Real Madrid henter med al sandsynlighed ikke flere spillere denne sommer

6 år 11 måneder siden #1 af ts@madridista.dk
Med seks dage tilbage af...

Med seks dage tilbage af sommerens transfervindue skriger Real Madrid-fans stadig om yderligere indkøb, og Zinedine Zidane drømmer stadig om et mirakel. Realiteten er dog, at Los Blancos ikke overvejer at tilknytte nogle spillere til deres nuværende trup, medmindre der sker noget dramatisk i de sidste dage af transfervinduet.

Los Blancos intention er nu at gå ind til sæsonen med de samme spillere, som de i øjeblikket har registeret i truppen. Selvom der stadig er tvivl om Zidane og hans hold, har Real Madrid allerede brugt 305 millioner euro denne sommer - mere end nogen anden klub i verden.

Klubben holder dog stadig øje med udviklingen i Paris, men det ligner mere og mere en umulig opgave for Real Madrid at tilføje Neymar til truppen. Ydermere holder Zidane stadig øje med Poul Pogba.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af JesperThomsen
Jeg kan huske 1/9-2018 hvor jeg glædede mig til denne sommers transfervindue.. sjovt som den følelse gentager sig efter dette transfervindue...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14

6 år 11 måneder siden #3 af El Siete
Fansene skriger, med rette, efter flere spillere, specielt til midten. Det er jo absurd at tro at samme start-ellever, minus Hazard, skaber en revolution denne sæson. Men i min optik ligger det skandaløse i at man ikke kan komme af med spillere, som klubben, både bag lukkede døre og i offentligheden, fortæller ikke har en fremtid. Bale, James, Mariano, Vasquez, osv, har det allesammen for godt og vil selvfølgelig ikke rejse, og det giver jo sig selv at man ikke kan hente nye og lufte ud i truppen før de har fundet nye arbejdsgivere. Bales agent fik jo beskeden tilbage, i hvad, marts, april, og han er her stadig. Var han og flere af de andre rejst, havde der selvfølgelig været endnu flere nyindkøb. Man købte jo hurtigt ind i juni, med forhåbning om at juli og august skulle bruges på at sende folk afsted og hente nye, men nu står vi her. Der er bare ikke plads i truppen, og ja, nok heller ikke i økonomien.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14, JesperThomsen

6 år 11 måneder siden #4 af Ramos4
For at se det på den positive side, kan Militao og Mendy forhåbentlig slå de alt for afslappede Varane og Marcelo af. Det burde kunne lade sig gøre, jeg synes begge de nye har vist fine takter - omend småt med spilletid. Om Zidane så tør at smide nogle hellige køer på bænken, det er et helt andet spørgsmål.

Hazard bør være et kvantespring op fra Vinicius, så det er også positivt. Hvad vi gør med højrekanten aner jeg ikke - udover at vi bør gå over til en formation uden fløje f.eks. 4-4-2 med diamant.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #5 af Dios
Ramos4 skrev:

For at se det på den positive side, kan Militao og Mendy forhåbentlig slå de alt for afslappede Varane og Marcelo af.

Tal om Zidane er stædig. Marcelo er den eneste som har løftet niveauet betragteligt fra sidste sæson! Den eneste som står kniv skarpt, og virkelig har taget træningen i egen hånd. Hvorfor skulle Marcelo med hans nuværende niveau dog slåes af?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 år 11 måneder siden #6 af Ramos4
Vi har spillet to kampe. Hvis han mod forventning ikke har lavet ti blundere over den næste måneds tid, så skal han selvfølgelig ikke tages af. Men altså, hvis det er ulovligt at ville have en back der gider forsvare, so sue me.

Måske er det netop indkøbet af Mendy der gjorde at Marcelo tog sig sammen i sommers og kom i form. Desværre for Carvajal og os er Odriozola ingen udfordrer til noget som helst :(

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #7 af Dios

Ramos4 skrev: Vi har spillet to kampe. Hvis han mod forventning ikke har lavet ti blundere over den næste måneds tid, så skal han selvfølgelig ikke tages af. Men altså, hvis det er ulovligt at ville have en back der gider forsvare, so sue me.

Måske er det netop indkøbet af Mendy der gjorde at Marcelo tog sig sammen i sommers og kom i form. Desværre for Carvajal og os er Odriozola ingen udfordrer til noget som helst :(

Nu skal Mendy selvfølgelig også lige vise sit niveau. Ingen siger det er ulovligt. Bare useriøst når Marcelo virkelig har oppet sit game big time.

6 år 11 måneder siden #8 af Ramos4
Big time :D Han har spillet okay i to kampe. Som man kan forvente af klubbens viceanfører der har været i klubben så længe.

SUE ME!

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

6 år 11 måneder siden #9 af Dios

Ramos4 skrev: Big time :D Han har spillet okay i to kampe. Som man kan forvente af klubbens viceanfører der har været i klubben så længe.

SUE ME!

Jeg er ikke Neymar. Derimod kan jeg godt skaffe det der antidepressiv? :D

6 år 11 måneder siden #10 af Ramos4
Jeg skriver decideret i mit indlæg: "For at se på den positive side."

Jeg synes det er positivt at Militao og Mendy kan banke på til startopstillingen.

Leveret af Kunena Forum