- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Podcast-referat: Stærk defensiv sikrede Real Madrid vigtigt point i El Derbi Madrileño
Podcast-referat: Stærk defensiv sikrede Real Madrid vigtigt point i El Derbi Madrileño
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Efter 0-0 i går på Wanda Metropolitano var Christian og Jesper i studiet til en nedtakts-podcast.
Er 1 point på Wanda godt og var lørdagens indsats god eller skidt. Hvad kan man sige om defensiven og kommer Hazard nogensinde i gang? Dette er blot nogle af mange spørgsmål vi ser på i denne nedtakt.
Bag mikrofonerne er Jesper og Christian, der også gennemgår Zidanes dispositioner med Valverde i stedet for James, ligesom 90 minutter på bænken til Vinicius vendes.
Vi siger det bare: Ramos er CHEFEN!
Det vil vi gerne invitere jer til at høre og I finder podcasten lige her:
Stærk defensiv sikrede Real Madrid vigtigt point i El Derbi Madrileño
Og så er vi som vanligt meget interesserede i at modtage jeres ris og ros.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kunne især godt lide referencen med Costa og Felix som en børnehave på tur med et plejehjem.
Inden jeres podcast, havde jeg Casemiro, Kroos eller Nacho som MOTM, men I har fuldstændig ret i Ramos. Han er bare bundsolid og erfaren. Når han spiller sådan, så vil jeg ikke udskifte ham med nogen. Han har så meget klasse, hans teknik og måden han er i stand til at slå lange afleveringer på. Vi skal virkelig have fundet en erstatning for ham, ellers bliver tabet lige så stort som CR7 tabet, frygter jeg.
Jeg savner Pepe :(