Spansk presse: Real Madrid forhandler om Bruno Fernandes

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk...

Ifølge spansk presse har Real Madrid ikke helt opgivet tanken om at hente en midtbanespiller.

Derfor skal man angiveligt have folk i Lissabon for at forsøge at få en aftale på plads med Sporting Lissabon om Bruno Fernandes.

Her har man indkaldt ingen ringere end Jorge Mendes, som ud over at være agent for spilleren nu også agerer mægler mellem de to klubber i forhåbningen om, at de kan nå til enighed om prisen, som menes at komme til at ligge i omegnen af 70-80 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Zyconith
Det ville være årets - hvis ikke årtiets - signing . Endnu en klassespiller udruget fra Sporting CP's akademi. En værdig arvetager til Modric der tilmed kan lidt offensivt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 11 måneder siden #3 af Jbner

Zyconith skrev: Det ville være årets - hvis ikke årtiets - signing . Endnu en klassespiller udruget fra Sporting CP's akademi. En værdig arvetager til Modric der tilmed kan lidt offensivt.

Ro på. Ja, han ser spændende ud, og han har haft en god sæson i Sporting sidste år. Men årtiets signing? Læg de portugisiske briller på hylden et øjeblik.
Han har gjort det godt siden han kom til Sporting. Han er ikke et produkt af deres akademi btw. Og han har været udenfor Portugal hvor han blev professionel i Novara, og var forbi Udinese og Sampdoria. Begge steder viste han langt fra hvad han gør nu i Sporting.

Jeg vil også genre have ham, men at udnævne ham til årtiets signing allerede inden vi har hentet ham, er grotesk.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

6 år 11 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Tak, det var 20 dejlige minutter i mit liv.

Elsker at se en spiller der bare vil have bolden fremad, vi har alt for mange der varmer bolden eller har 99% af alle afleveringer mod eget mål.

1 Berøring og der sker noget, meeeeeen det er "bare" 20 min og det er de samme mooves der vises...
Men 24 år og som jeg forstår anfører i Sporting, joooo me like, jeg er så ikke vild med den måde han skyder straffe, men jeg kan vel blive van ved det.

I de 20 min virker han mere som en angriber der elsker at lave mål, og det kan jeg jo godt lide, men hvad er hans stats som midtbane general?

Leveret af Kunena Forum