Real Madrid er det mest scorende hold fra distancen
- ts@madridista.dk
- Emne forfatter
- Forum begynder
-
Langskudsmål har været yderst betydningsfulde for Real Madrid i deres start på denne LaLiga sæson. I Vigo var det Kroos, der scorede et spektakulært mål, der sikrede Real Madrid sejren. Senest var det Benzema, der scorede et betydningsfuldt mål mod Real Valladolid på Bernabéu.
Udover Kroos og Benzema, har Modric og Casemiro også scorede langskudsmål i dette kalender år. Modric scorede ude foran feltet mod Betis i spillerunde 19 i sidste sæson. Casemiro scorede også et fantastisk langskudsmål imod Sevilla i foråret.
Real Madrid er det eneste hold, der har formået at score på langskudsmål i begge af deres to første kampe i LaLiga. Men det er ikke kun Los Blancos der har forsøgt sig fra distancen og lykkedes med. Real Betis, Villarreal, Osasuna og Real Valladolid har hver især formået at score på langskudsmål i en af deres to første kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Definer lige langskud... Er det "bare" mål scoret uden for feltet.
Nej, langskud er naturligvis altid fra midtercirklen. Kroos' kasse mod Celta Vigo bliver af samme grund kategoriseret som et tap-in ;-)
Det ligner bare at vi klamre os til en statestik som er lidt tynd. Langskud hedder vel +25 meter. Når vi når jul og vi ligger nr. 1, så synes jeg det er sejt as fuck. Men efter to kampe og med mål 30 centimeter uden for feltet.... Den er sgu lidt tynd.
Jeg er her stadig XOXO
Men endnu bedre at vi udbygger vores langskudsmål-statistik. :D
Jeg er her stadig XOXO