Bedømmelse af truppen mod Mallorca
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (36 brugere)
Hele holdet 2.0
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Når det er sagt, så ved jeg ikke rigtig om VAR havde samme forbindelse som resten af dækning fra Mallorca? Eller om både dommer og VAR-rums folkene alle sammen var særligt udvalgte fra Catalonien? Hold da op, hvor var der mange fejlkendelser og manglende VAR kendelser!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: Vi spiller af pis stort set hele kampen, det meste hvis ikke hele holdet, spiller uværdigt og må have en seriøs dårlig smag i munden!! Det her er ikke Hobro vs. Lyngby - I spiller i Real Madrid, verdens største og mægtigste fodboldklub, skammeligt at se endnu en elendig og pinlig optræden fra vores spillere og træners side!!
Når det er sagt, så ved jeg ikke rigtig om VAR havde samme forbindelse som resten af dækning fra Mallorca? Eller om både dommer og VAR-rums folkene alle sammen var særligt udvalgte fra Catalonien? Hold da op, hvor var der mange fejlkendelser og manglende VAR kendelser!
Det er så latterligt at man har VAR men så ikke bruger det når der er klare fejl. Hvad er det så til for? Skal det kun bruges når nogen høje herrer vurderer at de vil bruge det, så er det jo tilbage ved dommerskøn igen. Forfærdelig hjemmedommer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Salix7 skrev: Vi spiller af pis stort set hele kampen, det meste hvis ikke hele holdet, spiller uværdigt og må have en seriøs dårlig smag i munden!! Det her er ikke Hobro vs. Lyngby - I spiller i Real Madrid, verdens største og mægtigste fodboldklub, skammeligt at se endnu en elendig og pinlig optræden fra vores spillere og træners side!!
Det er så latterligt at man har VAR men så ikke bruger det når der er klare fejl. Hvad er det så til for? Skal det kun bruges når nogen høje herrer vurderer at de vil bruge det, så er det jo tilbage ved dommerskøn igen. Forfærdelig hjemmedommer.
Jeg mangler i den grad en klar linje for, hvordan dommerne skal bruge VAR - det giver ingen mening i min verden, hvis det er op til dommerne selv, hvornår de vil bruge det - så er det for nemt at undlade at bruge det og efterfølgende undskylde, vel vidende at man har været direkte skyld i pointtab til en given klub.
Samtidig leder det tanken i retning af, at man ikke kommer en eventuel kriminalitet til livs, hvilket VAR vel ellers også kunne bruges til?
I denne kamp bliver vi vel “snydt” for 3-4 situationer, hvor dommeren kunne have kigget efter med VAR for at dobbelttjekke om der har straffe eller ej, men det undlader dommeren “beklageligvis” - det lugter langt væk af inkompetance eller svindel i min verden! (Jeg siger ikke, at vi havde fået nogle straffer ud af det, men at han ikke mener at en eneste situation skal kigges efter virker mærkeligt ... særligt når en helt ren tackling på bolden fra Militao giver frispark af selv samme dommer).
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Det er bare problematisk af helvedes til, da det i kampen igår gjorde et kæmpe negativt udfald. Der var klart straffe til Brahim Diaz, og jeg håber Real går hele vejen med sagen, og der igen kommer ændringer. Så må en kamp gerne varer 100 min. igen, for ellers er VAR fuldstændig ligegyldigt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Nå ja, så var der også ham der skubbede Ramos med 2 hænder i ryggen, men det var selvfølgelig ikke et særlig hårdt skub... men.. det kunne man da også have kigget på ja.
Deres målmand fik lov hver gang til at trække enorm tid ud af kampen. Jeg talte flere gange at han brugte op til 35 sekunder hver gang han skulle sparke. Dommeren undlod hver gang at sige eller gøre noget.
Han ødelagde tempoet i kampen ved at dømme små frispark, hver gang en Mallorca spiller faldt som var skudt.
For mig var han banens dårligste uden sammenligning. Og det siger en del.
Accurate passes : 47 (85.5%)
Key passes : 4 (MOST)
Accurate crosses : 3 (MOST)
Accurate long balls : 4
Duels (won) : 10(6)
Tackles won : 3
Was fouled : 2