Officielt: Real Madrid henter Areola
Real Madrid melder på klubbens officielle hjemmeside, at man er nået til enighed med PSG om en lejeaftale af Alphonse Areola.
Den 26-årige franske målmand bliver hentet ind på en etårig lejeaftale, som led i Los Blancos' salg af Keylor Navas til PSG.
Areola har tidligere stiftet bekendtskab med LaLiga, da han i sæsonen 2015/16 var udlejet til Villarreal, for hvem han spillede 37 kampe og lukkede 32 mål ind - han leverede ligeledes 17 clean sheets.
Den franske målmand har ligeledes en masse erfaring fra Ligue 1, hvor han blandt andet har spillet 107 førsteholdskampe for PSG. Videre har han også spillet tre landskampe for det franske landshold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Navas til PSG nu også bekræftet.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e3a6c8b45d5.html
Ja, det havde jeg lige glemt at slette igen ;-) sådan kan det gå, når der lige pludselig går indkøb, børn og diverse andre opgaver i den - der kan ske meget på 30 min.
Daniel skrev:
Ja, det havde jeg lige glemt at slette igen ;-) sådan kan det gå, når der lige pludselig går indkøb, børn og diverse andre opgaver i den - der kan ske meget på 30 min.
Haha jeg opdaget først det stod i artiklen lige nedenunder. Efter jeg have linket til Marca:D Jeg har selvfølgelig redigeret så der nu linkes til jeres artikel. Haha
Kan vi få en “Comunicado Oficial {indsæt midtbanespiller}”.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Daniel skrev:
Haha jeg opdaget først det stod i artiklen lige nedenunder. Efter jeg have linket til Marca:D Jeg har selvfølgelig redigeret så der nu linkes til jeres artikel. Haha
Kan vi få en “Comunicado Oficial {indsæt midtbanespiller}”.
Pogba er vel sikker? Han er blevet skadet. Lige en spiller for Real Madrid. Vi venter bare på offentliggørelsen. Stay tuned ;-)