Schalke tilbød at betale Marianos løn

1 uge 5 dage siden #13 af Thomaskjensen
Mølbat, ren spekulation, men med Assensios skade kan meldingen måske havde været en anden, og hellere 1 år med gode chancer for spil i varme Madrid end resten af livet i kolde Schalke?

Vi er dog 10000% enige om at de høje chefer på de bonede gulve har fejlet stort her i sommer, skræmmende tyndt på mange pladser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #14 af Mølbat

Thomaskjensen skrev: Mølbat, ren spekulation, men med Assensios skade kan meldingen måske havde været en anden, og hellere 1 år med gode chancer for spil i varme Madrid end resten af livet i kolde Schalke?

Vi er dog 10000% enige om at de høje chefer på de bonede gulve har fejlet stort her i sommer, skræmmende tyndt på mange pladser.

Asensio blev dog skadet relativt tidligt i pre-season, og selv efter hans skade forsøgte Real Madrid stadig at afsætte Mariano. Der er trods alt en grund til, at Zidane end ikke har udtaget ham til en trup endnu i de tre ligakampe, man har spillet. Han var ikke en del af planerne inden Asensios skade, og han var stadig ikke en del af planerne efter. Derimod tror jeg, at Asensios skade kan have betydet, at Los Blancos endte med at beholde Gareth Bale. Men altså ikke Mariano. Foran ham står jo både Benzema og Jovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

1 uge 5 dage siden #15 af Brylle

Mølbat skrev:

Real Madrid kunne jo netop ikke "få fingeren ud" og få hentet den ekstra midtbanespiller, idet man ikke havde plads i truppen. Der skulle ryddes op først. Ja, ledelsen bærer en kæmpe stor del af skylden for, at deres krav om €30 millioner for Mariano var dybt urealistisk, hvilket fik klubber som Monaco og Sevilla til at hente Ben Yedder og Chicharito i stedet, men da buddet endelig kom fra Schalke, satte Mariano sig selv over klubben. Derfor bør han IMO sendes ned på Castilla.

Men det giver jo ingen mening. Hvis du har for mange angribere og køber en midtbanespiller, så er der jo intet der forhindrer dig i ikke at registrere en af de offensive spillere. Specielt ikke hvis du har gjort det klart for angriberen at han ikke har en fremtid i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 uge 5 dage siden #16 af Mølbat

Brylle skrev:

Mølbat skrev:

Real Madrid kunne jo netop ikke "få fingeren ud" og få hentet den ekstra midtbanespiller, idet man ikke havde plads i truppen. Der skulle ryddes op først. Ja, ledelsen bærer en kæmpe stor del af skylden for, at deres krav om €30 millioner for Mariano var dybt urealistisk, hvilket fik klubber som Monaco og Sevilla til at hente Ben Yedder og Chicharito i stedet, men da buddet endelig kom fra Schalke, satte Mariano sig selv over klubben. Derfor bør han IMO sendes ned på Castilla.

Men det giver jo ingen mening. Hvis du har for mange angribere og køber en midtbanespiller, så er der jo intet der forhindrer dig i ikke at registrere en af de offensive spillere. Specielt ikke hvis du har gjort det klart for angriberen at han ikke har en fremtid i klubben.

Det er selvfølgelig ikke hele historien, idet Financial Fair Play også spiller en rolle. Los Blancos skulle have flere penge ind igennem salg for at kunne købe en ny midtbanespiller, og også her spillede det potentielle salg af Mariano en rolle. €30 millioner var IMO en for voldsom vurdering af spillerens værdi, men i sidste ende så det ud til, at Schalke gik med til det hele, og når Mariano så bare afslår, kommer det til at skade Real Madrid. Derfor mener jeg, at det skal have konsekvenser for ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 uge 5 dage siden #17 af Dios

Thomaskjensen skrev: @Dios, nu kan en klub som RM heldigvis ikke tillade sig at opføre sig som du ville gøre.
Hvem skulle ville skrive kontrakt med en klub der behandler sine spillere som slaver, mak ret, gør som vi siger eller vi ødelægger dit liv.

Det er lige sket for Emre Can. Situationen er måske noget anderledes, da han selv mener, at han er blevet lovet han bliver en vigtig spiller, men ifølge Sarri selv, så ville han af med ham, og derfor blev han ikke registreret til Chl gruppespillet.
Det er ikke at makke ret. Alternativet er, at klubberne og spillerne fremover kun skriver 2 årige kontrakter, men det er heller ikke holdbart i længden.

Ny træner, nye ideer og spillere, og så er det pisse ligegyldigt om spilleren han kontrakt i 6 år endnu. Sådan er gamet, og kan man ikke indfinde sig i det, så må man jo sidde på tribunen. Netop vores situation er så kritisk, at det i sidste ende kan koste titler, som det jo desværre nok også kommer til. Zidane fik ikke sine ønsker, og de 3 spillere som han offentligt har udtalt, at han ikke ser i Real Madrid længere er alle i klubben. Det er problematisk, og det er egentlig ligegyldigt hvem man foretrækker af diverse spillere.

Nu er det immervæk også store ord du bruger. Slaver og ødelægge en karriere? Langtfra! Spillerne har selv fået valget, så det blev hurtigt til deres problem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Mølbat, El Siete

1 uge 4 dage siden #18 af Brylle

Mølbat skrev:

Brylle skrev:

Mølbat skrev:

Det er selvfølgelig ikke hele historien, idet Financial Fair Play også spiller en rolle. Los Blancos skulle have flere penge ind igennem salg for at kunne købe en ny midtbanespiller, og også her spillede det potentielle salg af Mariano en rolle. €30 millioner var IMO en for voldsom vurdering af spillerens værdi, men i sidste ende så det ud til, at Schalke gik med til det hele, og når Mariano så bare afslår, kommer det til at skade Real Madrid. Derfor mener jeg, at det skal have konsekvenser for ham.

Mon ikke de 30 mio er bagateller i FFP. Var vi ikke også lige gået ind i en ny periode eller var der ikke snak om det herinde?

Jeg synes den falder tilbage på klubben. Så må man lære at lægge ordentlige planer for sine spillere.

Vi er dog enige om at hvis han er blevet fortalt at han ikke kommer til at spille så har Mariano også selv accepteret en sæson uden spilletid. Personligt synes jeg dog han har noget at byde på, så at sende ham på Castilla ville være en fejl i mine øjne.

1 uge 4 dage siden #19 af Kratmus
Mon ikke vi får brug for ham på et tidspunkt. Jeg har ikke sat mig ind i det, men er det ikke blot løse rygter på niveau med, at vi absolut også ville købe Neymar?

Mariano har noget fanden i voldskhed, som mangler ved Benz(som til gengæld besidder teknik). Jeg tror heller ikke, at Jovic har det i helt samme grad, selvom jeg ikke rigtig har set ham så meget. Jovic virker en smule fejlcastet, men jeg håber, at han kan tilpasse sig. Det er tidligt på sæsonen. Mariano er i så fald en god backup... Men jeg synes nu alligevel, at Mariano bliver gjort lidt bedre her på forum, end han faktisk er.

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

1 uge 4 dage siden #20 af El Siete
Tror ærlig talt ikke vi får særligt meget brug for ham. Han fik blot 750 minutter, eller ca 8 fulde kampe, sidste sæson, og med Jovic og Rodrygo der er kommet til, spår jeg ham ikke mange chancer. Mon ikke han selv indser det til januar og beder om et udlån el.lign.
Vil nu heller ikke give ham "skylden" for en manglende midtbanespiller, her er det mere Bale's løn og transfersum, der ville gøre det nemmere at tilknytte fx Pogba.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 4 dage siden #21 af Raul7-2880

El Siete skrev: Tror ærlig talt ikke vi får særligt meget brug for ham. Han fik blot 750 minutter, eller ca 8 fulde kampe, sidste sæson, og med Jovic og Rodrygo der er kommet til, spår jeg ham ikke mange chancer. Mon ikke han selv indser det til januar og beder om et udlån el.lign.
Vil nu heller ikke give ham "skylden" for en manglende midtbanespiller, her er det mere Bale's løn og transfersum, der ville gøre det nemmere at tilknytte fx Pogba.

Ingen tvivl om at vi får brug for ham. Spørgsmål om tid før Benzema rammer sin obligatoriske måltørke stime. Rodrygo og Jovic er unge spillere som er værd at satse på. Men hvis man ønsker noget kvalitet her og nu, ville jeg helt klart satser på Mariano i stedet for en castilla spiller og en spiller der ikke engang kunne præstere til ungdomslandsholdet i sommers.

1 uge 4 dage siden #22 af El Siete

Raul7-2880 skrev:

El Siete skrev: Tror ærlig talt ikke vi får særligt meget brug for ham. Han fik blot 750 minutter, eller ca 8 fulde kampe, sidste sæson, og med Jovic og Rodrygo der er kommet til, spår jeg ham ikke mange chancer. Mon ikke han selv indser det til januar og beder om et udlån el.lign.

Ingen tvivl om at vi får brug for ham. Spørgsmål om tid før Benzema rammer sin obligatoriske måltørke stime. Rodrygo og Jovic er unge spillere som er værd at satse på. Men hvis man ønsker noget kvalitet her og nu, ville jeg helt klart satser på Mariano i stedet for en castilla spiller og en spiller der ikke engang kunne præstere til ungdomslandsholdet i sommers.

Vi får se, jeg er bare ikke optimistisk på Marianos vegne, og både Jovic og Rodrygo bærer et par heftige prisskilte og kæmpe potentialer, at de selvfølgelig får masser af spilletid.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.