Mijatovic: Der er ingen grund til at være alt for optimistisk

6 år 11 måneder siden #1 af Daniel
Pedrag Mijatovic...

Pedrag Mijatovic havde glemt de positive briller på sengebordet, da han i et interview med El Larguero på Cadena Ser skulle sætte lidt ord på Real Madrids aktivitet på sommerens transfermarked.

Således havde den forhenværende Real Madrid-angriber håbet på en større udrensning, men glæder sig over indkøbet af Eden Hazard, som han ser som den eneste spiller, der kan gøre en reel forskel på banen, om end han ikke er Cristiano Ronaldo.

- Jeg havde regnet med flere forstærkninger henover sommeren og en større udrensning af den nuværende trup. Hvis der ikke sker flere ændringer, inden transfervinduet lukker, kan holdet stadig konkurrere, men vi kan ikke være alt for optimistiske, tro vi er de bedste og vinde alle titlerne, siger Mijatovic, der dog glæder sig over tilføjelsen af Hazard:

- Den eneste, der kan gøre en forskel, er Hazard, men der findes kun én Cristiano Ronaldo - ingen er som ham.

Det ser ud til, at Real Madrid har trukket sin interesse i Neymar tilbage, da man har vurderet en eventuel handel alt for dyr, men Mijatovic kunne godt tænke sig at se den driblestærke brasilianer i den spanske hovedstad.

- Jeg ville elske at se Neymar i Madrid. Han bringer en masse interessante ting med sig.

Foruden lidt mere målfarlighed til angrebet, kunne Real Madrid også godt bruge noget mere tyngde til midtbanen, hvor alternativer ikke står i kø for Zinedine Zidane, men franskmanden står med en del af skylden selv, da han ganske stædigt insisterede på Paul Pogba, som Real Madrid ikke formåede at lande.

- Vi får se, om de henter flere spillere denne sommer, men det er ikke noget, som jeg regner med. Den centrale midtbane er lidt svag, da der ikke er ret mange alternativer, så jeg ville hilse en ny midtbanespiller velkommen.

Real Madrids transfervindue smækker i d. 2. september, og den nærmest larmende stilhed i den spanske presse kunne godt indikere, at Los Blancos er færdige på sommerens transfermarked, hvorfor Mijatovic - og mange andre madridistas - givetvis ikke får opfyldt sin drøm om en ny midtbanespiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Kiwes
"Hvis der ikke sker flere ændringer, inden transfervinduet lukker, kan holdet stadig konkurrere, men vi kan ikke være alt for optimistiske, tro vi er de bedste og vinde alle titlerne". Præcis den samme overbevisning jeg sidder med. Vi har tilføjet fint med kvalitet, specielt på bredden. Men det er sku lidt dumt at vi ikke har fået købt en klasse 2-vejs midtbane spiller, som var vores helt store problem sidste sæson.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kiwes.

6 år 11 måneder siden #3 af Ramos4
Det er nok lidt for tidligt i weekenden, men til næste kamp vil jeg gerne se Mendy og Militao for Marcelo og Varane. Hazard er ligeledes tilbage, så lidt optimisme at spore. Men som truppen ser ud nu tyder alt på, at det meste hænger på Hazard.

Vi virker ret lammede efter Asensios skade og efter at Pogba handlen blev sværere end håbet. Ingen plan b - lidt ligesom spillet på banen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Skal vi få sølvtøj hjem i år skal en del af de spillere vi gerne så solgte træde i karakter.
Jeg er meget forsigtig/realistisk positiv om det sker, men samtidig er jeg for gammel til at tro på julemanden, men HVIS Bale, James, Isco, Kroos, Modric, Vin og Jovic kommer op på det nivå vi ved de kan spille på, ja så tror/håber jeg på at vi kan konkurrere med om alle titler i år, også selv om Neymar kommer til Barcelona.
Men inderst inde i mit mørke hjerte, ser jeg vi lander 15 point efter Barcelona og ryger ud i 1/8 delen i CL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum