Lunin: Navas hjalp mig meget i Madrid

1 måned 1 dag siden #1 af Jbner
Den tidligere...

Lunin

Den tidligere Real Madrid-målmand, og fanfavorit, Keylor Navas, spillede en stor rolle da Andriy Lunin skulle finde sig til rette i Real Madrid, og derfor føler Lunin en stor tilknytning til PSG-målmanden.

Begge spillere forlod Real Madrid denne sommer. Keylor på en transfer til Paris Saint-Germain, og Lunin på en lejeaftale til Valladolid. Keylors skifte til Paris var ikke noget Lunin havde forudset.

- Ingen vidste at Navas ville væk, for så havde jeg haft muligheden for at blive.

- Hans attitude hjalp mig med at føle mig tilpas på holdet. Han kom til mig, og spurgte hvordan det gik, og forklarede nogle ting.

I interviewet med Football Hub, fortalte Lunin at Leganés blev nødt til at betale en bøde til Real Madrid, pga. ukrainerens manglende spilletid under lejeopholdet i sidste sæson.

I forhold til denne sæsons lejeaftale med Real Valladolid, fortalte Lunin at han ønskede at blive i Spanien, så han kunne fortsætte med at lære sproget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 17 timer siden #2 af YunisTaker
Damn hvor ville jeg ønske at Navas var blevet og Lunin var anden målmand fra næste sæson af. Han har og kunne lære meget mere fra Navas. Jeg tror på Lunin som første målmand allerede om to år, selv uden Navas til at hjælpe ham på vejen dog.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.