Muskelskade til Luka Modric
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Muskelskaderne fortsætter med at vælte ned over Real Madrid.
Denne gang er det Luka Modric, som må holde en ufrivillig pause og Real Madrid angiver ikke noget om skadens omfang i pressemeddelelsen, men det står klart at han ikke er med i weekenden mod Levante, hvor også Bale er ude med karantæne.
Luka Modric er den 10. spiller i truppen, som er ude med en skade i denne sæson, heraf har de 7 været med muskelskader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det har i weekendens kamp i Modrics fravær aldrig været mere aktuelt at vende diamanten på midten, således Kroos og Casemiro har enten Isco eller James foran sig. James gambler man næppe med og eftersom Isco er stadig Zidanes yndlings uanset positionen bliver det med garanti ham. Hvis det er tilfældet krydser jeg allerede nu fingrer for, at Levante ikke forvandler sig til prime Dortmund og flænser os på omstillinger, for med Isco på banen er balancen ofte off fra første minut. Lige så genial han kan være på bolden, lige så uintelligent kan han være i sit presspil.
Lad Valverde få den!
Mathiaska skrev: Ah ja, here we go again. Glæder mig allerede til at læse på nettet hvordan Real Madrids fysiske stab er skyld i denne skade også...
Det har i weekendens kamp i Modrics fravær aldrig været mere aktuelt at vende diamanten på midten, således Kroos og Casemiro har enten Isco eller James foran sig. James gambler man næppe med og eftersom Isco er stadig Zidanes yndlings uanset positionen bliver det med garanti ham. Hvis det er tilfældet krydser jeg allerede nu fingrer for, at Levante ikke forvandler sig til prime Dortmund og flænser os på omstillinger, for med Isco på banen er balancen ofte off fra første minut. Lige så genial han kan være på bolden, lige så uintelligent kan han være i sit presspil.
Lad Valverde få den!
Er Isco ikke stadig skadet? Jeg tror, at James får en plads i startelleveren.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Mølbat skrev:
Mathiaska skrev: Ah ja, here we go again. Glæder mig allerede til at læse på nettet hvordan Real Madrids fysiske stab er skyld i denne skade også...
Lad Valverde få den!
Er Isco ikke stadig skadet? Jeg tror, at James får en plads i startelleveren.
Jeg vidste faktisk ikke Isco var/er skadet, men det er da klart :P Og ja, så lugter det grangiveligt af James.