Mangel på nye folk - mangel på mål

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Der vil...

Der vil komme til at ske ændringer. Sådan sagde Zinedine Zidane, da han tiltrådte i marts måned.

Han henviste til en større udskiftning i Real Madrid-truppen, men ser man på weekendens kamp mod Valladolid var der faktisk hele 8 gengangere i startopstilling i forhold til et hold, som Carlo Ancelotti stillede med i sæsonen 2014/15. Bortset fra Courtois var spillere som Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Casemiro, Kroos, Isco, Bale, James og Benzema med for 5 år siden.

Af sommerens fem ny-indkøb var Hazard og Rodrygo skadede, mens Militao, Mendy og Jovic var på bænken og her kom kun sidstnævnte i kamp.

Og resultatet udeblev ikke. Real Madrid skabte nok mange chancer, men man havde i lighed med sidste sæson mere end svært ved at omsætte dem til scoringer og derfor fik man ikke sat tre points ind på kontoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Cristiano7
Marca lavede en artikel hvor man kunne se udskiftninger af dem på førsteholdet hos fx Barcelona, Juventus, PSG, Man City og Liverpool. Hvorimod Real Madrid kun havde 2 nye ansigter i ellevestarteren i lørdags sammenlignet med ellevestarten for HELE 4-5 år siden.

www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/08...68e3e54388b45a6.html
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 år 11 måneder siden #3 af Dios
Måske er der noget om snakken hvad angår Zidane's tidlige exit. Store ændringer har der overhovedet ikke været, og der har immervæk ikke været et stort officielt pres på at få hentet Pogba. Zidane har gjort alt hvad han kunne, men alligevel bliver han gjort til syndebuk for de manglende ændringer, og hans kynisme i pressen.
Først bliver han angrebet for at være for nedladende overfor James og Bale. Når man ikke kan komme af med dem, og han så må udtale sig positivt om dem, så er det også forkert, og derfor er han nu falsk.
Han har været fandens klar i mælet om Pogba, men der er absolut intet sket. Han fik Hazard og Mendy, men resten er ikke hans indkøb.

Jeg var endelig begyndt at holde lidt af Perez igen, men det her er jo fatalt. Nuvel, så køber vi nok Eriksen som et panikkøb á la Mariano sidste sæson. Et glimrende køb IMO, men et elendigt køb når Zidane ikke vil have ham.

Godt jeg ikke er Zidane, for han har immervæk det sværeste job i verden. Nu ser jeg det på ingen måder som noget negativt, at der er mange gengangere, tværtimod ser jeg det som en positiv ting. Det er dog uambitiøst, at man ikke bare har losset James og Bale's af helvedes til uanset hvor meget ansigt man så må miste med de handlinger. Ja ja, så var Inter ved at tage røven på os, og så alligevel ikke - for det er trods alt stadig os der står med lorten, og det er jo håbløst, hvis det igen er ham, som skal sidde på højrekanten de første 5-7 kampe, for derefter at miste pladsen til Lucas igen.
Det er simpelthen under al kritik, hvis ikke der kommer et kæmpe indkøb indenfor den næste uge. Tålmodigheden er så småt ved at rinde ud for mit vedkommende, men det er også mest, fordi det er skide synd for Zidane, som stadig ikke kan få sine salg og indkøb.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, JesperThomsen

6 år 11 måneder siden #4 af Ramos4
Perez har aldrig gjort det nemt at være træner, det skal han have.

Hvis jeg skal forsvare Zidane, så ser det ud til at han havde håbet Asensio og Hazard kunne være fløjene. Asensio så utroligt velspillende ud indtil sin skade - det er selvfølgelig ikke noget man kan indregne at han skulle være ude resten af sæsonen.

Det efterlader os i en situation, hvor vi både mangler en midtbanemand (Pogba fx.) og en offensiv spiller. Men vi har formentlig ikke råd til begge dele - hvertfald ikke uden at tage et lån i banken. Det vil jo så begrænse vores muligheder fremad i fremtidige transfervinduer. *

Det hjælper heller ikke at James og Bale har været SÅ svære at komme af med. Vi kan lade dem gå næsten gratis, derudover er der ikke de store bud omkring dem. Det er jo heller ikke Zidanes skyld.

At det taktiske oplæg så stadig er "spil den ud på kanterne og se hvad der sker" er så en anden sag.

* Hvis vi tager et lån altså.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Ramos4.

6 år 11 måneder siden #5 af El Siete

Dios skrev: Måske er der noget om snakken hvad angår Zidane's tidlige exit. Store ændringer har der overhovedet ikke været, og der har immervæk ikke været et stort officielt pres på at få hentet Pogba. Zidane har gjort alt hvad han kunne, men alligevel bliver han gjort til syndebuk for de manglende ændringer, og hans kynisme i pressen.
Først bliver han angrebet for at være for nedladende overfor James og Bale. Når man ikke kan komme af med dem, og han så må udtale sig positivt om dem, så er det også forkert, og derfor er han nu falsk.
Han har været fandens klar i mælet om Pogba, men der er absolut intet sket. Han fik Hazard og Mendy, men resten er ikke hans indkøb.

Jeg var endelig begyndt at holde lidt af Perez igen, men det her er jo fatalt. Nuvel, så køber vi nok Eriksen som et panikkøb á la Mariano sidste sæson. Et glimrende køb IMO, men et elendigt køb når Zidane ikke vil have ham.

Godt jeg ikke er Zidane, for han har immervæk det sværeste job i verden. Nu ser jeg det på ingen måder som noget negativt, at der er mange gengangere, tværtimod ser jeg det som en positiv ting. Det er dog uambitiøst, at man ikke bare har losset James og Bale's af helvedes til uanset hvor meget ansigt man så må miste med de handlinger. Ja ja, så var Inter ved at tage røven på os, og så alligevel ikke - for det er trods alt stadig os der står med lorten, og det er jo håbløst, hvis det igen er ham, som skal sidde på højrekanten de første 5-7 kampe, for derefter at miste pladsen til Lucas igen.
Det er simpelthen under al kritik, hvis ikke der kommer et kæmpe indkøb indenfor den næste uge. Tålmodigheden er så småt ved at rinde ud for mit vedkommende, men det er også mest, fordi det er skide synd for Zidane, som stadig ikke kan få sine salg og indkøb.

Jeg tænker ikke nødvendigvis et køb af Eriksen er et panikkøb, men rettere et strategisk træk for at få en spiller, vurderet til 100M, til småpenge. Ham og Pogba har været rygtet hertil i lang tid, men Tottenham og Daniel Levy er jo notorisk svære at danse med og ville i starten have over 100M og lige så stille er det tal faldet til 80, 70 og det seneste jeg har læst er at de gerne vil have omkring 60M, men måske er nødt til at indse at de må slippe ham for så lidt som 40-50M.
Tottenham har allerede købt erstatninger til midtbanen, så mon ikke de er rigtig medgørlige i denne uge hvis ikke han skal smutte gratisk om 10 måneder. Ender han med at koste omkring de 40M, er det måske heller ikke langt fra hvad han skulle have i sign-on og højere løn til næste sommer.

Noget andet er så at han ville komme ind i truppen rigtig sent og nok skal bruge lidt tid at tilpasse sig, hvor en Neymar eller Pogba jo allerede er venner med flere i truppen. Vi må se hvad der sker.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 år 11 måneder siden #6 af ChrillRM14
Al skyld tilfalder selvfølgelig ikke Zidane for en ret så kaotisk anden halvdel af transfervinduet...

Men jeg går og bliver lidt irriteret over, hvor stædig Zidane angiveligt er ifht den sidste spiller. Det er Pogba eller ingen. Det er jo hovedløst at have en så stædig plan. Det er jo givet, at man altid får target nummer 1, bare fordi man er klar i mælet om, atom vil have ham. Lykkes det ikke, så skal der være en klar back-up plan. Hvor er den? I stedet skal vi fodres med artikler om Reals strategi om at hente Neymar. Det er jo ligeså umuligt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

6 år 11 måneder siden #7 af Dios
El Siete skrev:

Jeg tænker ikke nødvendigvis et køb af Eriksen er et panikkøb, men rettere et strategisk træk for at få en spiller, vurderet til 100M, til småpenge. Ham og Pogba har været rygtet hertil i lang tid, men Tottenham og Daniel Levy er jo notorisk svære at danse med og ville i starten have over 100M og lige så stille er det tal faldet til 80, 70 og det seneste jeg har læst er at de gerne vil have omkring 60M, men måske er nødt til at indse at de må slippe ham for så lidt som 40-50M.
Tottenham har allerede købt erstatninger til midtbanen, så mon ikke de er rigtig medgørlige i denne uge hvis ikke han skal smutte gratisk om 10 måneder. Ender han med at koste omkring de 40M, er det måske heller ikke langt fra hvad han skulle have i sign-on og højere løn til næste sommer.

Noget andet er så at han ville komme ind i truppen rigtig sent og nok skal bruge lidt tid at tilpasse sig, hvor en Neymar eller Pogba jo allerede er venner med flere i truppen. Vi må se hvad der sker.

Man har kunne få Eriksen til €60 millioner siden starten af August, men han er bare ikke en prioritet hos Zidane, så derfor skal han ikke købes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum