Truppen mod Club Brugge

4 år 5 måneder siden #1 af Jbner
Truppen mod Club Brugge blev oprettet af Jbner
Zinedine...

Zinedine Zidane har udtaget truppen til tirsdagens kamp mod Club Brugge.

Her jagter man sin første sejr, efter man, på pinlig vis, tabte 3-0 til PSG i første runde.

I truppen er der et par overraskelser, da Zidane har valgt at se bort fra James Rodriguez og Gareth Bale, der ellers har været en fast del af holdet i sæsonen hidtil, mens Marcelo og Isco vender tilbage efter de begge har siddet ude med skader. Isco har siddet ude siden 2-2 opgøret mod Valladolid, mens Marcelo har misset de seneste fire kampe.

Truppen mod Club Brugge:
Målmænd: Courtois, Areola, Altube
Forsvar: Carvajal, Militão, Ramos, Varane, Nacho og Marcelo.
Midtbane: Kroos, Modric, Casemiro, Valverde og Isco.
Angreb: Hazard, Benzema, Lucas Vázquez, Jović og Vinicius Jr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Club Brugge
Zidane passer virkeligt på Bale. Helt vildt sådan som tingene har udviklet sig efter hans udtalelser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #3 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Truppen mod Club Brugge

madrid2000 skrev: Zidane passer virkeligt på Bale. Helt vildt sådan som tingene har udviklet sig efter hans udtalelser.


Hvis Zidane kan få maksimalt ud af Bale og gøre ham til en succes i denne sæson ved at passe på ham undervejs, og sælge ham dyrt til næste sommer, så er Zidane virkelig imponerende! (På det punkt også!)

Når det er sagt, så håber jeg inderligt at vores mange unge spillere, vil få chancen inden længe - jeg mindes ikke at kunne huske, at vi har haft så mange unge og lovende spillere på samme tid.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #4 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen mod Club Brugge
Både Bale og James udeladt. Burde han ikke stille med stærk trup fremfor igen at undervurdere modstander holdet...

Vi har brug for 3 point og Bale og James har været nogle af de bedre spillende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #5 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen mod Club Brugge

mohbar skrev: Både Bale og James udeladt. Burde han ikke stille med stærk trup fremfor igen at undervurdere modstander holdet...

Vi har brug for 3 point og Bale og James har været nogle af de bedre spillende.


Vi skal nok gå videre fra CL gruppen, nærmest uanset hvilket hold vi stiller. Hvis vi kan stille med en højrekant, som kan bringe Hazards kvaliteter frem, så vil det naturligvis være at foretrække fremfor Bale, der holder ham tilbage ;-)
Jeg vil hellere sikre point i ligaen end i CL, for Barcelona spiller ikke dårligt igennem en hel sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #6 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen mod Club Brugge

BBB skrev:

mohbar skrev: Både Bale og James udeladt. Burde han ikke stille med stærk trup fremfor igen at undervurdere modstander holdet...

Vi har brug for 3 point og Bale og James har været nogle af de bedre spillende.


Vi skal nok gå videre fra CL gruppen, nærmest uanset hvilket hold vi stiller. Hvis vi kan stille med en højrekant, som kan bringe Hazards kvaliteter frem, så vil det naturligvis være at foretrække fremfor Bale, der holder ham tilbage ;-)
Jeg vil hellere sikre point i ligaen end i CL, for Barcelona spiller ikke dårligt igennem en hel sæson.


Ok mange tak - fedt at vide vi allerede er videre :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Club Brugge
@BBB.

Du ved godt du bare skal blive væk fra forum senere når Hazard sætter folk på plads, og specielt fordi Bale ikke spiller. Du ved den kommer :D
Så kan du se det ligegyldige bold med Higuain på den anden kanal fremadrettede haha.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen mod Club Brugge

Dios skrev: @BBB.

Du ved godt du bare skal blive væk fra forum senere når Hazard sætter folk på plads, og specielt fordi Bale ikke spiller. Du ved den kommer :D
Så kan du se det ligegyldige bold med Higuain på den anden kanal fremadrettede haha.


Jeg håber, at Hazard bliver en succes. Jeg hepper på ham, når han spiller. Der er kæmpe forskel på det, og så at drille nogle brugere, der giver Bale skylden for at Hazard har været ringe. Men der er vist også et overlap til de brugere, der mente at Ronaldo var skyld i, at Benzema var dårlig. ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Club Brugge

BBB skrev:

Dios skrev: @BBB.

Du ved godt du bare skal blive væk fra forum senere når Hazard sætter folk på plads, og specielt fordi Bale ikke spiller. Du ved den kommer :D
Så kan du se det ligegyldige bold med Higuain på den anden kanal fremadrettede haha.


Jeg håber, at Hazard bliver en succes. Jeg hepper på ham, når han spiller. Der er kæmpe forskel på det, og så at drille nogle brugere, der giver Bale skylden for at Hazard har været ringe. Men der er vist også et overlap til de brugere, der mente at Ronaldo var skyld i, at Benzema var dårlig. ;-)


Nogen mennesker ser først lyset langtid efter andre, og det er vel din undskyldning for ikke at kunne se hvor god Benzema egentlig er uden Ronaldo :D Og det er selvom jeg har skrevet hvad der vel nok svarer til 500 indlæg om netop det :)

Jeg tror vi alle håber på Hazard succes, hvis vi ser bort fra Matamora og måske også Brylle, så han kan like dit indlæg til mig om hvor dårlig Hazard har gjort det haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen mod Club Brugge

Dios skrev:

BBB skrev:

Dios skrev: @BBB.

Du ved godt du bare skal blive væk fra forum senere når Hazard sætter folk på plads, og specielt fordi Bale ikke spiller. Du ved den kommer :D
Så kan du se det ligegyldige bold med Higuain på den anden kanal fremadrettede haha.


Jeg håber, at Hazard bliver en succes. Jeg hepper på ham, når han spiller. Der er kæmpe forskel på det, og så at drille nogle brugere, der giver Bale skylden for at Hazard har været ringe. Men der er vist også et overlap til de brugere, der mente at Ronaldo var skyld i, at Benzema var dårlig. ;-)


Nogen mennesker ser først lyset langtid efter andre, og det er vel din undskyldning for ikke at kunne se hvor god Benzema egentlig er uden Ronaldo :D Og det er selvom jeg har skrevet hvad der vel nok svarer til 500 indlæg om netop det :)


Om Benzema er god uden Ronaldo ved jeg ikke helt. Er sandheden ikke ligeså meget, at alle andre spillede markant under niveau, så aviser og nogle tilskuere hyldede Vinicius og Benzema for præstationer i halvdelen af sæsonen. Præstationer der vel at mærke reelt kun var på et niveau, hvor sæsonen vil godkendes... og jeg gentager at præstationerne kun var i halvdelen af sæsonen.

Hvis det er bevis på Benzemas (eller Vinicius') niveau, så har jeg ikke undervurderet ham i 9 år. Jeg har nok nærmere overvurderet ham ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Club Brugge
BBB skrev:

Om Benzema er god uden Ronaldo ved jeg ikke helt. Er sandheden ikke ligeså meget, at alle andre spillede markant under niveau, så aviser og nogle tilskuere hyldede Vinicius og Benzema for præstationer i halvdelen af sæsonen. Præstationer der vel at mærke reelt kun var på et niveau, hvor sæsonen vil godkendes... og jeg gentager at præstationerne kun var i halvdelen af sæsonen.

Hvis det er bevis på Benzemas (eller Vinicius') niveau, så har jeg ikke undervurderet ham i 9 år. Jeg har nok nærmere overvurderet ham ;-)


Selvfølgelig ved du ikke det :S

Scorer man 30 mål på en sæson, så er det vel total irrelevant om Modric og Kroos har underpræsteret. Gør det ikke indsatsen langt bedre og mere overbevisende?
At du så vil negligere hans bedrifter og stiller dig kritisk overfor han ikke scorede i de kampe Real fik røvfuld i viser jo nok nærmere hvad du vil se ;)

Jeg husker ihvertfald heller ikke en start fra Benzema i ligaen som hedder 5 mål og 1 assist i hans første 6 kampe. Det er bare Benzema som dominere, og længere er den jo faktisk ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #12 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Club Brugge
Lucas fucking Vasquez i start opstillingen igen istedet for Vinicious eller Rodrygo. Undskyld, men så skal vi glo på den boldmongol igen fra start. Man glæder sig sådan til noget underholdning, og så bliver man så skuffet.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, El Siete, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce