Zidane: Vi fortjente de tre point

4 år 7 måneder siden #1 af Jbner
Det var...

Det var en ærgerlig Zidane der tog i mod pressen efter kampen mod Valladolid i dag. Her kom han ind på James' præstation i dagens kamp, om presset på ham, og om den dårlige 2. halvleg.

- Det efterlod en bitter smag i munden, vi gjorde den sværeste del, at score i slutningen af anden halvleg, men bare tre minutter senere udlignede de. Det er en svær situation, det er indviklet og når man ved at man fortjente mere, de tre point, specielt efter alle de chancer i første halvleg, alt vi manglede var et mål.

- Det var ikke kun fordi Kroos mistede bolden, det kan altid ske, vi var ude af position defensivt. Vi gjorde den svære del, men vi skulle have sparket bolden frem ad banen. Vi kunne ikke få sejren, vi bliver nødt til at vokse og spille til slutfløjtet, for man kan ikke nøjes med at spille i 60 eller 70 minutter af kampen.

Om at være pragmatiske:

- Ved 1-0 efter 84 minutter skulle vi være pragmatiske og have større overbevisning da vi blev testet. Der skete hvad der skete i dag, og det skal vi acceptere. I går sagde jeg at det ikke ville blive en walkover, ethvert hold kan komme her og skabe problemer for os. Vi skal være fokuserede i 90 minutter, og hvis vi spillede som vi gjorde i første halvleg, ville vi have haft større muligheder for at vinde.

Om James:

- Han spillede godt. Han blev skiftet ud fordi han fik et slag, og hvis det sker, foretrækker jeg ikke at risikere noget. Han havde en god kamp i første halvleg, som resten af holdet. Han havde muligheder for at score.

Om mangel på mål:

- Vi mangler ikke mål. Vi skal tro mere på det vi gør. Jovic ramte overliggeren med sin første chance, og Benzema scorede. Vi skal fortsætte med det, og vide at målene kommer når tingene ændre sig. Vi kan være glade for første halvleg, hvor vi skabte mange chancer. Vi manglede målene, og vi skal være mere positive og have mere selvtillid, men vi vil fortsætte og presse i 90 minutter.

Om pres:

- Jeg lægger mærke til presset, selvfølgelig. Vores fans støtter os. Jeg ved det er svært, ligesom at vinde en titel. Vi har brug for vores fans, og vi vil gøre alt fra vores side.

Om 2. halvleg:

- Det var ikke et fald i det fysiske niveau. Vi er i begyndelsen af sæsonen. Vi kan heller ikke give varmen skylden, for det er det samme for begge hold. Vi gik derind, mindre overbevisende og vores spil var ikke flydende. Det er ikke et fysisk problem.

Om Jovic og James:

- De er vigtige spillere, og de giver os muligheder. Vi spiller 4-4-2 og det er endnu en mulighed for os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Salix7
Ét mål på hjemmebane er bare ikke godt nok! Efter en fuldstændig håbløs sidste sæson, er jeg uforstående overfor, hvorfor hverken spillerne eller Zidane ikke ligner nogen, der vil give sig 110% for at vinde den første hjemmebanekamp!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af PMO
Besvaret af PMO på emne Zidane: Vi fortjente de tre point

Salix7 skrev: Ét mål på hjemmebane er bare ikke godt nok! Efter en fuldstændig håbløs sidste sæson, er jeg uforstående overfor, hvorfor hverken spillerne eller Zidane ikke ligner nogen, der vil give sig 110% for at vinde den første hjemmebanekamp!


Hvorfor skal de? Det er jo blevet slået fast med syvtommer søm, at Zidane holder hånden over en stor gruppe spillere - hvor størstedelen af dem var mere eller mindre direkte skyld i den fadæse som hedder sidste sæson. Den 3. CHL titel er en fantastisk bedrift, men den har gjort at man glemmer, hvor ringe den sæson også var liga mæssigt.

Jeg kunne acceptere en uafgjort og svingede spil i de første kampe, hvis der var tale om nye spillere og et nyt koncept som skal på plads - det er der bare ikke. Desuden ville det være rart at se gejst og vilje. Bale var en af de bedste igår, hvilket siger alt, når man tænker på den hetz har har været udsat for - hvis han var ugidelig var det mere forståeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af Salix7

Salix7 skrev: Ét mål på hjemmebane er bare ikke godt nok! Efter en fuldstændig håbløs sidste sæson, er jeg uforstående overfor, hvorfor hverken spillerne eller Zidane ikke ligner nogen, der vil give sig 110% for at vinde den første hjemmebanekamp!

Hvorfor skal de? Det er jo blevet slået fast med syvtommer søm, at Zidane holder hånden over en stor gruppe spillere - hvor størstedelen af dem var mere eller mindre direkte skyld i den fadæse som hedder sidste sæson. Den 3. CHL titel er en fantastisk bedrift, men den har gjort at man glemmer, hvor ringe den sæson også var liga mæssigt.

Jeg kunne acceptere en uafgjort og svingede spil i de første kampe, hvis der var tale om nye spillere og et nyt koncept som skal på plads - det er der bare ikke. Desuden ville det være rart at se gejst og vilje. Bale var en af de bedste igår, hvilket siger alt, når man tænker på den hetz har har været udsat for - hvis han var ugidelig var det mere forståeligt.


Jeg ved godt at encitamentet til at yde en ekstra indsats er fuldstændig væk, fordi Zidane agerer træner, som han nu en gang gør - men for både spillernes og Zidane’s egen skyld, forstår jeg slet ikke, hvorfor de ikke er interesseret i at genvinde deres og klubbens stolthed.
Havde vi haft Klopp eller Mourinho som træner, havde vi set en helt helt anden måde at vise vilje, gejst og kvalitet på - det her er i min verden bare pinligt, når man er en del af Real Madrid!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #5 af Dios
@PMO.

Jeg synes virkelig du har tendenser til at skyde langt over mål når du siger, at de sikre spillere ikke vil kæmpe, fordi Zidane alligevel holder hånden over dem. Kan du nævne mig én ny spiller, som har kommet med noget vilje? James og Bale kom heller ikke med det igår. Jovic er ligesom Benzema stone face og viser overhovedet ikke følelser, men vilje er heller ikke noget jeg vil skrive efter hans præstationer.
Zidane er en rolig person, og han vil have ro på tingene præcis ligesom Ancelotti også altid ville have det. Helt modsat Mourinho, som hellere end gerne slagtede samtlige spillere i pressen, og pillede 3 mand ud i pausen, lukkede øjnene og håbede på det bedste. Det er bare slet ikke det indtryk Zidane vil give, og derfor får du heller ikke den indstilling på banen. Hvilken præference man er til kan jo være afgørende, men hold nu op med det der pjat.

Bale var på ingen måder god igår. Han kommer med så lidt til hver kamp, at det gør helt ondt. Det er ham der skal være stjernen, og ham der skal sættes i scene, så nej han spillede af helvedes til. Ser man ikke Bale på den præmis, så spiller han jo fremragende hver kamp. Vi taler om Bale og ikke Lucas, selvom sidstnævnte altid bliver slagtet på den bekostning.
James har alt at bevise, men hvad er hans undskyldning for ikke at vise netop det du ønsker, selvom Zidane tydeligvis ikke er skide stor fan af ham?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #6 af Kiwes
Slet
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Kiwes. Begrundelse: Forkert tråd

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce