Bedømmelse af truppen mod Leganés

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (26 brugere)

3.3 Courtois
3.7 Carvajal
3.0 Marcelo
3.3 Ramos
3.1 Varane
3.8 Casemiro
4.0 Federico Valverde
3.0 Isco
3.2 Modrić
4.0 Toni Kroos
4.4 Benzema
3.5 Eden Hazard
3.5 Luka Jović
4.1 Rodrygo
3.9 Zinedine Zidane
Hele holdet 3.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af DeLaRed
Sindsygt at der bliver uddelt 2 til nogle spillere, vi vinder 5-0 og faar ingen roede kort, og ingen skader, hvad mere skal der til?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 2 uger siden #3 af Dios
Der er ihvertfald en som er sur over Isco er med i truppen i stedet for James :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 2 uger siden #4 af BBB

Dios skrev: Der er ihvertfald en som er sur over Isco er med i truppen i stedet for James :D

Hvem? Han får vel flest 0'er. Derudover spænder karaktererne 2 og 4. Hvem stikker ud? :-D

1 måned 2 uger siden #5 af Thomaskjensen
Baseret på Discos første 10 minutter på banen lå han til en 1'er i min bog, man kan ikke tabe bolden 5 gange på 10 minutter og det selv om man bare er på banen i 10 minutter.

Heldigvis fik han afsted et rigtig godt skud, frække afleveringer (2), gode ryk uden bold og en rigtig kampindsats i feltet på de 20-25 minutter han var på banen.
Så om man bedømmer ham på 5 boldtab, eller på de sidste 10 minutter er vel op til den enkelte. Jeg antager dog at dem der giver ham 4 vurdere at han lige skal smide 5 bolde til modstanderen før han er varm i benene.

1 måned 2 uger siden #6 af Ramos4

DeLaRed skrev: Sindsygt at der bliver uddelt 2 til nogle spillere, vi vinder 5-0 og faar ingen roede kort, og ingen skader, hvad mere skal der til?

Marcelo viser en attitude der er helt ude i hampen. Selvfølgelig går den langt hen ad vejen, at stå og spille p*k når man fører stort, men hans latterlige modvilje mod at løbe med hjem og/eller dække op, er til at brække sig over. Han trisser hjem, ser at han er ved at blive overspillet og sætter så i løb alt for sent. Kamp efter kamp efter kamp. Så kan det godt være han er kommet tilbage mere fit efter sommeren, men hans attitude er stadig alt for lad. Og det er ikke kun i kampe vi fører stort, sidste sæson kostede han vel flere mål i ligaen end nogen anden spiller i verden. Utilgiveligt af en spiller, der har været i klubben så længe og er viceanfører. Et 2-tal var rigeligt til Marcelo i går - selvom han da er god offensivt.

Sue me.

1 måned 2 uger siden #7 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Der er ihvertfald en som er sur over Isco er med i truppen i stedet for James :D

Hvem? Han får vel flest 0'er. Derudover spænder karaktererne 2 og 4. Hvem stikker ud? :-D

Den burde du have luret. Mohbar giver selvfølgelig Isco en lav karakter.

Efter jeg lige har tjekket igen kan jeg se, at jeg gav ham 3. Det er yderst sjældent jeg giver karakterer til indskiftere når de ikke får mere end 20 minutters tid. Klokken var mange, og jeg skal da ikke udelukke jeg var faldet hen, da Isco åbenbart smed bolden væk 5 gange, men grunden til jeg gav ham en karakter var, fordi jeg synes han ligesom Jovic gjorde noget udover hvad man skal forvente når man ikke får skide mange minutter. Det gælder så også den anden vej, hvis man virkelig smider samtlige bolde væk i den tid man er på banen, eller koster et mål etc. så får man i mine øjne en dårlig karakter.
Ofte lander jeg på et 0, men det fungerede igår, og så er man bare i et bedre humør.

1 måned 2 uger siden #8 af Dios

Thomaskjensen skrev: Baseret på Discos første 10 minutter på banen lå han til en 1'er i min bog, man kan ikke tabe bolden 5 gange på 10 minutter og det selv om man bare er på banen i 10 minutter.

Heldigvis fik han afsted et rigtig godt skud, frække afleveringer (2), gode ryk uden bold og en rigtig kampindsats i feltet på de 20-25 minutter han var på banen.
Så om man bedømmer ham på 5 boldtab, eller på de sidste 10 minutter er vel op til den enkelte. Jeg antager dog at dem der giver ham 4 vurdere at han lige skal smide 5 bolde til modstanderen før han er varm i benene.

Bare for hyggens skyld, fordi jeg er alene hjemme, så passer det jo slet ikke det du siger :D Nu blev den sendt på Strive, så har lige siddet og set det sidste kvarter af kampen, hvor Isco blev skiftet ind i det 75 min.. Han har 2 boldberøringer de første 5 min. som rammer en medspiller. De næste 5 min. prøver han med en hælaflevering tilbage til Rodrygo, som rammer modstanderen samt en dårlig og svær bold i dybden.

I minut 86 altså 11 minutter efter han kom på banen, så har han den afslutning på mål efterfølgende af en hælaflevering til Hazard i samme angreb.

Vi alle ser bold forskelligt, og fred være med det, men mon ikke du forveksler Isco med Varane? :D[/b]

1 måned 2 uger siden #9 af Thomaskjensen
Dejligt at blive sat til vægs :) det byder jeg på.

Med lidt god vilje er det jo næsten 20 minutter, og jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke er specielt glad for Isco på det seneste (1½ år) så igen indrømmer jeg at jeg nok bare sad og kiggede efter fejl fra hans side, ja eller en anden spiller med mørkt hår. Meget muligt at jeg ikke engang har kigget på om trøjen var hvid.

Ja jeg sad næsten og forberedte et angreb af den stakkels mand og Zidane for at give ham 15-17 minutter...

Det endte dog med at jeg gav ham karakteren 3 for alt på trods havde han nok flere vellykkede aktioner end fejl (og jeg kigger efter SMÅ fejl på Isco). At nogen giver Isco karakteren 2 mener jeg er helt uretfærdigt trods mine forventninger.

Mit "problem" med Isco er at han ofte stopper spillet, spiller tilbage, skyder ved siden af og ikke løber nok med eller uden bold. Ud over et par fejlafleveringer der i min hukommelse blev til 15 høns så var han rigtig god i går, gode offensive løb (med og uden bold), hurtige beslutninger. Så jo jeg står fast ved 3 og måske 3,4 point.

Nu gav du dig tid til at kigge på kampen og pointere at jeg har fejl, og det har du ret i, (jeg gav ham dog ikke 2) og mit indlæg var ment i samme linie som dit. At man kigger fodbold forskelligt.

Hmmm, joo Varana har jo også mørkt hår, så det er muligt jeg forvekslede dem lidt.

Fedt svar, tak igen Dios!

1 måned 1 uge siden #10 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Den burde du have luret. Mohbar giver selvfølgelig Isco en lav karakter.

Efter jeg lige har tjekket igen kan jeg se, at jeg gav ham 3. Det er yderst sjældent jeg giver karakterer til indskiftere når de ikke får mere end 20 minutters tid. Klokken var mange, og jeg skal da ikke udelukke jeg var faldet hen, da Isco åbenbart smed bolden væk 5 gange, men grunden til jeg gav ham en karakter var, fordi jeg synes han ligesom Jovic gjorde noget udover hvad man skal forvente når man ikke får skide mange minutter. Det gælder så også den anden vej, hvis man virkelig smider samtlige bolde væk i den tid man er på banen, eller koster et mål etc. så får man i mine øjne en dårlig karakter.
Ofte lander jeg på et 0, men det fungerede igår, og så er man bare i et bedre humør.

Jeg kan sgu ikke huske, hvem der ikke kan lide Isco. Det tæller vel efterhånden en relativ stor flok + i hvert fald én person, som vist ikke kan lide ham, fordi personen ikke kan lide dig :-D
Jeg så ikke kampen i går, men jeg tænkte bare ikke, at nogen karakter stak helt af ift. de andre ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.