Josep Pedrerol svarer Zidane: Intensitet? Den fysiske forberedelse er en katastrofe og alle er skadede. +++ Roberto Gómez: Zidanes kredit er opbrugt, Florentino bør tage en beslutning. +++ Nacho Peña: Zidane er i fare, hvis ikke situationen ændrer sig hurtigt. +++ Antonio Romero, AS: Militaos tilstedeværelse i startopstillingen var beklagelig. Den halvt pensionerede Pepe tog hans plads i Porto. +++ Pedja Mijatovic: Der er grund til bekymring og man er nødt til at finde løsninger, men i øjeblikket er Zidane ikke i stand til at finde en løsning og holdet skal forbedre sig i alle henseender. +++ Jorge Valdano i El Transistor: Der mangler forstærkninger, som giver Real Madrid en anden dimension. Vi forventede flere forstærkninger, ikke mindst til midtbanen. +++ David Álvarez: Fortjent sejr til Paris SG over et ekstremt skrøbeligt Real Madrid. +++ Manolo Lama på de sociale medier: Uden midtbane, ingen bold. Uden bold, ingen fodbold. Uden fodbold er der ingen chancer. Uden chancer er der ingen mål. Uden mål er der ingen sejre. Sådan var Real Madrid i dag. +++ Josep Pedrerol: Jeg spørger mig selv, hvor lang kredit Zidane har. Der er en træner ledig på markedet.... +++ Álvaro Benito på de sociale medier: Vi er langt fra at være de bedste. +++ Guti kritisk på de sociale medier: PSG uden sine tre stjerner og så er man ikke en gang i stand til at spille lige op.... +++ Tomás Roncero, AS: Jeg foretrækker ikke at spørge hvad der var sket, hvis Mbappé, Cavani og Neymar havde været med. +++

Referat i podcast-version: Balaídos ingen sag for Real Madrid

1 måned 2 dage siden #1 af Daniel
Sæsonen 2019/20 er...

AVC7857

Sæsonen 2019/20 er skudt i gang med Real Madrids sejr på 1-3 ude over Celta Vigo på Balaídos.

Som noget nyt laver madridista.dk i denne sæson referaterne som en podcast-version og til dagens kamp er det Daniel og Jesper, som er i studiet til en snak om resultatet, Zidanes taktiske oplæg og indskiftninger undervejs, og som sædvanligt finder vi også en Kampens spiller, en Kampens badebold, ligesom vi har fundet Kampens detalje - eller var der mere end én? - og et perspektiv på fremtiden ud fra dagens kamp.

I kan lytte til hele snakken her:

Madridista.dk Podcast

Ris og ros er som altid velkommen. Vi søger altid at blive bedre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #2 af Administrationen
En lidt anden måde at få referat på. Fungerer det, synes I?

1 måned 2 dage siden #3 af Kiwes
Kæmpe fan - godt arbejde, fortsæt endelig.
Jeg er dog ikke helt enig I jeres analyse af kampen, hvor I efter min mening deler alt for let ud af roserne. Celta total dominerede os halvvejs igennem første halvleg og så frem til Modric's udvisning (pudsigt nok stoppede det her) :).
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith

1 måned 2 dage siden #4 af BBB
Der er lidt med lyden. Det går fint igennem, men musikken er noget højere end stemmerne. Det er ikke så meget, at musikken er høj, men nærmere at der gerne må skrues lidt op for stemmerne. Det er ikke kun til denne, at lyden gerne må være højere.

Ellers er det en fornøjelse, at I vil gøre det på denne måde. Aktivitet på forum er nok ikke jeres prioritet med podcast som nedtakt til en kamp, men aktiviteten vil nok falde en smule (det tager lidt længere tid at høre 15 minutter end at skimme en artikel og så blive sur over, hvad der står i den :-D )
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 måned 2 dage siden #5 af Jelle
Måske jeg er den eneste, men nøj hvor jeg savner de (helt) gamle kampreferater (fra før minut til minut beskrivelserne), hvor man hurtigt kunne få en fornemmelse for kampforløbet samt de mest opsigtsvækkende præstationer. Det var perfekt, hvis man af uransagelige årsager havde misset kampen. Et 20 minutters podcast virker som en helt anden ting, der kunne stå for sig uden at det behøver fortrænge et klassisk referat.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 måned 1 dag siden #6 af JimmyBroe
Jeg synes også det er en rigtig god måde at gøre det på. Da det virker til at i selv er hooked på det her med podcast, så vil jeg give BBB ret. Lyden skal blive bedre. Jeg har ikke forstand på det, men jeg tænker at det handler om en investering i nogle gode mikrofoner. Der må være lidt penge tilovers efter alt det reklame på siden:D Ej spøg til side.

Nu er jeg med på det her er en nedtakt. Men Jeg synes stadig i skal læne jer mere op af forum sådan helt generelt. Starte diskussioner og sende dem ud i “systemet” eller inddrage diskussioner opstået på forum. Det vil også give en ejerfornemmelse hos os brugere (og derved en større interesse); hvis en diskussion man selv er en del af, bliver taget op i podcasten.

Det kunne eksempelvis være en målmandsdebat der opstår på forum. Hvor f.eks. Dios er stor fortaler for vores bedste målmand og kommer med noget faktuelt og nogle argumenter for hvorfor han (Navas) er langt bedre end Courtois:D Så tager i det op og diskuterer det i podcastet. Eventuelt med en stikpille eller et spørgsmål til forum. Så kræver det også lidt at vi brugere har hørt podcasten, for at kunne deltage 100% i netop den debat. Ergo flere lyttere/lytninger.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB

1 måned 1 dag siden #7 af Daniel

JimmyBroe skrev: Jeg synes også det er en rigtig god måde at gøre det på. Da det virker til at i selv er hooked på det her med podcast, så vil jeg give BBB ret. Lyden skal blive bedre. Jeg har ikke forstand på det, men jeg tænker at det handler om en investering i nogle gode mikrofoner. Der må være lidt penge tilovers efter alt det reklame på siden:D Ej spøg til side.

