Sjovt rygte om Ødegaard

6 år 9 måneder siden #13 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sjovt rygte om Ødegaard

BBB skrev:

El Siete skrev: Og måske bliver man endda lokket af Eriksens lave pris her til januar.

250 mio. kroner virker stadig som en høj pris for Eriksen, når han har 5-6 måneder tilbage. Specielt hvis vi ikke er 100% sikre på, at han har det, som vores træner vil have.

Ja, måske, men taget hans tidligere pris på over €100M i betragtning er det jo ingenting :) Men nej, Zidane virker rimelig stålsat omkring hvilkere spillere han kan bruge, så Zidane kunne være imod ham selvom om han kom gratis.

Lige en anden spiller, Bruno Fernandes, 7 mål og 5 assists i 10 kampe indtil videre i sæsonen. Han fortsætter vist hvor han slap.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #14 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjovt rygte om Ødegaard
El Siete skrev:

Det virker i hvert fald til at de Beeks skifte stadig kommer til at ske. Forleden sagde han:
"I will finish the season at Ajax. At Real Madrid, they already know that. I do not like to change teams midway through the season.”

Og Pogba er jo ikke opgivet, så det ser umiddelbart rigtig svært ud for Ødegaard, for James, Isco, Modric osv, smutter jo ikke alle næste sommer. Og måske bliver man endda lokket af Eriksens lave pris her til januar.

Fedt med Donny. Ham er jeg faktisk blevet en stor fan af :) Den udtalelse er gået min næste forbi.

Hvis ikke Isco kommer i omdrejninger denne sæson, så er han forhåbentlig ikke relevant for Real Madrid fra næste sæson, og det samme gør sig egentlig gældende med James, som jeg stadig håber man får solgt.
Jeg håber stadig meget på, at Ødegaard bliver hentet hjem til næste sæson, men meget tyder på han ikke gør. Ceballos er faldet lidt af på den i Arsenal efter hans rigtig gode start. Lad ham få endnu et år på lån, hvis man altså får købt Donny :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 år 9 måneder siden #15 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sjovt rygte om Ødegaard

Dios skrev: El Siete skrev:

Det virker i hvert fald til at de Beeks skifte stadig kommer til at ske. Forleden sagde han:
"I will finish the season at Ajax. At Real Madrid, they already know that. I do not like to change teams midway through the season.”

Og Pogba er jo ikke opgivet, så det ser umiddelbart rigtig svært ud for Ødegaard, for James, Isco, Modric osv, smutter jo ikke alle næste sommer. Og måske bliver man endda lokket af Eriksens lave pris her til januar.

Fedt med Donny. Ham er jeg faktisk blevet en stor fan af :) Den udtalelse er gået min næste forbi.

Hvis ikke Isco kommer i omdrejninger denne sæson, så er han forhåbentlig ikke relevant for Real Madrid fra næste sæson, og det samme gør sig egentlig gældende med James, som jeg stadig håber man får solgt.
Jeg håber stadig meget på, at Ødegaard bliver hentet hjem til næste sæson, men meget tyder på han ikke gør. Ceballos er faldet lidt af på den i Arsenal efter hans rigtig gode start. Lad ham få endnu et år på lån, hvis man altså får købt Donny :)

Er det ikke også den almindelig Real Madrid effekt mht Ceballos? Di Maria, Özil, Kovacic osv startede alle som lyn og torden i deres nye klubber, og man sad som Real fan og tænkte "åh nej, lavede vi en fejl?", men et par måndeder efter begyndte kritikken af dem allerede at ramme. Özil har selvfølgelig gjort det godt over en længere periode, men det jo ikke sådan at vi savnede ham synderligt pga hans præstationer i Arsenal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum