Muskelskade til Luka Modric

5 dage 20 timer siden #1 af Administrationen
Muskelskaderne fortsætter med...

MODRIC 380x501Thumb

Muskelskaderne fortsætter med at vælte ned over Real Madrid.

Denne gang er det Luka Modric, som må holde en ufrivillig pause og Real Madrid angiver ikke noget om skadens omfang i pressemeddelelsen, men det står klart at han ikke er med i weekenden mod Levante, hvor også Bale er ude med karantæne.

Luka Modric er den 10. spiller i truppen, som er ude med en skade i denne sæson, heraf har de 7 været med muskelskader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 20 timer siden #2 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Muskelskade til Luka Modric
Jamen det var da fantastisk, at vi ikke fik hentet den ekstra midtbanespiller...

5 dage 19 timer siden #3 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Muskelskade til Luka Modric
Ah ja, here we go again. Glæder mig allerede til at læse på nettet hvordan Real Madrids fysiske stab er skyld i denne skade også...

Det har i weekendens kamp i Modrics fravær aldrig været mere aktuelt at vende diamanten på midten, således Kroos og Casemiro har enten Isco eller James foran sig. James gambler man næppe med og eftersom Isco er stadig Zidanes yndlings uanset positionen bliver det med garanti ham. Hvis det er tilfældet krydser jeg allerede nu fingrer for, at Levante ikke forvandler sig til prime Dortmund og flænser os på omstillinger, for med Isco på banen er balancen ofte off fra første minut. Lige så genial han kan være på bolden, lige så uintelligent kan han være i sit presspil.

Lad Valverde få den!

5 dage 18 timer siden #4 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Muskelskade til Luka Modric

Mathiaska skrev: Ah ja, here we go again. Glæder mig allerede til at læse på nettet hvordan Real Madrids fysiske stab er skyld i denne skade også...

Det har i weekendens kamp i Modrics fravær aldrig været mere aktuelt at vende diamanten på midten, således Kroos og Casemiro har enten Isco eller James foran sig. James gambler man næppe med og eftersom Isco er stadig Zidanes yndlings uanset positionen bliver det med garanti ham. Hvis det er tilfældet krydser jeg allerede nu fingrer for, at Levante ikke forvandler sig til prime Dortmund og flænser os på omstillinger, for med Isco på banen er balancen ofte off fra første minut. Lige så genial han kan være på bolden, lige så uintelligent kan han være i sit presspil.

Lad Valverde få den!

Er Isco ikke stadig skadet? Jeg tror, at James får en plads i startelleveren.

5 dage 18 timer siden #5 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Muskelskade til Luka Modric
Ifølge AS er der tale om 2-3 uger.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

5 dage 17 timer siden #6 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Muskelskade til Luka Modric

Mølbat skrev:

Mathiaska skrev: Ah ja, here we go again. Glæder mig allerede til at læse på nettet hvordan Real Madrids fysiske stab er skyld i denne skade også...

Lad Valverde få den!

Er Isco ikke stadig skadet? Jeg tror, at James får en plads i startelleveren.

Jeg vidste faktisk ikke Isco var/er skadet, men det er da klart :P Og ja, så lugter det grangiveligt af James.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.