Nu er jeg med på det her er en nedtalt. Men Jeg synes stadig i skal læne jer mere op af forum sådan helt generelt. Starte diskussioner og sende dem ud i “systemet” eller inddrage diskussioner opstået på forum. Det vil også give en ejerfornemmelse hos os brugere (og derved en større interesse) hvis en diskussion man selv er en del af, bliver taget op i podcasten.

Det kunne eksempelvis være en målmandsdebat der opstår på forum. Hvor f.eks. Dios er stor fortaler for vores bedste målmand og kommer med noget faktuelt og nogle argumenter for hvorfor han (Navas) er langt bedre end Courtois:D Så tager i det op og diskuterer det i podcastet. Eventuelt med en stikpille eller et spørgsmål til forum. Så kræver det også lidt at vi brugere har hørt podcasten, for at kunne deltage 100% i netop den debat. Ergo flere lyttere/lytninger.

Jeg har flere ting.....

1. Mikrofoner. Vi har allesammen nogle af de bedste mikrofoner på markedet, men vi er udfordret på, at vi sidder flere forskellige steder i landet, når vi optager. Derfor lydkvaliteten. Hvis man har hørt med fra episode 1 i vores lille serie om sommeren 2019/20 vil man forhåbentlig også kunne høre en væsentlig forskel på lyden fra dén og frem til i dag (det skulle gerne være blevet mere rent). For det er noget, som vi arbejder på/med. Vi forsøger fortsat at blive bedre på dét område, men det er mere i forhold til redigeringen af vores respektive lyd. Vi kan ikke gøre mere i forhold til udstyr/optagelse.

2. Vi modtager ALTID gerne input fra jer, men det skal komme fra jer. Vi kan ikke gætte os til, hvad I ønsker med den her podcast, som vi har stablet på benene. Vi har selvfølgelig nogle ting på tapetet, som vi allerede har planlagt, men som vi skriver:

Vi håber naturligvis, at I vil tage godt imod det og komme med den nødvendige ris og ros, så vi kan blive endnu bedre og stille de behov, som I end måtte have med vores podcast.

Derfor tager vi altid mod gode forslag med kyshånd. Vi takker i hvert fald ikke nej til materiale. Det gør jo kun vores arbejde nemmere ;-)

Så dine ideer tager vi os med i baglokalerne.
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Daniel.

1 måned 1 dag siden #8 af JimmyBroe
@Daniel

Som sagt har jeg ikke forstand på det. Det blev netop bevist her. Man kan godt høre lyden er bedre fra første gang; ingen tvivl om det. Så er det bare at i sidder hver sit sted og det kan i jo ikke gøre ved. Vi kan ikke alle bo på Falster jo:D

Det skal slet ikke forstås sådan at det er uudholdigt at høre på. For det er det på ingen måde.

1 måned 1 dag siden #9 af Daniel

JimmyBroe skrev: @Daniel

Som sagt har jeg ikke forstand på det. Det blev netop bevist her. Man kan godt høre lyden er bedre fra første gang; ingen tvivl om det. Så er det bare at i sidder hver sit sted og det kan i jo ikke gøre ved. Vi kan ikke alle bo på Falster jo:D

Det skal slet ikke forstås sådan at det er uudholdigt at høre på. For det er det på ingen måde.

Og mit svar skal heller ikke forstås som et angreb på din konstruktive kritik. For vi tager det til os og vi arbejder rigtig hårdt i baglokalerne på at blive bedre på lyden. Det må du/I bare ikke tvivle på ;-)

Det være sig det samme setup (identiske rum), mikrofonen i samme afstand, samme indstillinger osv. osv. osv. :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

1 måned 12 timer siden #10 af Dios
JimmyBroe skrev:

Det kunne eksempelvis være en målmandsdebat der opstår på forum. Hvor f.eks. Dios er stor fortaler for vores bedste målmand og kommer med noget faktuelt og nogle argumenter for hvorfor han (Navas) er langt bedre end Courtois:D

Hahahah :D

Ellers kan vi debattere om hvorfor du altid har en svaghed for målmænd uden højt topniveau? :D Diego Lopez over Casillas, og Navas over Courtois. Hvad fanden foregår der oppe i dit hoved? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 12 timer siden #11 af BBB

Dios skrev: JimmyBroe skrev:

Det kunne eksempelvis være en målmandsdebat der opstår på forum. Hvor f.eks. Dios er stor fortaler for vores bedste målmand og kommer med noget faktuelt og nogle argumenter for hvorfor han (Navas) er langt bedre end Courtois:D

Ellers kan vi debattere om hvorfor du altid har en svaghed for målmænd uden højt topniveau? :D Diego Lopez over Casillas, og Navas over Courtois. Hvad fanden foregår der oppe i dit hoved? :D

Du skal ikke komme for godt igang. Du er stadig kæmpe fortaler for en Benzema/Hazard kombination i front, selvom ingen af dem er store målscorere.

Selv en tyk Higuain har vildere sæsoner end en fit Benzema :-D

1 måned 9 timer siden #12 af JimmyBroe

Dios skrev: JimmyBroe skrev:

Jeg ved ikke hvad du fabler om.. Jeg er mega pro Courtois. Noget jeg aldrig har lagt skjul på. Tsk...

:D

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.