Josep Pedrerol svarer Zidane: Intensitet? Den fysiske forberedelse er en katastrofe og alle er skadede. +++ Roberto Gómez: Zidanes kredit er opbrugt, Florentino bør tage en beslutning. +++ Nacho Peña: Zidane er i fare, hvis ikke situationen ændrer sig hurtigt. +++ Antonio Romero, AS: Militaos tilstedeværelse i startopstillingen var beklagelig. Den halvt pensionerede Pepe tog hans plads i Porto. +++ Pedja Mijatovic: Der er grund til bekymring og man er nødt til at finde løsninger, men i øjeblikket er Zidane ikke i stand til at finde en løsning og holdet skal forbedre sig i alle henseender. +++ Jorge Valdano i El Transistor: Der mangler forstærkninger, som giver Real Madrid en anden dimension. Vi forventede flere forstærkninger, ikke mindst til midtbanen. +++ David Álvarez: Fortjent sejr til Paris SG over et ekstremt skrøbeligt Real Madrid. +++ Manolo Lama på de sociale medier: Uden midtbane, ingen bold. Uden bold, ingen fodbold. Uden fodbold er der ingen chancer. Uden chancer er der ingen mål. Uden mål er der ingen sejre. Sådan var Real Madrid i dag. +++ Josep Pedrerol: Jeg spørger mig selv, hvor lang kredit Zidane har. Der er en træner ledig på markedet.... +++ Álvaro Benito på de sociale medier: Vi er langt fra at være de bedste. +++ Guti kritisk på de sociale medier: PSG uden sine tre stjerner og så er man ikke en gang i stand til at spille lige op.... +++ Tomás Roncero, AS: Jeg foretrækker ikke at spørge hvad der var sket, hvis Mbappé, Cavani og Neymar havde været med. +++

Sun: Real Madrid vil afgive bud på Christian Eriksen

1 måned 1 dag siden #1 af Administrationen
Christian Eriksen har været...

Eriksen

Christian Eriksen har været lidt ude af rygtebørsen i forhold til Real Madrid på det seneste, men ifølge engelske The Sun har man fortsat ikke opgivet danskeren i den spanske hovedstad.

Faktisk mener man, at Real Madrid vil komme med et bud på 60 millioner € inden transfervinduet lukker i for de spanske klubber den 2. september, hvilket sandsynligvis også vil være Tottenhams sidste mulighed for at få penge for danskeren.

Paul Pogba er fortsat Zinedine Zidanes store forhåbning, men forhandlingerne er unægtelig besværliggjort af, at Manchester United ikke kan hente en erstatning for ham, men flere medier mener at vide, at Mino Raiola er i Manchester for at forsøge at få et skifte presset igennem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 17 timer siden #2 af El Siete
Jeg har virkelig svært ved at tro på at klubben skulle byde en halv milliard for Eriksen når han "kvit og frit" kan valse ind af døren på Valdebebas om 10 måneder. Men man kan da forsøge og se hvor langt prisen kan blive presset ned jo tættere vi kommer på 2. september, men mon ikke Eriksen gladeligt tager en sæson mere i Tottenham mod at få en pæn skilling i sign-on fee :)
Det samme gør sig jo gældende med Pogba, som burde kunne erhverves for det halve næste sommer, så jeg forstår egentlig godt ledelsen hvis man går helhjertet efter Neymar - for det er nu eller aldrig.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 14 timer siden #3 af Salix7

El Siete skrev: Jeg har virkelig svært ved at tro på at klubben skulle byde en halv milliard for Eriksen når han "kvit og frit" kan valse ind af døren på Valdebebas om 10 måneder. Men man kan da forsøge og se hvor langt prisen kan blive presset ned jo tættere vi kommer på 2. september, men mon ikke Eriksen gladeligt tager en sæson mere i Tottenham mod at få en pæn skilling i sign-on fee :)
Det samme gør sig jo gældende med Pogba, som burde kunne erhverves for det halve næste sommer, så jeg forstår egentlig godt ledelsen hvis man går helhjertet efter Neymar - for det er nu eller aldrig.

Fine observationer og tanker - Jeg er ikke sikker på, at vi har brug for Eriksen om et år, men kommer han gratis, tager jeg gerne imod ham.

Pogba bør hentes nu, hvis prisen kan sænkes ved at inkludere en eller flere spillere. Ellers vil muligheden for næste år til en mindre pris også være fin.

Neymar derimod ser jeg gerne, at vi dropper helt, hvis vi så går All-in på Mbappé til næste sommer.

1 måned 8 timer siden #4 af El Siete

Salix7 skrev:

El Siete skrev: Jeg har virkelig svært ved at tro på at klubben skulle byde en halv milliard for Eriksen når han "kvit og frit" kan valse ind af døren på Valdebebas om 10 måneder. Men man kan da forsøge og se hvor langt prisen kan blive presset ned jo tættere vi kommer på 2. september, men mon ikke Eriksen gladeligt tager en sæson mere i Tottenham mod at få en pæn skilling i sign-on fee :)

Fine observationer og tanker - Jeg er ikke sikker på, at vi har brug for Eriksen om et år, men kommer han gratis, tager jeg gerne imod ham.

Pogba bør hentes nu, hvis prisen kan sænkes ved at inkludere en eller flere spillere. Ellers vil muligheden for næste år til en mindre pris også være fin.

Neymar derimod ser jeg gerne, at vi dropper helt, hvis vi så går All-in på Mbappé til næste sommer.

Mbappe er også min foretrukne, men hvad hvis klubben render ind i en sæson som sidste års? Så tror jeg presset bliver for stort for Perez. Har han flere "tricks" han kan hive ud af ærmet? Neymar garanterer (næsten) succes denne sæson, og med ham og Hazard vinder vi sgu hele lortet, hvorimod Pogba, til samme pris, vil have knap så stor indflydelse. Jeg siger ikke jeg er for Neymar, bare at jeg forstår hvis der bliver gået helhjertet efter ham.

Summa summarum så skal der tilføjes en eller flere spillere inden 2 sep hvis vi skal have en chance i ligaen og CL.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.