Mourinho: Real Madrid var min største oplevelse

5 dage 13 timer siden #1 af Administrationen
José Mourinho...

Mourinho fejring 13052012

José Mourinho bliver i spansk presse bragt i spil som afløser for Zinedine Zidane, hvis ikke franskmanden får vendt situationen i den næste måneds tid.

Her møder Real Madrid både Sevilla, Atlético Madrid og Barcelona på udebane og i værst tænkelige scenarie kan mesterskabs-kampen være tabt med udgangen af oktober, hvilket kan få konsekvenser for Zidane.

José Mourinho står naturligvis klar i kulissen og han lægger ikke skjul på den gode og lærerige tid, han havde i klubben. Det fortæller han i et interview med den portugisiske TV-station, Canal 11.

Her siger han følgende om et uforglemmeligt minde som træner:
- Real Madrid var min største oplevelse ud fra hvad jeg lærte som træner, som mand, ude fra de lektioner, som jeg har fået i min karriere og mit liv. Det er det største minde i min karriere, det var fantastisk.

Portugiserens filosofi passede perfekt til Real Madrid, da han kom til klubben, fortæller han videre:
- Real Madrid bad mig komme med al min naturlighed. De fortalte mig, at over for os havde vi verdens bedste hold, som havde gjort det onde ved os og den situation var vi nødt til at få vendt.

Og den største titel var at vinde Copa del Rey mod netop Barcelona:
- Vi skulle forhindre, at Barcelona løb os over ende og derfor var Copa del Rey-finalen på Mestalla den vigtigste. Efter den kamp var alle opgør lige. Vi vandt LaLiga, Super Cuppen, men intet var som den Copa-finale. Desværre opnåede jeg ikke at komme videre fra de tre semifinaler i Champions League.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 19 timer siden #2 af BBB
Godt at han lige får nævnt, at semifinalerne var en fiasko i hans øjne. Er det det, som de unge kalder for et humblebrag? "Jeg ført desværre kun mit hold til semifinalen i verdens hårdeste turnering i alle de 3 år, hvor jeg stod i spidsen for klubben"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.