Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Engelsk presse: Christian Eriksen til Real Madrid i januar?

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Ifølge engelsk presse kan...

Eriksen

Ifølge engelsk presse kan Christian Eriksen være tæt på et skifte til Real Madrid i januar måned.

Det vil sandsynligvis være Tottenhams sidste chance for at få lidt penge for danskeren, som har kontraktudløb næste sommer og derfor kan forhandle frit med andre klubber fra årsskiftet, men først skifte på en fri transfer til sommer.

Det kan således give god mening for alle tre parter – Real Madrid, Tottenham og Christian Eriksen – at man sætter sig sammen og får lavet en aftale og danskerens agent skal da efter sigende også mødes med repræsentanter fra Real Madrid i de kommende dage for at snakke lidt mere konkret om en aftale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af nono
Et køb af Eriksen bør kun komme på tale hvis en Isco eller James forlader klubben. Det vil jo gå udover fremtidige muligheder for Ceballos og Ødegaard som begge er spillere man forventer sig en del af. Synes simpelthen ikke at Eriksen passer ind i tingene lige nu - uanset hvor billigt man end måtte kunne hente ham.

1 uge 6 dage siden #3 af mohbar
Nej tak

En spiller der er faldet igennem til de store kampe og her, pga klubbens modgang og den dårlige smag i munden omkring
Klubskifte leverer han absolut ingen indsats i Tottenham.

Man skal da være ultra nationalist hvis man vil have Eriksen i klubben :-)

Hvem skal han erstatte? James har da kun vist sin klasse de få kampe han har spillet her og viser stor dedikation og øger moralen på holdet - han skal ingen steder. Isco er gået pænt tilbage, men selv hvis han finder andre græsgange er det ligegyldigt med Eriksen - de er også forskellige typer.

Derudover har vi netop som nono skriver masser af gode talenter der sagtens kan indsluses på holdet.

1 uge 6 dage siden #4 af Fondo_Sur
Hvis Isco og James mod forventning sælges til vinter så ja. Ellers kunne det være lækkert at få ham “gratis” til sommer, hvis Modric går på pension.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

1 uge 6 dage siden #5 af Lars1991
Med hans dårlige form i den her sæson, sammen med resten af Tottenham holdet, begynder jeg også at tvivle. Han er lidt for ustabil, og lidt for tøset i nærkampene. Han løber utrolig meget, men til hvad nytte? Han tør aldrig gå ind i en takling rigtig. Det lidt for meget Benzema og lidt for lidt Modric i den måde han spiller uden bold.

Han præsterer dog fint imod store hold, det overhovedet ikke en bekymring for mig.

1 uge 5 dage siden #6 af Salix7
Jeg kan godt lide Eriksen, men som flere af jer andre skriver, så har jeg også svært ved at se, hvor han skal spille og i stedet for hvem?
Det mest positive ved at få ham til klubben vil vel være en bedre dækning af vores kampe på dansk tv;-)

1 uge 5 dage siden #7 af BBB
Sidst talte de om 250 mio. DKK for Eriksen til januar. Det er stadig for meget. Spørgsmålet er, om Zidane overhovedet ville finde plads til ham, hvis Eriksen kom gratis.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 uge 5 dage siden #8 af Ramos4
Jeg ser ham som en fin erstatning for Modric. Men jeg tænker det giver mest mening at forhandle med ham nu, og så hente ham gratis til sommer. Det vil være lidt kaotisk at skulle spille ham ind midt i sæsonen.

Sue me.

1 uge 5 dage siden #9 af Dios

Ramos4 skrev: Jeg ser ham som en fin erstatning for Modric. Men jeg tænker det giver mest mening at forhandle med ham nu, og så hente ham gratis til sommer. Det vil være lidt kaotisk at skulle spille ham ind midt i sæsonen.

Omvendt er denne sæson mere eller mindre gratis, og han kommer trods alt med noget andet end vores andre offensive midtbanespillere.
Så kan han forhåbentlig få et halvt års tilvænning i stedet for en pre season.

Alt over 200 millioner kr. Er bare alt for meget for ham, så kan man få ham under den pris, så fint med mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 uge 5 dage siden #10 af El Siete
Vi snakker stadig en spiller vurderet til 100M euro og som har været en topspiller i PL i nogle år, og nu taler i om at 25M er grænsen. Synes sgu i bliver lidt nærige nu :D
Ej, jeg ved hvad i mener, hvis han ikke passer ind hos Zidane er det jo dumt at give en masse penge for ham. Men synes han bliver lige lovligt talt ned herinde, og ja hans niveau er da dalet, men sammen med resten af Tottenham-holdet, det samme som vores trup hele sidste sæson.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

1 uge 5 dage siden #11 af BBB

El Siete skrev: Vi snakker stadig en spiller vurderet til 100M euro og som har været en topspiller i PL i nogle år, og nu taler i om at 25M er grænsen. Synes sgu i bliver lidt nærige nu :D
Ej, jeg ved hvad i mener, hvis han ikke passer ind hos Zidane er det jo dumt at give en masse penge for ham. Men synes han bliver lige lovligt talt ned herinde, og ja hans niveau er da dalet, men sammen med resten af Tottenham-holdet, det samme som vores trup hele sidste sæson.

Når jeg taler pris, så handler det om, at han ikke vil forlænge, og han har 9 måneder tilbage af sin kontrakt. I stedet for at betale 250 mio. DKK, så kan man skrive en 'gratis' kontrakt med ham. 250 mio. DKK for et halv år svarer til en omkostning på 500 mio. DKK per år, som han har tilbage af sin kontrakt. Hvis vi begynder at give sådanne beløb, så stikker markedet endnu mere af.

Forestil dig, hvad Mbappé vil koste med to år tilbage af sin kontrakt, hvis Eriksen koster 250 mio. DKK for 6 måneder. I så fald kommer Mbappé på ingen måde under 3 milliarder, selvom han kun har to år tilbage af sin kontrakt til sommer. Den værdi der bliver tillagt en spiller per år eller måned skal hentes ind et sted (og siden antallet af seere ikke vokser uendeligt, så bliver produktet i sidste ende bare dyrere for dig og mig).
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved BBB.

1 uge 5 dage siden #12 af El Siete

BBB skrev:

El Siete skrev: Vi snakker stadig en spiller vurderet til 100M euro og som har været en topspiller i PL i nogle år, og nu taler i om at 25M er grænsen. Synes sgu i bliver lidt nærige nu :D

Når jeg taler pris, så handler det om, at han ikke vil forlænge, og han har 9 måneder tilbage af sin kontrakt. I stedet for at betale 250 mio. DKK, så kan man skrive en 'gratis' kontrakt med ham. 250 mio. DKK for et halv år svarer til en omkostning på 500 mio. DKK per år, som han har tilbage af sin kontrakt. Hvis vi begynder at give sådanne beløb, så stikker markedet endnu mere af.

Forestil dig, hvad Mbappé vil koste med to år tilbage af sin kontrakt, hvis Eriksen koster 250 mio. DKK for 6 måneder. I så fald kommer Mbappé på ingen måde under 3 milliarder, selvom han kun har to år tilbage af sin kontrakt til sommer. Den værdi der bliver tillagt en spiller per år eller måned skal hentes ind et sted (og siden antallet af seere ikke vokser uendeligt, så bliver produktet i sidste ende bare dyrere for dig og mig).

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men set i det perspektiv at han normalt koster 100M er 25M jo en fin pris, men rigtigt, det er mange penge når man kan få ham "gratis" 6 måneder efter. Eriksen ville jo nok også være mere interesseret i en pæn sign-on-fee til juni næste år, selvom Dios også har en pointe i at et halvt års "preseason" kunne integrere ham bedre i truppen.
Apropos sign-on-fee, så skal man jo også vurdere hvor langt der er fra hypotetiske 25M-30M i januar til en sign-on-pris i juni, plus det faktum at andre klubber pludselig kan friste ham med endnu større bud - United er i hvert fald ikke blege for at smide om sig med lønninger. Man kan jo også spørge sig selv om hvorfor man fx købte Brahim for 15M sidste januar, når man kunne vente til juni og få ham gratis.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved El Siete.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.