Podcast-referat: Benzema brillerede på Bernabéu - VAR skuffede

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
ENDELIG. Sådan må det...

podcast

ENDELIG. Sådan må det føles for de herrer, Christian og Daniel, som efter tre mislykkede forsøg endelig skulle i studiet efter en sejr - og hvilken en.

Efter en nærmest perfekt indsats, var der alligevel nok at snakke om, i forsøget på at gennemgå vores faste nedtaktspunkter; Reaktion på holdopstillingen, Zidanes tanker, Kampens badebold og spiller, samt et perspektiv på weekendens opgør mod Betis.

Derudover får VAR en kærlig behandling og der er både plads til positive og kritiske ord mod nogle af kampens statistiker - foruden sammenligninger med kampe fra tidligere i sæsonen.

I kan lytte til podcasten her:

Benzema brillerede på Bernabéu - VAR skuffede

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af Administrationen
Nå......er Benzema verdens bedste 9er og er VAR elendigt? Christian og Daniel er i hvert fald et lyt værd.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 1 uge siden #3 af Madridista02
Godt podcast igen. Benz har gjort og gør det godt! Men verdens bedste 9er er måske lidt forkert. Lewandowski, Suarez og Aguero synes jeg er bedre. Benzema kan nogle andre ting end den typiske 9er, men især Lewandowski og Suarez er bare mere kliniske foran målet. Suarez har så haft en længere dårlig periode, men når han rammer toppen, så er han farligere end Benz. Tilgengæld gør Benzema sine medspillere meget bedre! Så hvis et hold spiller med to farlige kanter, måske ala Liverpool, så må Benzema være at foretrække.
Benzema falder dog tit ud af de store kampe. Så er det fint han spiller en god kamp mod Leganes, men deres forsvar var jo også forfærdeligt.

1 måned 1 uge siden #4 af Thomaskjensen
Sad og ventede på den POD hele dagen, så forventningerne var sikkert helt urimelige...
Har sagt der før og nu igen, i skal ikke nødvendigvis være enige om alt, hey jeg var personligt enig i at Benzema nok var banens bedste spiller, men det blev ikke engang diskuteret, samme med kampens badebold, en sagde VAR og så var der dans på den, ingen granskning selv om det jo ikke er let efter 5-0.

Om i til hver POD nominerede 2 spillere til "man of the mach" og derefter diskuterede hvem der skulle vinde (med hver jeres "favorit") så skulle det bidrage til en debat.
Forslag er at i altid snakker om kampens 2-3 bedste spillere og så lader det op til os at kåre den vi mener er bedst/dårligst er en ide.

Fed POD som altid, men jeg sad sq med en lidt flad fornemmelse i maven efter, og følte jeg havde lyttet til 2 der mener 100% det samme.

Håber i ser der som konstruktiv kritik <3

1 måned 1 uge siden #5 af BBB
For min skyld må I gerne være enige om den bedste/ringeste spiller. Det bliver også forceret, hvis der skal findes en nummer 2 hver gang.

Jeg er stor fan af præmien på jeres væddemål. :-D

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.