Florentino Pérez: Jeg ved noget om fodbold

1 måned 2 dage siden #1 af Nicklas
Fra tid til anden forlyder det, at...

Fra tid til anden forlyder det, at Florentino Pérez nok er en dygtig forretningsmand, men at han ikke har forstand på fodbold, eller er for kynisk til sporten. Det er han dog selv uenig i.

- Hør, folk siger, at jeg kender til tal, men jeg ved også noget om fodbold, lød det fra præsidenten på en forsamling søndag.

- Jeg har også gennemlevet mange år uden at vinde som Madridista. Der gik 32 år mellem at vinde Champions League og da jeg kom til var vi nr. 13. på UEFAs liste. Nu er vi nummer ét, og vi har vundet 13 europæiske trofæer.

Pérez tilbød også sin støtte til holdet, som han har stor tro på:

- Hvis vi genfinder vores intensitet, så vinder vi.

- Det er lige meget, hvem der spiller. Vi har 25 gode spillere. De bedste i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #2 af BBB
"Det er lige meget, hvem der spiller. Vi har 25 gode spillere. De bedste i verden."

Hvis han tror på den, så fortæller det måske for meget om hans fodboldviden :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

1 måned 1 dag siden #3 af -#7-

BBB skrev: "Det er lige meget, hvem der spiller. Vi har 25 gode spillere. De bedste i verden."

Hvis han tror på den, så fortæller det måske for meget om hans fodboldviden :-D

Man har hørt den der smøre rigtigt mange gange det sidste halvandet år. Jeg ved snart ikke om det bare er noget de siger, fordi man ikke vil svine holdet, eller om de rent faktisk har drukket kool-aiden. Transfervinduerne taler jo for det sidste i hvert fald...

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

1 måned 1 dag siden #4 af Ramos4
Florentino har det desværre lidt som en bedstefar der holder hånden over sine børn. Han er for mild og tror på det bedste i spillerne - også længe efter at ingen andre gør det.

Det er paradoksalt for han er rigeligt kynisk og nøjeregnende på andre punkter, men når det kommer til at skille sig af med sine darlings er han ikke god. Og det er ikke noget nyt.

Sue me.

1 måned 1 dag siden #5 af Sahinovic
Hvis Hazard, Benzema, Bale, James, Kroos og Casemiro kan holde sig skadesfrie i størstedelen af sæsonen, og vi genfinder intensiteten (som Florentino påpeger) og samtidigt bygger videre på første halvleg fra kampen mod Levante, så tror jeg også vi er blandt de bedste i verden.

Jeg synes ikke lige umiddelbart de andre hold er så meget bedre, og hvis ovenstående kan gøre sig gældende, så er det reelt kun FC Barcelona og Liverpool der kan byde på dans, de andre er ligegyldige.

- Manchester City ser jeg ikke true os så længe Laporte og Otamendi er at finde i startelleveren.
- Juventus er lidt en mærkelig størrelse for mig, synes ikke rigtigt de har forstærket sig markant, men de har et bæst i form af Cristiano og er deraf altid farlige.
- I Paris SG bliver Mbappé betragtet som deres bedstes spiller, og det i sig selv er meget sigende om et hold.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

1 måned 1 dag siden #6 af Mr.Jensen
Syntes nu at City har Europas bedste trup, og Liverpool var egentlig heldige med at være så tæt på City. Laporte er for mig en af PL allerbedste forsvare. At Liverpool så er et fantastisk cup hold er så noget andet.
Ser heller ikke PSG som en trussel, ja, de har nogle spiller der ville kunne gå ind på de fleste hold, men der er for mange middelmådige spiller i blandt.

1 måned 1 dag siden #7 af Ramos4

Mr.Jensen skrev: Syntes nu at City har Europas bedste trup, og Liverpool var egentlig heldige med at være så tæt på City. Laporte er for mig en af PL allerbedste forsvare. At Liverpool så er et fantastisk cup hold er så noget andet.
Ser heller ikke PSG som en trussel, ja, de har nogle spiller der ville kunne gå ind på de fleste hold, men der er for mange middelmådige spiller i blandt.

Liverpool fik 97 point seneste sæson og tabte 1 kamp. Kalder du det et cup hold? Shezuz.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.