Valverde også muskelskadet

2 måneder 5 dage siden #1 af Daniel
Det er nemt...

VALVERDE 380x501

Det er nemt at være skribent på madridista.dk i disse dage. Det er nemlig de samme nyheder, der skal formidles i form af den tsunami af muskelskader, der skyller ind over Real Madrids trup i skrivende stund.

I går var det Luka Modric, der blev meldt muskelskadet og i dag er det så Fede Valverde, der vendt hjem fra den uruguayanske landsholdssamling med en muskelskade.

Det rapporterer de to store Madrid-aviser Marca og AS, der videre skriver, at den 21-årige midtbanespiller med overvejende sandsynlighed misser såvel morgendagens hjemmebanekamp mod Levante og midtugens udebanekamp mod PSG i Champions League.

Skaderne til Modric og Valverde betyder, at Zinedine Zidane kun har tre midtbanespillere til rådighed mod Levante, og givetvis også PSG i midtugen, i form af James (der lige er vendt tilbage fra en muskelskade, red.), Toni Kroos og Casemiro (der først vender tilbage til Madrid i dag, red.).

Valverde er den 8. spiller i Real Madrids trup, der er rendt ind i en muskelskade i indeværende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 5 dage siden #2 af Thomaskjensen
Ja Zidane er vel snart tvunget til at spille 4 - 1 - 3 - 2 med 5 angribere altså.

2 måneder 5 dage siden #3 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Valverde også muskelskadet
Ikke at Valverde havde været en forbedring af holdet, men det er dybt problematisk, at vi nu stort set står uden centrale midtbanespillere til den kommende måneds mange store kampe. Vi må håbe en eller anden Castilla-spiller kan "steppe up" big time.

2 måneder 5 dage siden #4 af Raul7-2880
Det vildeste er vel, at Bale ikke er blandt de skade spillere!
Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe

2 måneder 5 dage siden #5 af Bogelund
Besvaret af Bogelund på emne Valverde også muskelskadet
Man kunne da forsøge at bruge Bale på samme position som man brugte De Maria.

Midtbane bestående af: Bale Casemiro og Kroos.

Bale har tidligere i sin karriere været kanon på midten.

2 måneder 5 dage siden #6 af Administrationen

Bogelund skrev: Man kunne da forsøge at bruge Bale på samme position som man brugte De Maria.

Midtbane bestående af: Bale Casemiro og Kroos.

Bale har tidligere i sin karriere været kanon på midten.

Hvordan var det nu lige at det gik Bale i sidste kamp?

2 måneder 5 dage siden #7 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Valverde også muskelskadet
streamable.com/qy0ln?utm_source=share&ut..._app&utm_name=iossmf

Kunne det være måden de træner på? Faldt over det her link på reddit, og det virker jo fuldstændigt absurd for professionelle fodboldspillere at træne på den måde..

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 måneder 4 dage siden #8 af Mln25
Besvaret af Mln25 på emne Valverde også muskelskadet
Ja hvis de laver styrketræning som i den video, så skal det sgu gå galt.
Hold kæft en idiotisk måde at lave benpres på..
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Zyconith

2 måneder 4 dage siden #9 af BBB
Besvaret af BBB på emne Valverde også muskelskadet
ja, det ser idiotisk ud, men de kører med halv vægt i videoen.

Det ryk Ramos laver til sidst... var det sådan han fik Salah? :-D

2 måneder 4 dage siden #10 af De Ra
Besvaret af De Ra på emne Valverde også muskelskadet
Som jeg forstår det fra andre Madridistas rundt omkring i verden, så skydes skylden på den nye franske fitness coach, Gregory Depont.

Jeg tør ikke sige om han har overdrevet intensiteten af træningen eller om det overhovedet er hans skyld, men der er ihvertfald noget meget galt når de fleste skader er muskelskader.

Lige nu ser det bestemt ikke ud til at vores spillere er klar til en hel sæson.

2 måneder 4 dage siden #11 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Valverde også muskelskadet

De Ra skrev: Som jeg forstår det fra andre Madridistas rundt omkring i verden, så skydes skylden på den nye franske fitness coach, Gregory Depont.

Jeg tør ikke sige om han har overdrevet intensiteten af træningen eller om det overhovedet er hans skyld, men der er ihvertfald noget meget galt når de fleste skader er muskelskader.

Lige nu ser det bestemt ikke ud til at vores spillere er klar til en hel sæson.

Du skriver selv "Den nye". Hvordan kan det så være at vi har haft muskelskader i flere sæsoner? Jeg tror at der ligger noget dybere i det.

2 måneder 4 dage siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne Valverde også muskelskadet
Det kan på ingen måde være vores fysiske træneres skyld, da vi nu har haft 3? forskellige slags teams indover holdet. Problemet er ikke nyt, og så vidt jeg husker, så går vi altså 4-5 år tilbage. Jeg husker ikke vi havde samme problem under Mourinho, men jeg kan tage fejl.

Hvad det er skal jeg ikke kunne sige, men jeg hælder mere og mere til det psykiske pres er for stort i klubben. Hazard var aldrig skadet i Chelsea, og 2-3 uger i ren modvind, så knækker han. Benzema er stort set aldrig skadet, og det samme kan siges om Ronaldo. Netop de 2 er rost meget for deres mentale styrke. Det er rene gætterier, men bekymrende er det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.