Spansk presse: Areola har gennemgået lægetjek i Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse er Alphonse Areola allerede i dag ankommet til den spanske hovedstad, hvor han har gennemgået det obligatoriske lægetjek og han er nu klar til at blive præsenteret som ny reservemålmand i Real Madrid.
Den plads er blevet ledig efter at Keylor Navas i 11. time har fundet ud af, at han alligevel ikke vil have den rolle i klubben og derfor har bedt om at få lov til at skifte til Paris SG. Det skifte forventes gennemført i løbet af mandagen, hvorefter Areola kan kalde sig Real Madrid-spiller.
Alphonse Areola får en lejeaftale for den kommende sæson, hvorefter Andriy Lunin returnerer og overtager rollen som reserve for Thibaut Courtois.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jamen hvis ikke det kan være anderledes så er det vel okay. Jeg er helt enig i at det er et dårligt tidspunkt. Men at vi er nået frem til denne løsning synes jeg er godt.
Enig - det vil være uværdigt at lade Navas være reserve målmand, når han stadig har det niveau og sult på mere, som han nu en gang har.
Jeg er sikker på, at PSG bliver rigtig glade for ham, og så må vi håbe, at han ikke gør livet surt for os i CL.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”