Podcast-Special: CL-optakt med Peter Grønborg

4 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Champions League starter op...

Champions League starter op i denne uge og det sker for Real Madrids vedkommende med udekampen mod Paris SG.

 

Madridista.dk har inviteret Peter Grønborg i studiet til en snak om Real Madrids muligheder i turneringen. Og undervejs kommer vi vidt omkring klubben, indkøbene og meget mere.

 

Madridista.dk vil gerne takke Peter Grønborg for at tage sig tid til snakken, som I kan lytte til her:

CL-optakt med Peter Grønborg

Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Ramos4
Sejt, godt lavet. Lidt af et scoop.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, Dios, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af Administrationen

Ramos4 skrev: Sejt, godt lavet. Lidt af et scoop.


Tak for rosen, Ramos4. Det er dejligt, at vores tiltag bliver godt modtaget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af Dios
Det er seriøst stærkt arbejde at hive Peter ind til interview. Han er sammen med Morten Bruun den største i Dk.

Solidt arbejde!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #5 af Administrationen

Dios skrev: Det er seriøst stærkt arbejde at hive Peter ind til interview. Han er sammen med Morten Bruun den største i Dk.

Solidt arbejde!


Dejligt at høre. Og vi er enige i forhold til Morten og Peter ;-)

Må vi anbefale dig - og andre - at begynde at følge vores Podcast.......lige pludselig kan der dukke mere guf op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #6 af Dios

Administrationen skrev:

Dios skrev: Det er seriøst stærkt arbejde at hive Peter ind til interview. Han er sammen med Morten Bruun den største i Dk.

Solidt arbejde!


Dejligt at høre. Og vi er enige i forhold til Morten og Peter ;-)

Må vi anbefale dig - og andre - at begynde at følge vores Podcast.......lige pludselig kan der dukke mere guf op.


Jeg følger skam allerede jeres podcast :) Og man kan selvfølgelig heller ikke være uenig når det kommer til de 2 :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #7 af El Siete
Fedt afsnit!
Jeg plejer at være relativt optimistisk når det kommer til klubben, men Grønborg har ret i næsten alt han siger og hans vurdering af sæsonen ender højst sandsynligt som han forudser det, vi når ikke særligt langs i CL og at Zidane ikke holder sæsonen ud. Og specielt når han siger, "Det her er altså Real Madrid". Der forventes bare større ting end hvad der foregår i øjeblikket.

Der er dog bare det at, selvom det er Real Madrid og de bedste skal spille her, samt at vi ikke kan sætte vores lid til en 18-årig Vinicius, så er tiden bare en anden og de økonomiske aspekter er radikalt anderledes. Perez sagde det jo bedst den anden dag, at klubben gerne vil (og kan) købe Pogba, men United vil bare ikke sælge. Bum, hvad gør man så?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #8 af Ramos4

Dios skrev: Det er seriøst stærkt arbejde at hive Peter ind til interview. Han er sammen med Morten Bruun den største i Dk.

Solidt arbejde!


Grønborg, Bruun og Niels-Christian er vel den hellige-tre-enighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #9 af slb1995

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Det er seriøst stærkt arbejde at hive Peter ind til interview. Han er sammen med Morten Bruun den største i Dk.

Solidt arbejde!


Grønborg, Bruun og Niels-Christian er vel den hellige-tre-enighed.


Jeg var stor fan af Niels-Christian, men efter han blev ansat hos Viasat blev han lidt for sensationshungrende (hvis man kan kalde det det) i sin måde at kommentere på.

Morten Bruun og Peter Piil var min favoritduo, og det glædede mig altid, når det var de to, der kommenterede. Altid utrolig salige, skarpe og velinformerede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #10 af Ramos4
Ja Piil er også ganske glimrende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #11 af Sebberg
Enig med de andre: kæmpe scoop og godt arbejde.

Men så må jeg også erkende, at jeg er synes, han er overraskende stærk i sin viden OG analyser.

Jeg var godt klar over, at han har boet i Madrid og har et kærlighedsforhold til klubben, men jeg blev alligevel noget nær chokeret over, at han mere eller mindre rammer hovedet på sømmet i alle diskussionerne.

Både i analysen om de manglende indkøb, tomrummet uden Ronaldo, Iscos færdigheder og de mange spillere, der egentligt ikke er gode nok til Real Madrid, rammer han fuldstændig plet.

Flere podcasts med ham!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #12 af Dios
@Sebberg.

Man kan jo altid diskutere om den ene eller anden er god nok, men der hvor han rammer bedst er om snakken om de nærmest umulige store transfers. Perez nævnte det jo også forleden, at man har været interesseret i diverse store stjerner, hvor klubberne bare ikke vil sælge. Hvad gør man så? Så kan man selvfølgelig gå vejen og svine alt og alle til, eller erkende, at de tider bare er forbi medmindre vi betaler 500% for meget for spilleren, som mange af de engelske klubber gør det.

Snakken om de manglende indkøb/fornyelse af holdet ville jo aldrig have været på tale, hvis man kunne hente Lewandowski, Hazard, Mbappé og Pogba som må betegnes som de største spillere klubben åbent har været interesseret i de sidste 4 år, og som Perez åbent erkender har været umulige, hvis vi ser bort fra vi endelig har fået Hazard, men det er jo 4 år siden vi første gang prøvede at købe ham fra Chelsea af.
Det hænger jo lidt sammen med, at de spillere man har i truppen er en form for "nødløsning". Nuvel, så mener jeg helt klart stadig Isco vil være en stjerne på holdet, hvis han f.eks. spillede under Pep, men det er egentlig irrelevant. Han er ikke god nok for Real Madrid grundet den stil vi har, og længere er den bare ikke.
Derfor er det også logisk, at omlægge strategien om, at købe de bedste spillere, da Real Madrid ikke er den største på banen længere når vi taler om økonomi, og her springer kæden så lidt af for mig. For det tror jeg aldrig har været en førsteprioritet for Perez, men nærmere en konsekvens af, at man ikke kan gøre som i gamle dage, så nej vi er ikke Villarreal, hvor vi skal udvikle stjerner for andre klubber, men vi er heller ikke Real Madrid tilbage i det første årti af 00'erne, som kunne gøre præcis hvad vi havde lyst til, fordi ingen andre klubber kunne følge med os.

Det hele giver efterhånden mening, og det er dejligt at hører Perez tale åbent om tingene, og det giver et langt større indblik i tingene.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum