Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Officiel pressemeddelelse: Real Madrid afviser angstanfald

2 uger 3 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid afviser...

COURTOIS 380x501Thumb

Real Madrid afviser i en officiel pressemeddelelse rygterne om, at Thibaut Courtois har fået et angstanfald efter kampen mod Club Brügge.

De skriver følgende:
I relation til visse informationer om vores spiller, Thibaut Courtois, vil Real Madrid gerne fastslå følgende:
1. At vores spiller på intet tidspunkt har været diagnosticeret med nogen form for angst og derfor er disse informationer absolut forkerte.
2. At Thibaut Courtosi er diagnosticeret og behandlet for en mave/tarm-infektion, som gav ham dehydrering og svimmelhed og som umuliggjorde, at han kunne spille kampen mod Brügge færdig i tirsdags.
3. Spilleren er i bedring som følge af behandlingen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 3 dage siden #2 af Zyconith
Løgn og latin...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

2 uger 3 dage siden #3 af ElMadrid

Zyconith skrev: Løgn og latin...

Fordi..?

2 uger 3 dage siden #4 af Kratmus
Det virker MEEEEGET "tilfældigt", at han skulle få en mave/tarm infektion, som gjorde at han ikke kunne spille videre lige præcis efter halvleg, efter han blev buhet ud og lukkede to mål ind. Det ville han højst sandsynligt have set komme allerede før kampen.

Omvendt kan det måske forklare, hvorfor han stod dårligt. Det er sq svært at koncentrere sig om bolden, når man skal holde noget inde og der samtidig 50.000, der buher af dig. Lorte-situation alligevel..

Når det er sagt, så er jeg ikke fan af "fans" der buher. Udover CR7 kender jeg ikke nogen spiller, det har hjulpet at buhe af - tværtimod. Jeg er med på, at man buher af spillere, der er illoyale(Neymar), og spillere, der ikke brænder for klubben og offentligt ønsker sig væk. Derudover kan jeg ikke komme på nogen grund til at buhe - især ikke, når en spiller mangler selvtillid. Det er jo direkte idioti, og bekræfter fordommen om dumme fodboldfans. Buhen virkede sandsynligvis på CR7, fordi han netop IKKE mangler selvtillid...
(Selvfølgelig buher man af modstandere, men det er jo også noget helt helt andet!)
(EDIT, med tanke på muskelskader burde vi begynde at buhe, hver gang lægestaben løber på banen)

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Sidste redigering: 2 uger 3 dage siden ved Kratmus.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Kialpe

2 uger 3 dage siden #5 af Sahinovic
Ifølge Marca har Courtois efterfølgende været ude og udtale følgende;

"If you want to be a Real Madrid goalkeeper, you have to accept this pressure," Courtois told MARCA.

Så han virker umiddelbart til at være klar over, at der det er et meget kræsent og krævende publikum på Bernabéu. Karim Benzema er nok den spiller der er blevet piftet af allermest, og i en periode var det virkeligt heftigt, hvor jeg i min stue nærmest fik et panikanfald, men som min signatur også antyder, så var han, så vidt jeg er orienteret, aldrig ude at brokke sig over fansene, men fortsatte blot med at arbejde videre, og kom så efterfølgende stærkt tilbage. Det er altså noget af en mentalitet at have, og alene dette gør ham til en af de største Real Madrid legender.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 2 uger 3 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kratmus, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.