Real Madrid afviste stort bud på Kroos

1 måned 4 dage siden #1 af Administrationen
Ifølge flere spanske...

KROOS 380x501Thumb

Ifølge flere spanske medier modtog Real Madrid i det sene forår et stort bud på Toni Kroos, men Zinedine Zidane afviste det pure.

Det kom ellers fra Manchester United og lød på 75 millioner €, men i stedet valgte tyskeren at forlænge kontrakten med Real Madrid frem til 2023.

Toni Kroos er en nøglefigur hos Zinedine Zidane, som også ville have afvist andre bud fra Manchester United eller andre klubber for at holde på den tyske stjernespiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #2 af Mølbat
Dumt. Kroos er en super god spiller, men han er, ligesom Modric, ved at nå sin udløbsdato. Kunne man have fået €75 millioner for ham, burde man IMO have slået til. Det er trods alt en fortjeneste på €50 millioner ift. hvad man i 2014 gav for ham. Man kunne samtidig have satset på en Ceballos i stedet, men pga. Zidanes tåbelige vendetta mod ham kom det ikke til at ske.

1 måned 4 dage siden #3 af Ramos4
Man kunne have solgt ham, købt Bruno eller van de Beek OG tjent penge. Men hey, Zidane har fat i den lange ende: Evolution ikke revolution!

Sue me.

1 måned 4 dage siden #4 af fiatten
Hvis Kroos havde spillet for Man Utd, så havde han kostet 130€ mio. I den omvendte situation.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved fiatten.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dios, BBB

1 måned 4 dage siden #5 af Dios

fiatten skrev: Hvis Kroos havde spillet for Man Utd, så havde han kostet 130€ mio. I den omvendte situation.

Og derfor skulle vi selvfølgelig afvise et hvert bud der ville komme på ham medmindre vi rammer hans pris på ihvertfald €150 millioner. Skulle vi bytte med Pogba, så var det immervæk Pogba og en pose penge vores vej.
At Real Madrid fans ikke kan anerkende den 2. bedste midtbanespiller fra 14 til 18 er jo en helt anden ting.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, BBB, El Siete

1 måned 4 dage siden #6 af El Siete

Mølbat skrev: Dumt. Kroos er en super god spiller, men han er, ligesom Modric, ved at nå sin udløbsdato. Kunne man have fået €75 millioner for ham, burde man IMO have slået til. Det er trods alt en fortjeneste på €50 millioner ift. hvad man i 2014 gav for ham. Man kunne samtidig have satset på en Ceballos i stedet, men pga. Zidanes tåbelige vendetta mod ham kom det ikke til at ske.

Manden er 29 år. Udløbsdato, hvad snakker du om? Han har, ligesom resten af holdet, haft en rigtig skidt sæson, men der er altså en del gode år tilbage i ham, hvor han kan genfinde sin form. Og så er Modric altså 4,5 år ældre, og han er en anden snak.
Kroos har 4 CL-titler, et VM med tyskland og et lang række andre titler, og den slags præstationer og erfaring smider man da ikke væk for sølle 75M, ikke i hans bedste år som spiller.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

1 måned 4 dage siden #7 af Ramos4

Dios skrev:

fiatten skrev: Hvis Kroos havde spillet for Man Utd, så havde han kostet 130€ mio. I den omvendte situation.

Og derfor skulle vi selvfølgelig afvise et hvert bud der ville komme på ham medmindre vi rammer hans pris på ihvertfald €150 millioner. Skulle vi bytte med Pogba, så var det immervæk Pogba og en pose penge vores vej.
At Real Madrid fans ikke kan anerkende den 2. bedste midtbanespiller fra 14 til 18 er jo en helt anden ting.

Åh hold nu kæft. Der er da ingen der forklejner Kroos' tid i klubben eller ikke synes han ikke har været god engang. Du lyder jo fuldstændig som om du kunne være Zidanes assistent. Alle har da været gode engang, det er derfor vi har haft dem i truppen så længe. Men vi kan simpelthen ikke blive ved med at holde på alle spillere ligemeget hvor tydeligt ligeglade, mætte og/eller gamle de er blevet. Så skal vi skifte hele holdet om et par år - altså 7-8 mand på én gang.

Du bliver ved med at forsvare alle som i ALLE spillere hvis nogen stiller sig kritisk over for nogen. Marcelo har pludselig spillet sig helt vildt op i denne sæson, Kroos er åbenbart legendarisk. Vi ved alle hvordan du har det med Benzema. Du mener pretty much alle kan spille sig op efter en skidt sæson sidste år. Jamen så lad os da sidde på hænderne og vente. Det lader jo hvertfald til at spilerne virkelig er sultne og stiller med en helt anden indstilling denne sæson!

PS. Kroos har aldrig været verdens 2. bedste midtbanespiller. Det er for nemt at opdigte ting for at understøtte en påstand.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Kialpe

1 måned 4 dage siden #8 af Brylle

Ramos4 skrev:

Dios skrev:

Åh hold nu kæft. Der er da ingen der forklejner Kroos' tid i klubben eller ikke synes han ikke har været god engang. Du lyder jo fuldstændig som om du kunne være Zidanes assistent. Alle har da været gode engang, det er derfor vi har haft dem i truppen så længe. Men vi kan simpelthen ikke blive ved med at holde på alle spillere ligemeget hvor tydeligt ligeglade, mætte og/eller gamle de er blevet. Så skal vi skifte hele holdet om et par år - altså 7-8 mand på én gang.

Du bliver ved med at forsvare alle som i ALLE spillere hvis nogen stiller sig kritisk over for nogen. Marcelo har pludselig spillet sig helt vildt op i denne sæson, Kroos er åbenbart legendarisk. Vi ved alle hvordan du har det med Benzema. Du mener pretty much alle kan spille sig op efter en skidt sæson sidste år. Jamen så lad os da sidde på hænderne og vente. Det lader jo hvertfald til at spilerne virkelig er sultne og stiller med en helt anden indstilling denne sæson!

PS. Kroos har aldrig været verdens 2. bedste midtbanespiller. Det er for nemt at opdigte ting for at understøtte en påstand.

Spot on

Det er ikke jordens bedste pris for Kroos, men den burde man i det mindste forhandle om. Kroos har ikke været god det sidste halvandet år og er en af de bedste eksempler på en mæt spiller, hvor det ikke betyder så meget om man skulle lukke et mål ind. Det er så tydeligt at se på hans attitude og hans villighed til at hjælpe holdet. Det sidste halvandet års tid har man set tydelige eksempler på hvor Kroos nemt kan se at hans modstander kommer til at blive fuldkommen fri, men han nægter at køre andet end at lunte rundt uanset hvor fri hans mand bliver.

Det ville være med til at sende et signal hvis man sælger så central en figur og det ville give mulighed for at skabe den fornyelse som holdet mangler. Ligeledes ville det fortælle truppen at uanset hvor godt man har gjort det i historien, så er det ud af vagten, hvis ikke man kæmper for det og ikke præsterer. Den dag Kroos smutter, skal han selvfølgelig æres og takkes for alt han har gjort, men pt er han ikke meget værd.

1 måned 4 dage siden #9 af Dios
Ramos4 skrev:

Tá en dyb indånding, og træk vejret stille og roligt :)

Det kan skæres ned til, at jeg ikke synes vi skal smide vores legender for porten, fordi de ikke levere i en sæson, eller et pænt stykke tid. Jeg er måske i virkeligheden langt mere taknemmelig, eller måske langt mere pinlig over vores afsked med diverse legender de sidste alt for mange år. Jeg synes simpelthen det er uværdigt, at man nu gør det samme med Zidane, fordi man ikke er enig i hans synspunkter, og det er immervæk en helt igennem pinlig opførsel, hvis du spørger mig, så nej det handler ikke om, at jeg vil forsvarer alle spillere, for det vil jeg virkelig ikke.
Jeg synes bare ikke vores aldrende legender skal smides af helvedes til den dag de falder i niveau, og man fuldstændig glemmer hvad de har gjort for klubben.

Jeg har ikke én eneste gang sagt, at jeg ikke synes truppen skal forstærkes, for det synes jeg virkelig den skal. Ja, jeg synes Marcelo har oppet sig, men gør det, at jeg synes Mendy ikke var en nødvendighed? Nope, og derfor er jeg også glad for vores køb, da det netop er den vej jeg selv synes vi skal gå lige på nær den centrale midtbane, hvor jeg virkelig så det nødvendigt med Pogba eller en anden i stedet for enten Kroos eller Modric.
Vi skal skifte holdet over en periode - altså en evolution, som vi vel også har lagt an til. Ingen ved om Mendy, Militao og Jovic kan slå igennem indenfor kort tid, som de er købt ind til, da vitale spillere for holdet nærmer sig sin slutdato (Marcelo, Ramos og Benzema), hvis du eller andre skulle være i tvivl.

Jeg tror ikke Varane og Casemiro kan spille sig op igen, men det tror Zidane, så det er jo bare sådan det er. Kan du ikke forklare mig hvem det er der sidder på hænderne? Zidane har fået en utrolig svær start, så hvad vil du vurdere ham udfra? At han ikke købte en midtbanespiller i stedet for Pogba? Vil du da have Bale i stedet for Ronaldo? Det er jo præcis der vi er i sammenligning. Zidane har ikke 2/3 del af den offensiv han ønskede, og selvom man kan være kynisk og sige, at han må reagere på det, så er det jo faktum.
Derudover tror jeg faktisk, at Pogba ender i Real til januar, men det er en helt anden snak.

Jeg kan stadig ikke forstå dit evige argument om, at vi skal skifte hele holdet om langtid, hvis ikke det skete i sommers? Hvorfor dog det? Vi har jo forhåbentlig sikret os fremtiden på målmandsposten, forsvaret og angrebet. Vi manglede Pogba på midtbanen, men ellers har vi også sikret os der. Vi har en storspillende Ødegaard på udlån og det samme kan siges om Ceballos, så et køb af Pogba vil måske fuldende vores midtbane.

Kroos og Modric har været de 2 bedste midtbanespillere i de 4 nævnte år. Det hersker der selvfølgelig ingen tvivl om, så nej det er ikke opdigtet, men virkeligheden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Dios.

1 måned 4 dage siden #10 af Thomaskjensen
Kroos kan let komme ind og dominere som han har gjort, det er stadig et kollektiv der har fejlet de seneste 2 år. Jeg syntes at det er det samme som at sige at vi skal smide Ramos for porten da han har kostet for mange mål, helt urimligt selv om han er en del ældre.

Jeg er PT ikke den store Kroos fan da jeg har den personlige opfattelse at for mange af hans afleveringer er for korte, og oftest bagud, men samtidigt er han en af dem med flest boldberøringer så noget må han jo gøre rigtigt når han tydeligvis altid er spilbar.

Men for den gode Kroos skulle det være stressende at have en spiller som Pogba på holdet, eller er det tænkt at han skulle/SKAL (Jeg vil ha ham) tage Cassimoras plads.
For dem der ikke har hørt podcast nr 9 er det interassante argumenter der kommer frem om dette.

1 måned 4 dage siden #11 af Mølbat

El Siete skrev:

Mølbat skrev: Dumt. Kroos er en super god spiller, men han er, ligesom Modric, ved at nå sin udløbsdato. Kunne man have fået €75 millioner for ham, burde man IMO have slået til. Det er trods alt en fortjeneste på €50 millioner ift. hvad man i 2014 gav for ham. Man kunne samtidig have satset på en Ceballos i stedet, men pga. Zidanes tåbelige vendetta mod ham kom det ikke til at ske.

Manden er 29 år. Udløbsdato, hvad snakker du om? Han har, ligesom resten af holdet, haft en rigtig skidt sæson, men der er altså en del gode år tilbage i ham, hvor han kan genfinde sin form. Og så er Modric altså 4,5 år ældre, og han er en anden snak.
Kroos har 4 CL-titler, et VM med tyskland og et lang række andre titler, og den slags præstationer og erfaring smider man da ikke væk for sølle 75M, ikke i hans bedste år som spiller.

Udtalte Kroos ikke for en del år siden, at han ikke så sig selv fortsætte karrieren langt op i 30'erne?...
En hurtig Google-søgning viser en artikel fra 2016, hvor han udtrykte tvivl om, hvorvidt han ville forsætte med at spille fodbold efter sin 32-års fødselsdag. Samme Google-søgning viser desuden også artikler fra i år, hvor han spekulerer i at stoppe i 2023.

Vi har altså med en mand at gøre, som meget snart nærmer sig sin udløbsdato. Måske ikke fysisk, men i hvert fald mentalt. Og har du ikke hovedet eller hjertet 100 % med i sporten længere, er der ikke megen fidus i at fortsætte karrieren. Vi så i sidste sæson tydelige tegn på, at lysten og sulten er ved at forlade Kroos. Derfor bør man helt bestemt overveje et salg af tyskeren, så længe man stadig kan tjene fine penge på ham.

1 måned 3 dage siden #12 af El Siete

Mølbat skrev:

El Siete skrev:

Udtalte Kroos ikke for en del år siden, at han ikke så sig selv fortsætte karrieren langt op i 30'erne?...
En hurtig Google-søgning viser en artikel fra 2016, hvor han udtrykte tvivl om, hvorvidt han ville forsætte med at spille fodbold efter sin 32-års fødselsdag. Samme Google-søgning viser desuden også artikler fra i år, hvor han spekulerer i at stoppe i 2023.

Vi har altså med en mand at gøre, som meget snart nærmer sig sin udløbsdato. Måske ikke fysisk, men i hvert fald mentalt. Og har du ikke hovedet eller hjertet 100 % med i sporten længere, er der ikke megen fidus i at fortsætte karrieren. Vi så i sidste sæson tydelige tegn på, at lysten og sulten er ved at forlade Kroos. Derfor bør man helt bestemt overveje et salg af tyskeren, så længe man stadig kan tjene fine penge på ham.

Det har jeg også læst, og tiden må vise hvad han beslutter. Indtil videre har han kontrakt til 2023 hvor han er 33. At han skulle have mistet lysten til fodbold er jo bare spekulation, og så kan vi jo smide samtlige spillere i den pulje - ingen viste noget sidste sæson.
Men jeg afviser heller ikke et salg af ham, jeg mener bare ikke man bare erstatter den slags erfaring og de præstationer så nemt, og at 75M er en fair pris for ham, når De Beek og Bruno Fernandes, som de fleste af ikke kendte meget til for blot et år siden, går til samme pris. Eller at han skulle koste under det halve af Pogba.

Dog vil jeg sige at Kroos skal oppe sig gevaldigt denne sæson.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.