Lodtrækning til CL kl. 18.00
Ramos4 skrev:
Dios skrev: Juventus og Bayern tror jeg flopper i dette års Champions League, da jeg sagtens kan se begge hold blive 2'er i puljen. Alt efter hvem vi møder på vores vej, så tror jeg heller ikke vi når meget længere end kvartfinalen, dog tror jeg på en forholdsvis sikker førsteplads i puljen. Barcelona ved man aldrig rigtig hvor er, men de er højst sandsynligt med tilsidst.
Hvis jeg skulle vælge en vinder på nuværende tidspunkt, så ville det nok være City. Liverpool går all in på PL, og det vil falde ud til City's fordel, da deres koncept altid vil sikre dem mange point.
Så jeg er helt klart game på det væddemål :D
Hvorfor skulle de floppe fordi de bliver 2'er i gruppen? Vi blev 2'er i 2 af vores seneste triumfer så hut jeg hvisker.
Du får 1 gæt? :D Mon ikke det har noget at gøre med de kan løbe ind i rigtig grimme modstandere i 1/8 dels finalerne :D Juve/Bayern vs. Barca/Liverpool kan hurtigt ske, hvis de bliver 2'ere.
Korrekt. Vi var utrolig heldige og trak Napoli og Psg da vi blev 2'ere. Det kan de andre hold selvfølgelig også være, men der er immervæk langt grimmere modstandere at møde idag end for 2-3 år siden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Come again?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Og PSG kan snildt vinde gruppen igen denne gang, så der er igen en 2'er der får en nem opgave qua din teori. Der er desuden en gruppe hvor enten Chelsea eller Ajax bliver nr. 1 og en gruppe hvor Zenit, Benfica eller Lyon gør.
Come again?
Jeg frygtede ikke Psg dengang, og jeg frygter dem faktisk heller ikke nu. Det er klart, at med det setup Uefa har gjort sig, så vil der være 2-3 relativt "nemme" kampe for 2'erne, men det ændre jo stadig ikke på, at Juve og Bayern hvis de bliver 2'er kan løbe ind i hold som: Real Madrid/Psg, City, Liverpool og Barca hvis de forventeligt bliver 1'ere.
Gruppe G og H er "nemme" modstandere, men der er trods alt stadig flere svære modstandere end lette. Psg og Real vil jeg ikke betegne som lette overhovedet, men de er nok begge i stadiet lige under de bedste.
Imponerende hvis du kan. Hvis ikke, jamen så holder min pointe om at man sagtens kan klare sig som 2'er jo meget fint. Hvis man er et stærkt hold og man gerne vil vinde hele lortet, så kan man da sagtens klare at starte på hjemmebane.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Men kan du huske i hovedet, hvilke 1'ere vi kunne trække dengang vi slog Napoli og PSG efter at være endt som 2'er?
Imponerende hvis du kan. Hvis ikke, jamen så holder min pointe om at man sagtens kan klare sig som 2'er jo meget fint. Hvis man er et stærkt hold og man gerne vil vinde hele lortet, så kan man da sagtens klare at starte på hjemmebane.
Nej det kan jeg ikke, men det tog mig 2 min. at finde på Google :) Vi kunne møde Arsenal, Napoli, Monaco, Leiceister og Juve dengang vi trak Napoli. Og vi kunne møde Besiktas, City, Liverpool, Roma, Psg og United da vi trak Psg.
Jeg siger på ingen måde, at man ikke kan klarer sig som 2'er. Mit argument for, at jeg tror Juve og Bayern godt kan skuffe er, at jeg for det første ikke ser dem så stærke igen, og derfor hurtigt kan ryge ud, hvis de trækker en af de nævnte i mit tidligere indlæg. Juve mangler stadig meget kvalitet på midtbanen og i deres offensiv som jeg ser det. De har klart fået den bedste Chl spiller, men det er bare ikke nok som jeg ser det.