Courtois beder om respekt fra pressen

4 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrids belgiske...

Real Madrids belgiske målmand, Thibaut Courtois, efterlyser respekt fra pressestanden, som skrev at han var blevet ramt af et angst-anfald under kampen mod Club Brügge, hvor han måtte lade sig udskifte i pausen.

Det viste sig sidenhen at være et voldsomt maveonde, som gjorde at målmanden tabte omkring 3 kg. og nu beder han om, at pressen er lidt mere respektfulde og opfører sig ordentligt. Det fortalte han efter Belgiens sejr på 9-0 over San Marino:
- Jeg ved, hvad der kræves af en elite-spiller. Jeg er rigtig gliad og jeg har ikke disse problemer (angst-anfald, red.). Jeg synes at det er mangel på respekt over for spilleren og over for de folk, som i virkeligheden lider af disse problemer. Tilhængerne på Bernabéu er altid et kritisk publikum, det ved vi, og hele holdet gør alt hvad de kan for at få dem til at bryde ud i klapsalver.

Courtois fortæller i interviewet, at han er klar til atter at vogte målet for Real Madrid:
- Jeg har det godt nu. Det var en voldsom sygdom og det var ikke let at komme af med, men nu er jeg oven på igen. Jeg kunne træne i mandags og tirsdag var jeg med i næsten fuldt omfang med holdet og i går (onsdag, red.) gennemførte jeg det hele. Jeg føler mig stærk igen efter at have tabt mig meget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af nono
Lad os i så fald håbe han fik smittet Hazard med den mave-virus. Han ville ikke tage skade af at tabe sig 3kg ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce