Statistik: Mallorca - Real Madrid 1-0

4 uger 1 dag siden #1 af Administrationen
Mallorca – Real...

James mallorca

Mallorca – Real Madrid 1-0 (1-0)
1-0 Lago (7.)
Tilskuere: 18.053

Dommer: Alberola Rojas

Gule kort: Sastre, Baba (Mallorca).
Røde kort: Odriozola (Real Madrid)

Mallorca: Reina, Agbenyenu (Sastre, 46. min.), Valjent, Raíllo, Gámez, Baba, Salva Sevilla, Febas (Kubo, 59. min.), Rodríguez, Lago (Trajkovski, 81. min.), Budimir.

Real Madrids hold: Courtois, Odriozola, Ramos, Militao, Marcelo, Casemiro, James, Isco (Rodrygo, 66. min.), Vinícius (Brahim, 81. min.), Benzema, Jovic (Fede Valverde, 66. min.).

Statistik:
Boldbesiddelse: 37%-63%
Skud: 5-13
Skud på mål: 1-4
Offside: 5-2
Hjørnespark: 4-4
Gule kort: 2-0
Røde kort: 0-1
Straffespark: 0-0
Afleveringer: 239-458
Vellykkede afleveringer: 76%-88%
Frispark begået: 20-14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 14 timer siden #2 af BBB
Der er noget galt med statistikken, når der står 2-0 i gule kort og 0-1 i røde kort. Der burde vel stå 2-2 og 0-1. Jeg har ikke kigget de andre igennem - denne sprang blot i øjnene.

4 uger 14 timer siden #3 af Administrationen

BBB skrev: Der er noget galt med statistikken, når der står 2-0 i gule kort og 0-1 i røde kort. Der burde vel stå 2-2 og 0-1. Jeg har ikke kigget de andre igennem - denne sprang blot i øjnene.

Real Madrids to gule kort (til Odriozola) blev vekslet til et rødt. Derfor nul gule kort og et enkelt rødt. Odriozola får jo ikke sine to gule kort med over i bøtten, hvor man får karantæne efter fem af dem.

4 uger 8 timer siden #4 af BBB

Administrationen skrev:

BBB skrev: Der er noget galt med statistikken, når der står 2-0 i gule kort og 0-1 i røde kort. Der burde vel stå 2-2 og 0-1. Jeg har ikke kigget de andre igennem - denne sprang blot i øjnene.

Real Madrids to gule kort (til Odriozola) blev vekslet til et rødt. Derfor nul gule kort og et enkelt rødt. Odriozola får jo ikke sine to gule kort med over i bøtten, hvor man får karantæne efter fem af dem.

At de ikke tæller i strafpoint har vel ikke noget med statistikken at gøre? Han fik da netop to gule kort.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.