Var det sidste kamp for Courtois?

4 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Thibaut Courtois havde...

Thibaut Courtois havde en mareridts-agtig første halvleg, hvor han så uheldig ud ved begge Club Brügges scoringer i første halvleg.

 

Først gled han mærkeligt, da han skulle gribe ind ved Dennis´ scoring efter 9 minutters spil og samme Dennis fik også lov til at øge til 2-0 uden at den belgiske målmand gjorde det store væsen af sig.

 

Det fik selvfølgelig tilskuerne på Estadio Santiago Bernabéu til at forfølge ham med en pibekoncert hver eneste gang, han havde bolden resten af første halvleg og han kom da heller ikke på banen til anden halvleg, hvor Areola blev skiftet ind i stedet.

 

Real Madrid angiver udskiftningen som stærk svimmelhed og maveproblemer hos Courtois, men det synes vanskeligt at tro på og det stiller naturligvis spørgsmålet, om belgieren i virkeligheden knækkede under for presset og at vi så ham i aktion for sidste gang?

 

Areola kom ind og stod en fejlfri kamp, hvor det dog også retmæssigt skal med, at han ikke blev testet mange gange i anden halvleg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Igen en kamp hvor der var 3 skud på mål og 2 af dem gik ind. Dog nogle underlige mål hvor han kom godt ud. Håber det er rent uheld fra hans side og han kommer at komme igen hårdt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #3 af Salix7
Courtois bliver totalt solgt af forsvaret ved første mål, hvor både Carvajal og Varane sejler.
Ved andet mål sælger Modric hele holdet inklusiv Courtois!
Læg der til at begge mål bliver scoret af en angriber, der ikke aner, hvad han laver med sine fødder eller ben!
Havde Courtois været på sit højeste niveau, havde han givetvis pillet begge bolde i dag. Jeg tror ikke, at ret mange målmænd havde taget de to “skud”, som Brügge fik mål på i dag.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #4 af elle44

Salix7 skrev: Courtois bliver totalt solgt af forsvaret ved første mål, hvor både Carvajal og Varane sejler.
Ved andet mål sælger Modric hele holdet inklusiv Courtois!
Læg der til at begge mål bliver scoret af en angriber, der ikke aner, hvad han laver med sine fødder eller ben!
Havde Courtois været på sit højeste niveau, havde han givetvis pillet begge bolde i dag. Jeg tror ikke, at ret mange målmænd havde taget de to “skud”, som Brügge fik mål på i dag.


Jeg er fuldstændig enig. Vi har bare ikke set Courtois og hans sagnomspundne høje niveau endnu, ingen af os tror jo på at han redder en bold med mindre den kommer lige på ham. Nu har han fået over én sæson i målet, og på intet tidspunkt har han vist sig som andet end en middelmådig målmand. Vi kunne lige så godt hevet en hvilken som helst gut op fra Castilla. Det står jo i skærende kontrast til hvad vi ser fra Ter Stegen og Oblak fx.

Ind med Areola, han har vel allerede haft flere store redninger i to kampe, end Courtois har haft i hele hans tid i klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #5 af Ramos4
Man vidste bare at Areola ville tage den da han kom i en 1-1 i starten af 2. halvleg. Man sad bare med følelsen.

Omvendt er jeg ved at pisse i bukserne hver gang modstanderen er i nærheden af feltet, når Courtois står.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, madrid2000, andreashn, Bismo, elle44, IDJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #6 af -#7-

Salix7 skrev: Havde Courtois været på sit højeste niveau, havde han givetvis pillet begge bolde i dag. Jeg tror ikke, at ret mange målmænd havde taget de to “skud”, som Brügge fik mål på i
dag.


Det havde han givetvis, men Courtois har jo ikke været på sit højeste niveau siden VM i Rusland.

Jeg synes heller ikke man som sådan kan klandre ham for de to mål, det ville være lige hårdt nok. Men målene pisser bare ind til højre, venstre, over og under ham, han er to meter høj men fylder ligeså meget som Giovinco inde i målet.

Man savner sgu snart en af de “umulige” redninger fra ham. Den Areola snupper lige efter indskiftningen var bare trillet mellem benene og i mål på Courtois, det vil jeg vædde min førstefødte på.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #7 af elle44

-#7- skrev:

Salix7 skrev: Havde Courtois været på sit højeste niveau, havde han givetvis pillet begge bolde i dag. Jeg tror ikke, at ret mange målmænd havde taget de to “skud”, som Brügge fik mål på i
dag.


Det havde han givetvis, men Courtois har jo ikke været på sit højeste niveau siden VM i Rusland.

Jeg synes heller ikke man som sådan kan klandre ham for de to mål, det ville være lige hårdt nok. Men målene pisser bare ind til højre, venstre, over og under ham, han er to meter høj men fylder ligeså meget som Giovinco inde i målet.

Man savner sgu snart en af de “umulige” redninger fra ham. Den Areola snupper lige efter indskiftningen var bare trillet mellem benene og i mål på Courtois, det vil jeg vædde min førstefødte på.


Jeg smider min førstefødte med i puljen.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #8 af Steen
Der er intet der taler for, at Courtois skal være førstemålmand. Lad Areola stå, og så må Courtois bare arbejde hårdt for at få rollen tilbage. Andet ville være idioti.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #9 af henrikcomn
Latterligt artikel.

Selvfølgelig er det ikke hans sidste kamp. Kom nu lidt.

Og Areola havde ikke meget at lave, men fremhæv dog så i det mindste, at han redder en friløber.

Håbløst

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #10 af madrid2000

Salix7 skrev: Courtois bliver totalt solgt af forsvaret ved første mål, hvor både Carvajal og Varane sejler.
Ved andet mål sælger Modric hele holdet inklusiv Courtois!
Læg der til at begge mål bliver scoret af en angriber, der ikke aner, hvad han laver med sine fødder eller ben!
Havde Courtois været på sit højeste niveau, havde han givetvis pillet begge bolde i dag. Jeg tror ikke, at ret mange målmænd havde taget de to “skud”, som Brügge fik mål på i dag.


Undskyld, men sikke noget fis.
Er det netop ikke derfor man har en målmand, at når modstanderen kommer igennem, så skal målmanden redde holdet. Det er da fuldstændig ligemeget, hvordan de kommer igennem til ham. Om det er et velspillet angreb eller orsvaret og Modric sælger ham. Skal alle kampe være ligesom mod Sevilla og Athletico, hvor modstanderen ikke har en eneste skud på målet?

Vi kan da alle huske, hvor meget Casillias var solgt i hans tid i RM. Han lavede det ene mirakel redning efter det andet. Coutuis har jo ikke præsteret en skid. Chelsea fans var heller ikke ked af, at miste ham. Han havde også stået elendig - ihvertfald hans sidste sæson i chelsea.

Manden skal bare videre til Getafe, og så skal vi købe en ny målmand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #11 af Madder95
Forhåbentlig. Nøj hvor han dog ikke passer til Madrid. Hverken attitude, opførsel eller kommunikation med sit forsvar passer til Real. Areola virker selvsikker og vågen. Hvor må vi dog håbe han starter inde næste kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #12 af longwind
Areolá har nemlig attituden der passer sig for en målmand. Oser af autoritet og selvsikkerhed, hvilket tydeligt smitter af på forsvaret.

Mindes at Adán havde flere store redninger end Courtois. Lad nu Big Al stå og bevise sit værd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce