AS: Juventus ville have Reguilón

8 måneder 2 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS...

REGUILON CARITAThumb

Ifølge spanske AS forsøgte Juventus i sommer at købe 22-årige Sergio Reguilón i Real Madrid.

Det var en handel, som Zinedine Zidane angiveligt var fortaler for, men den spanske venstreback afviste de italienske mestre, fordi hans mål er at triumfere i Real Madrid.

Sergio Reguilón fik debut under Julen Lopetegui, men det var først med Santiago Solaris ankomst, at spanieren for alvor fik sit gennembrud, men Zinedine Zidane havde ikke noget ønske om at fortsætte arbejdet med Reguilón, som måtte se sig henvist til bænken til fordel for Marcelo og i sommer blev det klart, at han måtte væk, da Real Madrid valgte at købe Ferland Mendy i Lyon.

I stedet for et salg til Juventus, blev det i stedet til et lejeophold i Sevilla og han returnerer til den spanske hovedstad til sommer, hvor han igen skal forsøge at overbevise Zidane om sit værd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
8 måneder 2 uger siden #2 af Madridista02
Zidane var fortaler for at sælge Reguillon? Men hvorfor? Han var en af vores bedste spillere i sidste sæson. En af de få lyspunkter. På nogle punkter forstår jeg slet ikke Zidane. Han ville ikke bruge Regui og vælger at købe Mendy. Selvom jeg synes Mendy virker rigtig lovende, så tror jeg ikke at der er mindre potentiale i Reguillon end Mendy.

8 måneder 2 uger siden #3 af Doc.juego
Hvorfor ikke hellere satse på Hakimi ? Han er 2 år yngre, og har vist et højere niveau over længere tid. Han dækker også flere pladser end reguilon, selv om Hakimi originalt af højre back.
Reguilon er også kun 1 år yngre end mendy.
Lad Hakimi få et år eller 2 mere i udlandet eller en anden spansk klub, kør mendy og Marcelo et til to år, så vil Marcelo videre eller stoppe, tag så Hakimi ind.

8 måneder 2 uger siden #4 af Mathiaska

Madridista02 skrev: Zidane var fortaler for at sælge Reguillon? Men hvorfor? Han var en af vores bedste spillere i sidste sæson. En af de få lyspunkter. På nogle punkter forstår jeg slet ikke Zidane. Han ville ikke bruge Regui og vælger at købe Mendy. Selvom jeg synes Mendy virker rigtig lovende, så tror jeg ikke at der er mindre potentiale i Reguillon end Mendy.

Det her været mediernes agenda at gøre Zidane til syndebuk for det dårlige transfervindue siden Pogba handlen ikke blev til noget. Som om Zidane ene og alene har truffet alle beslutningerne.

At Juve overhovedet var interesseret i Reguilón og at Zidane var fortaler for et salg er sikkert også ren fabrikation.

• Madridista02
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
8 måneder 2 uger siden #5 af Madridista02
Ja Hakimi ser enormt spændende ud også. Hans naturlige position er dog på højreback, så håber han kommer tilbage og konkurrerer om den plads. Kunne være fedt med Reguillon på venstre, så har vi to akedemi spillere på hver sin back!
Med hensyn til agendaen mod Zidane, har du sikkert ret i, men derfor er jeg stadig uforstående over hans udlejelse af Regui og så købet af Mendy.

8 måneder 2 uger siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne AS: Juventus ville have Reguilón

Mathiaska skrev:

Madridista02 skrev: Zidane var fortaler for at sælge Reguillon? Men hvorfor? Han var en af vores bedste spillere i sidste sæson. En af de få lyspunkter. På nogle punkter forstår jeg slet ikke Zidane. Han ville ikke bruge Regui og vælger at købe Mendy. Selvom jeg synes Mendy virker rigtig lovende, så tror jeg ikke at der er mindre potentiale i Reguillon end Mendy.

Det her været mediernes agenda at gøre Zidane til syndebuk for det dårlige transfervindue siden Pogba handlen ikke blev til noget. Som om Zidane ene og alene har truffet alle beslutningerne.

At Juve overhovedet var interesseret i Reguilón og at Zidane var fortaler for et salg er sikkert også ren fabrikation.

Skal vi ikke også være enige om, at blot fordi holdet spiller som en pose nødder, så skal vi ikke beholde de spillere, der holder et tilnærmelsesvis niveau over en halv sæson, hvis de ellers ikke har niveauet til at spille i Real Madrid. Hvis skal ikke have et hold med 11x Nacho/Reguilon/Lucas/Mariano.
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved BBB.

• Madridista02
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
8 måneder 2 uger siden #7 af Madridista02
Øh jo. Det er vi da alle enige om. Men Reguillon spillede jo decideret godt. Og det gør han også for Sevilla. Han spillede fast for os i en periode, og han gjorde det fremragende synes jeg.

8 måneder 2 uger siden #8 af -#7-

Madridista02 skrev: Øh jo. Det er vi da alle enige om. Men Reguillon spillede jo decideret godt. Og det gør han også for Sevilla. Han spillede fast for os i en periode, og han gjorde det fremragende synes jeg.

Men spillede han ligefrem “fremragende”, eller spillede han blot bedre end en fornærmende elendig Marcelo? Det spørgsmål stillede jeg mig selv, og jeg nåede faktisk frem til at det nok nærmere var kontrasten til Marcelo som imponerede mig ved Reguilon, og altså ikke hans generelle niveau.

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved hvordan han har spillet for Sevilla, men jeg håber da at han udvikler sig til at blive en spiller der kan stå den back de næste 10-12 år.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

8 måneder 1 uge siden #9 af Ramos4
Reguilon spillede lige netop bedre end Marcelo og ikke mere end det. Mendy er da langt bedre. Men Marcelo er oppe i årene, så Reguilon må da gerne være backup på venstre back for min skyld.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Madridista02
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
8 måneder 1 uge siden #10 af Madridista02
Tja. Delte meninger, jeg synes han spillede rigtig godt og lignede en fremtidig fast mand for klubben. Men der er nok en grund til, at Zidane foretrak Mendy. Tiden må vise, hvad det ender med for Reguilon.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.