Truppen mod Club Brugge
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kratmus skrev:
Steen skrev:
Kratmus skrev:
Steen skrev: Målet er selvfølgelig Modric' skyld, men jeg tror aldrig jeg har set en målmand være så dårlig i 1 mod 1 situationer, som Courtois er.
Savner du Navas? ;)
Pest eller kolera!
Vi har ikke lukket mål ind i 2-3 kampe, fordi modstanderne ikke har haft skud på mål. Men så snart de rammer, så er der mål igen. Courtois er pest, Navas var i så fald kolera, og ikke nær så slemt.
Ja, det må jeg indrømme - Navas havde sine mangler, men han havde til tider også et topniveau der var så højt, at han kunne afgøre kampe.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg kan seriøst ikke fordrage Courtusisiaisdf. Det er den værste målmand RM har haft siden år 2000.
Vasquez er endnu en af de elendige. Mere talentløs spiller skal man lede længe efter.
Nacho skal ud. Han bidrager ikke med noget i sådan en kamp.
Hvor er vi pinlige.
Hav rolige og gode forsvarspillere.
Og nogle teknisk stærke og hurtige angribere, der kan skabe noget selv.
Totalt omvendt i 1. halvleg.
Navas var bedre for os end Courtois. Med Navas kunne man forvente en god håndfuld drops i løbet af en sæson, men når han ikke droppede reddede han i det mindste ting. Det kan man vel ikke sige om Courtois.
Brugges angriber snubler i begge situationer og scorer to gange, altså så er heldet fandme ikke med os.
Og jeg er enig med folk omkring Courtois, han er indbegrebet af middelmådighed. Vi vinder kun kampe hvis modstanderen ikke får spark på mål, for ham kan vi i hvert fald ikke regne med kan hjælpe os, med noget som helst.
Vasquez er et sort hul for bolde, spiller vi den til ham, mister vi bolden.
Derudover, så stråler Kroos og Benzema. Ærgerligt afslutningerne er havnet hos de forkerte i aften, selvom man burde mene de netop skulle falde til de 2. Jeg har altid elsket Hazard for at være en holdspiller, men nu må han simpelthen stramme op, og gøre som Benzema når intet rigtigt fungere. Gå selv, skyde eller lave noget helt andet.
Synes det er synd for Lucas. Det er jo ikke hans skyld, at han ikke er bedre. Har dog aldrig set ham så dårlig før. Ind med Vinicius! Synes faktisk Modric gør det godt, selvom han dummer sig igen igen.
Men jeg vil hellere fokusere på Kroos, for aldrig har han vel været så god som han er pt. Fornøjelse at se!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Eden Hazard - 9
Lucas Vazquez - 9
- madrid2000
-
- Platin bruger
-