Marcelo: Vi behøver ikke flere indkøb

4 år 7 måneder siden #1 af Jbner
Real Madrid...

Real Madrid havde travlt i begyndelsen af transfer vinduet, hvor man bl.a. hentede Jovic, Hazard og Mendy, men siden da har der været stille på transferfronten, og det er Marcelo helt tilfreds med.

Marcelo er blevet interviewet af tyske Bild, hvor han blev spurgt om han mener at Real Madrid havde brug for at hente flere spillere til sæsonen, hvortil han svarede:

- Nej, vi har et godt hold. Det bliver svært, men hvis vi fokuserer på vores opgaver, kan vi vinde alt.

- Jeg er blevet lært at konkurrere om alle titler lige siden jeg kom til Real Madrid. Det bliver ikke anderledes i år, og vi vil kæmpe om ligaen, Champions League og Copa del Rey.

I interviewet blev han også spurgt ind til sin svære sæson sidste år.

- Jeg har lært at leve med kritik og fortsætte med at gøre det jeg gør.

- Jeg ved det bedre end nogen anden når jeg gør det godt, og når jeg gør det skidt. Kritikken rører mig ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Kiwes
Lad os ikke forblinde af en enkelt sejr, vi har behov for forstærkninger på midtbanen. Jeg håber ikke at ledelsen har droppet interessen i Donny van de Beek og til dels Eriksen. Der bliver dog ikke nævnt noget konkret i pressen udover den endeløse Neymar saga - som vi alle godt ved ikke kommer til Madrid. Forhåbentligt er et salg af Mariano med til at kickstarte et køb - James kommer vi sku ikke af med.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af Elto92
Var donny ikke en done Deal for 2-3 uger siden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af Petroleum
Det skulle således være tilfældet, at de personlige vilkår er på plads med Donny, men klubberne er ikke helt enige endnu. Den sidste del skyldes nok, at Real Madrid afventer bedre muligheder (læs: Pogba).

Min personlige holdning er dog at vi bare skal have Donny købt! Omgående.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce