Overkommelig Champions League-gruppe til Real Madrid
I jagten på det fjortende trofæ i verdens største klubturnering, skal Real Madrid naturligvis igen deltage i Champions League. I aften skulle der så trækkes lod, hvilket bl.a. Petr Cech og Wesley Sneijder stod for. Først skulle der dog lige foretages et uforståeligt interview med Eric Cantona, som måske handlede om VAR, måske om noget helt andet, men han er i hvert fald vinderen af årets UEFA President’s Award.
Real Madrid havnede i Gruppe A, sammen med Paris Saint-Germain, Club Brügge og Galatasaray.
Real Madrid mødte senest PSG i 2018, da franskmændene blev sendt ud af turneringen med samlet 5-2. Club Brügge mødte man senest i 1977, hvor det blev til hhv. 2-0 til belgierne og 0-0.
Galatasaray har man mødt flere gange i nyere tid. Senest var dog i 2013, hvor det blev til sejre på 4-1 og 6-1.
Dermed er der lagt op, at Real Madrid forhåbentlig også skal deltage i turneringen efter nytår - alt andet ville i hvert fald være en katastrofe.
Turneringen skydes i gang den 17. september.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Cantona er en gammel original. Man fattede ikke en meter af hvad han sagde. For mig lød det lidt som et politisk statement og en opsang til hele verden. Global opvarmning, hungersnød og racisme var hvad jeg tolkede emnerne som...
Derudover var talking points "lægevidenskaben kan genskabe vores kroppe", "det eneste der kan slå os ihjel er krig og ulykker" og "der kommer flere krige".