problemet ligger har jeg svært ved præcis at udpege, men Perez bør virkelig kigge mod andre klubber, hvor skadesprocenten er væsentlig lavere end hos os.
Det kan jo ikke passe at 60-70% af vores spillere er lavet af glas eller det der er værre :-(

Jeg frygter så meget for den her sæson, og vi er ikke en gang startet endnu - suk et langt år det kan blive ... igen :-(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #6 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Hazard ude i 3-4 uger
Haha, selvfølgelig er han det. Selvfølgelig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #7 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Hazard ude i 3-4 uger
Det hele er efterhånden til at kaste op over!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #8 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Hazard ude i 3-4 uger
Altså er det de samme 11 gamle travere som vi gloede på i sidste sæson. Ingen nye idéer, ingen nye impulser. Intet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce