Podcast: Det store forkromede overblik

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Vi er klar med...

podcast

Vi er klar med den 9. podcast, hvor vi runder sommerens transfervindue.

Her giver vi jer det store forkromede overblik over sommerens handler (og ikke-handler) og får en snak om godt og skidt i løbet af de sidste par måneder.

Det er som vanligt Oscar, Christian, Daniel og Jesper, som er i studiet og I finder podcasten her:

Det store forkromede overblik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #2 af BBB
Jeg kan godt lide statistikken fra Daniel, men det mangler lidt, at en (stor) del af Pogba's scoringer kommer på straffespark. Eriksen og Fernandes har helt fantastiske statistikker, selvom Fernandes også scorer en del på straffe. Tallene lyver dog med Pogba.

Dejligt med indsparket der manglede blot en deklarering på fordelingen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 uge 4 dage siden #3 af Administrationen

BBB skrev: Jeg kan godt lide statistikken fra Daniel, men det mangler lidt, at en (stor) del af Pogba's scoringer kommer på straffespark. Eriksen og Fernandes har helt fantastiske statistikker, selvom Fernandes også scorer en del på straffe. Tallene lyver dog med Pogba.

Tak for, at du er med til at gøre ham endnu mere sur og tvær ;-) Han er helt umulig...... ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, BBB

1 uge 4 dage siden #4 af Daniel

BBB skrev: Jeg kan godt lide statistikken fra Daniel, men det mangler lidt, at en (stor) del af Pogba's scoringer kommer på straffespark. Eriksen og Fernandes har helt fantastiske statistikker, selvom Fernandes også scorer en del på straffe. Tallene lyver dog med Pogba.

Selvfølgelig. Det burde jeg også have nævnt.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

1 uge 1 dag siden #5 af Zyconith
Mon ikke verdens bedste tredjevalg alligevel kommer til at få lidt spilletid, nu da Jovic endnu en gang er så uheldig at blive skadet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.