Chicharito: Jeg jubler, hvis jeg scorer mod Real Madrid

6 år 10 måneder siden #1 af Daniel
Sevillas mexicanske...

Sevillas mexicanske skarpretter, Javier Hernández, har ikke tænkt sig at holde følelserne tilbage, hvis han skulle gå hen og scorer i morgendagens opgør mellem den andalusiske storklub og Real Madrid. 

Chicharito spillede 33 kampe for Real Madrid tilbage i sæsonen 2014/15, scorede ni mål, ligesom han også lavede ni assists.

- Hvis jeg spiller og scorer, vil jeg fejre det, ligesom jeg har fejret alle mine mål mod tidligere klubber, røber den målfarlige angriber i et interview med COPE og Radio Marca.

- Det handler ikke om manglende respekt. Fejring (af en potentiel scoring, red.) betyder ikke, at Real Madrid ikke er en speciel klub for mig.

Den nu 31-årige angriber vandt en enkelt titel i sin tid i Real Madrid i form af klub-VM, hvilket også er mexicanerens seneste titel.

De seneste forlydender i den spanske presse går på, at Sevilla-angriberen ikke er selvskrevet til startopstillingen i morgendagens vigtige opgør for begge klubber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af BBB
"Den nu 31-årige angriber vandt en enkelt titel i sin tid i Real Madrid i form af klub-VM, hvilket også er mexicanerens seneste titel."

Her tænkes vel kun på tiden i Spanien? Han vandt vist en smule i United.

Fint at han jubler. Han var her en enkelt sæson, og selvfølgelig skal han bare fyre den af.

6 år 10 måneder siden #3 af Daniel

BBB skrev: "Den nu 31-årige angriber vandt en enkelt titel i sin tid i Real Madrid i form af klub-VM, hvilket også er mexicanerens seneste titel."

Fint at han jubler. Han var her en enkelt sæson, og selvfølgelig skal han bare fyre den af.

Da Manchester United vandt FA Cuppen tilbage i 2015/16 og Europa League tilbage i 2016/17 spillede Chicharito i Bayer Leverkusen.

6 år 10 måneder siden #4 af Dios

BBB skrev: "Den nu 31-årige angriber vandt en enkelt titel i sin tid i Real Madrid i form af klub-VM, hvilket også er mexicanerens seneste titel."

Der står jo også seneste, og ikke eneste?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 10 måneder siden #5 af BBB

Dios skrev:

Der står jo også seneste, og ikke eneste?

Jeg læser ikke så godt :-D

Leveret af Kunena Forum