Spansk medie: Real Madrid har ophævet klausul på udlejede spillere

6 år 11 måneder siden #1 af Daniel
Ifølge La Sexta har...

Ifølge La Sexta har Real Madrid valgt at ophæve den såkaldte "cláusula del medio" på klubbens udlejede spillere, hvorfor Andriy Lunin i princippet vil kunne vogte buret mod Real Madrid, når Real Valladolid gæster den spanske hovedstad på lørdag.

Det betyder, at Real Madrids udlejede spillere fremover også kan spille mod Real Madrid. Dermed kan spillere som Sergio Reguilón, Borja Mayoral, Martin Ødegaard, Óscar Rodríguez og Takefua Kubo komme til at gøre livet surt for Los Blancos i indeværende sæson.

Real Madrid benyttede sig blandt andet af føromtalte klausul i Raúl de Tomás' lejekontrakt med Rayo Vallecano i sidste sæson, hvorfor den skarpe angriber ikke kunne hjælpe sit mandskab i en betydningsfuld kamp for den lille Madrid-klub, selvom Real Madrid ikke havde mere at spille for i LaLiga.

Zidane og co. får altså en lille smagsprøve på, om det får nogen reel betydning, når Real Valladolid, der har Lunin, Jorge de Frutos og Javi Sánchez på lån, gæster Santiago Bernabéu på lørdag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af BBB
Er der en melding på hvorfor?

6 år 11 måneder siden #3 af Daniel

BBB skrev: Er der en melding på hvorfor?

Nej, men vi kommer naturligvis med opfølgning, hvis.... :-)

6 år 11 måneder siden #4 af Kiwes
Det lyder som en helt hovedløs ide i mit hoved. Hvilke fordele kunne der være i at gøre dette udover at de kan spille 2 ekstra kampe om året....
Hvis jeg var lejet ud, vil jeg gøre alt for at imponere ejerklubben og særligt i en kamp imod dem.

Leveret af Kunena Forum