Skadeshelvedet fortsætter i Real Madrid: Isco tilføjet til listen

6 år 11 måneder siden #1 af Daniel
Det efterhånden tragikomiske...

Det efterhånden tragikomiske skadeshelvede fortsætter i Real Madrid. 

Således melder Real Madrid på klubbens officielle hjemmeside, at Isco er blevet diagnosticeret med en muskelskade i låret.

Som altid skriver klubben, at man overvåger udviklingen, men som Real Madrid-fan skal man nok forvente, at Isco misser søndagens svære udebanekamp mod Villarreal.

Den spanske sportsavis Marca skriver, at der venter Isco en pause på to til tre uger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af JimmyBroe
What?? hvorfor i hele hule helvede får vores spillere muskelskader i armene. Jeg er med på at de træner overkrop osv. Men hold nu kæft altså. Jeg har da aldrig hørt mage. Hvorfor kan man ikke spille med ondt i armen? Passer vi for godt på vores spillere og derfor kalder alt ømhed i muskler for en skade?

Men starter med at tænke; okay vi er godt nok lidt uheldige med de skader. Men det ædre sig selvfølgelig snart... Men nej det fortsætter sgu:D nu er det bare arme osv. som spillerne får skader i. Tra-gi-ko-misk.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #3 af Ramos4
Er der flere med armskader? Man skal dæleme også træne bicepsen hårdt for at få en skade tænker jeg.

Mon ikke Isco har banket sin næve hårdt ind i væggen efter at have observeret vores transfervindue?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #4 af Zyconith
Hvad skal han bruge sin højre arm til? Piruetter? Slå opgivende ud med armene?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 11 måneder siden #5 af Zyconith

Ramos4 skrev:
Mon ikke Isco har banket sin næve hårdt ind i væggen efter at have observeret vores transfervindue?

Eller videoer med hans eget spil...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 11 måneder siden #6 af Mølbat
Køb så den ekstra midtbanespiller, Zidane! Om det så bliver Eriksen, van de Beek eller Pogba er efterhånden underordnet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 år 11 måneder siden #7 af Cristiano7
Skaden ligger i lårets biceps femoris, og ikke i armen :p
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

6 år 11 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Det kan let blive forkert, med Biceps og biceps.

6 år 11 måneder siden #9 af Ramos4
Ah, det giver mere mening.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #10 af JimmyBroe

Ramos4 skrev: Ah, det giver mere mening.

Men det er stadig utroligt. Vi er vel ved at sætte negativ rekord for flest skader på kortest tid.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #11 af Ramos4
Ja det er skørt nok.

Men omvendt er der også spillere der næsten aldrig er skadede, som Ronaldo (kniber en tåre) Ramos etc.

Så enten er de bedre rustede fra naturens side ellers tager de sig bedre af sig selv. Hvis man skal forsvare klubben og Sanitas kan man jo hvertfald sige: Se på Ronaldo, han var top pro og sjældent skadet, så måske det bare er de andre spillere der skal tage sig sammen.

Nu spørger jeg måske dumt; vi snakker meget om muskelskader, men er det ikke også typisk den type skade man får? Er det ikke sådan alle steder?

6 år 11 måneder siden #12 af Real HWL
Der er 100 procent en del spillere der ikke tager mobility særlig seriøst. Det er møg kedeligt, men et must når man er elite sportsmand. Tror det er derfor der er alle de muskelskader.

Leveret af Kunena Forum