Sun: Real Madrid vil afgive bud på Christian Eriksen

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Christian Eriksen har været...

Christian Eriksen har været lidt ude af rygtebørsen i forhold til Real Madrid på det seneste, men ifølge engelske The Sun har man fortsat ikke opgivet danskeren i den spanske hovedstad.

Faktisk mener man, at Real Madrid vil komme med et bud på 60 millioner € inden transfervinduet lukker i for de spanske klubber den 2. september, hvilket sandsynligvis også vil være Tottenhams sidste mulighed for at få penge for danskeren.

Paul Pogba er fortsat Zinedine Zidanes store forhåbning, men forhandlingerne er unægtelig besværliggjort af, at Manchester United ikke kan hente en erstatning for ham, men flere medier mener at vide, at Mino Raiola er i Manchester for at forsøge at få et skifte presset igennem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af El Siete
Jeg har virkelig svært ved at tro på at klubben skulle byde en halv milliard for Eriksen når han "kvit og frit" kan valse ind af døren på Valdebebas om 10 måneder. Men man kan da forsøge og se hvor langt prisen kan blive presset ned jo tættere vi kommer på 2. september, men mon ikke Eriksen gladeligt tager en sæson mere i Tottenham mod at få en pæn skilling i sign-on fee :)
Det samme gør sig jo gældende med Pogba, som burde kunne erhverves for det halve næste sommer, så jeg forstår egentlig godt ledelsen hvis man går helhjertet efter Neymar - for det er nu eller aldrig.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 år 11 måneder siden #3 af Salix7

El Siete skrev: Jeg har virkelig svært ved at tro på at klubben skulle byde en halv milliard for Eriksen når han "kvit og frit" kan valse ind af døren på Valdebebas om 10 måneder. Men man kan da forsøge og se hvor langt prisen kan blive presset ned jo tættere vi kommer på 2. september, men mon ikke Eriksen gladeligt tager en sæson mere i Tottenham mod at få en pæn skilling i sign-on fee :)
Det samme gør sig jo gældende med Pogba, som burde kunne erhverves for det halve næste sommer, så jeg forstår egentlig godt ledelsen hvis man går helhjertet efter Neymar - for det er nu eller aldrig.

Fine observationer og tanker - Jeg er ikke sikker på, at vi har brug for Eriksen om et år, men kommer han gratis, tager jeg gerne imod ham.

Pogba bør hentes nu, hvis prisen kan sænkes ved at inkludere en eller flere spillere. Ellers vil muligheden for næste år til en mindre pris også være fin.

Neymar derimod ser jeg gerne, at vi dropper helt, hvis vi så går All-in på Mbappé til næste sommer.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

6 år 11 måneder siden #4 af El Siete

Salix7 skrev:

El Siete skrev: Jeg har virkelig svært ved at tro på at klubben skulle byde en halv milliard for Eriksen når han "kvit og frit" kan valse ind af døren på Valdebebas om 10 måneder. Men man kan da forsøge og se hvor langt prisen kan blive presset ned jo tættere vi kommer på 2. september, men mon ikke Eriksen gladeligt tager en sæson mere i Tottenham mod at få en pæn skilling i sign-on fee :)

Fine observationer og tanker - Jeg er ikke sikker på, at vi har brug for Eriksen om et år, men kommer han gratis, tager jeg gerne imod ham.

Pogba bør hentes nu, hvis prisen kan sænkes ved at inkludere en eller flere spillere. Ellers vil muligheden for næste år til en mindre pris også være fin.

Neymar derimod ser jeg gerne, at vi dropper helt, hvis vi så går All-in på Mbappé til næste sommer.

Mbappe er også min foretrukne, men hvad hvis klubben render ind i en sæson som sidste års? Så tror jeg presset bliver for stort for Perez. Har han flere "tricks" han kan hive ud af ærmet? Neymar garanterer (næsten) succes denne sæson, og med ham og Hazard vinder vi sgu hele lortet, hvorimod Pogba, til samme pris, vil have knap så stor indflydelse. Jeg siger ikke jeg er for Neymar, bare at jeg forstår hvis der bliver gået helhjertet efter ham.

Summa summarum så skal der tilføjes en eller flere spillere inden 2 sep hvis vi skal have en chance i ligaen og CL.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum