AS: Rodrygo bliver i Real Madrid

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS...

Ifølge spanske AS bliver Rodrygo i Real Madrid i den kommende sæson og han følger dermed ikke Kubo på en udlejning til en anden spansk klub.

Dermed er planen, at Rodrygo følger samme fremgangsmåde som landsmanden Vinícius, som i sin første sæson vekslede mellem Castilla-mandskabet og førsteholdet. Det vil sige, at han træner med førsteholdet og er med Castilla til kamp, når Zidane ikke ønsker at gøre brug af ham.

At man vælger at holde på Rodrygo kan også være et tegn på, at Neymar ikke kommer til klubben. Kubo løste nemlig udlændinge-problematikken med sin udlejning til Mallorca. Dermed er Real Madrid nede på at have de tre udlændingepladser besat til Militao, Vinícius og Valverde, men sidstnævnte er meget tæt på også at få spansk pas og dermed kan hans udlændingeplads gå til Rodrygo, hvilket så forhindrer at Neymar kan komme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af JimmyBroe
Men optager Rodrygo en udlændninge plads hvis han er registreret hos Castilla og bare spiller enkelte kampe på førsteholdet?

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #3 af De Ra
Med hensyn til Rodrygo tør jeg ikke at svarer på, men så vidt jeg ved har Valverde allerede sit spanske pas.

Jeg kan kun lige finde den på spansk.

www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/08...2704e923c8b45c6.html

6 år 11 måneder siden #4 af Matamoro
Hvis han er registreret på castilla-holdet kan han kun spille 10 kampe for førsteholdet, så bliver han automatisk registeret som førsteholdsspiller

6 år 11 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Har det ikke været oppe før at han ikke kommer at regnes selv om han spiller alle kampe da han er under X år?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

6 år 11 måneder siden #6 af JimmyBroe

Thomaskjensen skrev: Har det ikke været oppe før at han ikke kommer at regnes selv om han spiller alle kampe da han er under X år?

Lige præcis. Og derfor ingen indflydelse på et eventuelt Neymar køb.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum