Podcast-referat: Brasiliansk vidunder-duo med flotte scoringer på Santiago Bernabéu

4 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Så har vi været...

Så har vi været i studiet til endnu en nedtakts-podcast og denne gang er det Oscar og Jesper, som snakker om Osasuna-kampen.

Og lad det bare være sagt med det samme: Der er smæk til Eder Militão og Zinedine Zidane.

Nu kan I jo vælge på forhånd at sige ”Sikke en gang tåbeligt bræk, det gider jeg ikke spilde min tid på”. I kan også vælge – og det håber vi, at I gør – at lytte det igennem og se, om der alligevel er nogle pointer i kritikken.

I finder podcasten her:

Brasiliansk vidunder-duo med flotte scoringer på Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #2 af Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #3 af Vinícius
Jeg er ikke en ørn til podcasts (endnu).. Men er der et sted eller en tråd, hvor links til alle tidligere podcasts findes? Glæder mig til i fremtiden at følge med i dem :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #4 af Administrationen

Kratmus skrev: Jeg er ikke en ørn til podcasts (endnu).. Men er der et sted eller en tråd, hvor links til alle tidligere podcasts findes? Glæder mig til i fremtiden at følge med i dem :)


Det kan du tro:
madridista.dk/index.php/podcast

Eller øverst til højre på denne hjemmeside.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #5 af Kayed99
Nu har jeg ikke lyttet endnu, men jeg glæder mig da til at høre om kritikken af Militão, som officielt blev kåret som kampens spiller og i min optik også spillede en forrygende kamp, samt Zidane..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #6 af elle44

Kayed99 skrev: Nu har jeg ikke lyttet endnu, men jeg glæder mig da til at høre om kritikken af Militão, som officielt blev kåret som kampens spiller og i min optik også spillede en forrygende kamp, samt Zidane..


Ja det var ret sjovt at høre. Jeg kunne ikke selv se kampen, men jeg var herinde og læste at Militao havde spillet en forrygende kamp, og så hørte jeg podcasten tidligere i dag hvor det var det stik modsatte. Det var ret underholdende.

Synes forresten det fungerer rigtig godt med de her podcasts efter kampene, det er en fornøjelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #7 af Chamartin
Efter min mening må værten have været i skoven og samlet svampe i løbet af dagen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kayed99

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce