Ramos på tavlen i Spanien-sejr

1 uge 4 dage siden #1 af Daniel
Real Madrid-kaptajnen...

Ramos Spanien 070919

Real Madrid-kaptajnen gik forrest i Spaniens sejr over Rumænien på udebane med en straffesparksscoring i første halvleg. Han har nu scoret 21 mål for det spanske landshold.

Den 33-årige spanske kaptajn indledte scoringen med en sikker eksekvering af et straffespark begået imod Arsenals lejespiller fra Real Madrid, Dani Ceballos. Ramos sparkede bolden sikkert og fladt i modsatte side af målmanden efter 28 minutters spil.

Paco Alcacer udbyggede føringen i anden halvleg og opgøret endte 1-2. Spanien øgede dermed deres forspring i gruppe F, og har nu 15 point i toppen af gruppen med 5 point ned til Sverige på 2. pladsen.

Udover Ramos, var Dani Carvajal med i truppen til kampen, men Jesus Navas var valgt på højrebacken til fordel for Real Madrid-spilleren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #2 af Ramos4
Jesus Navas på højreback fremfor Odriozola og Carvajal. Det siger vel alt om vores hold pt.

Sue me.

1 uge 3 dage siden #3 af fiatten

Ramos4 skrev: Jesus Navas på højreback fremfor Odriozola og Carvajal. Det siger vel alt om vores hold pt.

Dårlige præstationer bliver normalt straffet - Bare ikke i Real Madrid.

1 uge 3 dage siden #4 af Ramos4

fiatten skrev:

Ramos4 skrev: Jesus Navas på højreback fremfor Odriozola og Carvajal. Det siger vel alt om vores hold pt.

Dårlige præstationer bliver normalt straffet - Bare ikke i Real Madrid.

True. Lige mht. højrebacken er den dog svær da begge vores bud derude er virkeligt ringe lige pt. Nacho har også spillet forfærdeligt det seneste år, så vi er lidt på den.

Sue me.

1 uge 3 dage siden #5 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Ramos på tavlen i Spanien-sejr
Det er jo også helt skørt så meget Carvajal er faldet i niveau. Det kan man naturligvis sige om mange spillere i Real Madrid i disse dage, men stadig.

Engang var Carvajal jo en maskine på den højreback. Bombede op og ned af kanten og var næsten umulig at komme forbi i defensiven. Hvad fanden skete der? Manden er jo ikke engang 28 år. Da han kom tilbage til klubben og spillede som han gjorde, så var jeg ikke i tvivl om at højrebacken i hvert fald var sikret de næste 10-12 år, nu er jeg ikke længere så sikker..

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 uge 3 dage siden #6 af Ramos4

-#7- skrev: Det er jo også helt skørt så meget Carvajal er faldet i niveau. Det kan man naturligvis sige om mange spillere i Real Madrid i disse dage, men stadig.

Engang var Carvajal jo en maskine på den højreback. Bombede op og ned af kanten og var næsten umulig at komme forbi i defensiven. Hvad fanden skete der? Manden er jo ikke engang 28 år. Da han kom tilbage til klubben og spillede som han gjorde, så var jeg ikke i tvivl om at højrebacken i hvert fald var sikret de næste 10-12 år, nu er jeg ikke længere så sikker..

Han har haft et par grimme skader (begge i CL-finaler imponerende nok) jeg ved ikke om det har noget at skulle have at sige.

Sue me.

1 uge 3 dage siden #7 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Ramos på tavlen i Spanien-sejr

Ramos4 skrev:

-#7- skrev: Det er jo også helt skørt så meget Carvajal er faldet i niveau. Det kan man naturligvis sige om mange spillere i Real Madrid i disse dage, men stadig.

Han har haft et par grimme skader (begge i CL-finaler imponerende nok) jeg ved ikke om det har noget at skulle have at sige.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men var det ikke "bare" forstrækninger? Men nu hvor du bringer det på bane, så kunne jeg måske egentlig godt frygte at den hjertesygdom han fik (sidste år?), har gjort noget psykisk ved ham.

Uanset hvad, så er det trist at han er faldet så meget i niveau, for vi ved jo allesammen hvor godt han rent faktisk kan spille. Derudover er han så også en af mine personlige favoritter i truppen.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

1 uge 3 dage siden #8 af Ramos4
Okay jeg kan slet ikke huske det med hjertet til gengæld.

Men ja, det er ærgerligt for det er ikke fordi han virker mæt eller ugidelig, han er bare blevet...dårlig. Vildt.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.