Italiensk presse: Mariano smutter i januar

6 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge italiensk presse...

Ifølge italiensk presse er Mariano Díaz fortid i Real Madrid til januar.

Angriberen valgte at blive i Real Madrid for at kæmpe for sin chance, men den er udeblevet og Mariano har endnu ikke været udtaget til en eneste kamp i denne sæson og derfor søger han nye græsgange.

Det meddeler CalcioMercatto, som også har et bud på, hvor Mariano skal slå sine folder. Det bliver angiveligt i Valencia, som meldes meget interesseret i angriberen. Der er dog også bud fra andre klubber i Europa.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #2 af Doc.juego
Jeg synes det er ærgeligt at han er blevet behandlet så "dårligt " han har i 1,5 sæson ikke fået hvad der minder om en chance, trods at han, i alle 3 sæsoner han har oplevet for Madrid næsten har haft det bedste scoringssnit af angriberene.
Han har denne sæson fået 30-50 min i preseason of scoret 1 mål.
Det var nu trods alt klubben der købte ham, og gav ham nr. 7. Der har ganske vidst været nogle skader, men det er jo ikke det som har holdt ham fra spilletid.

Desuden synes jeg han passer meget godt som profil, bomstærk, hurtig, målfarlig og virkelig aggressiv, med eet stort løbe pensum og et godt presspil. Det kunne holdet altså godt bruge, en type der hanker op i holdet, trods at hans tekniske færdigheder ikke er hans bedste, så kan han sku banke en bold i nettet.

Han har nogle af de samme kvaliteter som Jovic, men Jovic er bare meget mere stationær og "kølig" i sit udtryk.. desuden han Jovic slet ikke ramt målformen denne sæson.

Men jeg forstår helt sikkert at han vil væk. Han er for god til ikke at være i truppen, trods massere af skader, og en Zidane der hellere har 4 forskellige wings 3 backs of 2 cb'er på bænken end ham.
God vind fremover Mariano. Du fik sku aldrig den chance du drømte om.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum