Casemiro: De havde to chancer og scorede to mål

6 år 10 måneder siden #1 af Jbner
Efter kampen...

Efter kampen i går aftes, blev spillerne, som vanligt, interviewet af pressen. Vi bringer her ordene fra Carvajal, Casemiro og Lucas Vazquez:

Carvajal:

- Fornemmelsen på banen var god. Vi gjorde mange positive ting, havde bolden og skabte chancer. Vi har ikke råd til at give modstanderen så mange chancer, fordi de scorede på dem to gange, men holdet er på vej i den rigtige retning for at opnå vores mål, hvilket er at vinde alle kampe.

Om La Liga-ræset:

- Holdet sænkede parraderne hver gang vi gik efter modstanderen. Vi forsøgte at vinde, men tager herfra med 1 point. Vi er ikke glade, men vi må fortsætte med at arbejde hårdt. Vi er i tredje runde, ve skal forbedre vores afslutninger og vores defensiv. Holdet har brug for at komme op i fart med konkurrenterne, og rette de fejl vi har lavet.

Om straffesparket:

- Jeg så ikke meget, men de siger at det kunne have været straffespark. Men hvis VAR ikke trådte ind, og dommeren ikke gav det, kan vi ikke sige så meget.

Casemiro: "Vi kæmper til det sidste, det er måden at gøre det på"

- Vi havde kontrol og skabte muligheder, men i denne trøje er det et krav at man vinder. Det er hvad Real Madrid handler om. Vi ved at det er et svært sted at spille. Vi kontrollerede kampen i, måske 75 minutter.

- De havde to chancer og scorede to mål. Vi kæmpede til det sidste, og det skal vi fortsætte med. Det er et point, og vi skal blive ved med at få point. Nu har vi chancen for at arbejde, og ændre vores mentalitet under landskampspausen.

Om områder der skal forbedres:

- Vi skal forbedre vores defensiv. Vi skal arbejde som et hold. Når vi forsvarer skal vi alle forsvare, og når vi angriber skal vi angribe sammen. Det er en stærk holdånd her, og jeg er sikker på at det vil gavne os i La Liga.

Om sit gule kort:

- Jeg gik efter bolden, og rørte ham ikke. Måske han fik kontakt med mig. Dommeren havde en god kamp, og det gjorde begge hold også. Fansene skal se hvor meget vi har arbejdet. Vi vil fortsætte med at arbejde hårdt for fansene og for os selv.

Lucas Vazquez: "Det eneste der manglede, var det vigtigste, resultatet"

- Alt i alt spillede vi en god kamp. Det eneste der manglede, var det vigtigste, resultatet. Vi vil fortsætte med at arbejde til resultaterne kommer. Levante-kampen er en chance for os til at vinde på hjemmebane, foran vores egne fans, og vi kan ikke vente med at komme i gang med forberedelserne til den kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Nej de fik foræret 2 chancer og scorede 2 lette mål

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum