Rodrygo løb 11,6 kilometer mod Leganes
Rodrygo har vist imponerende takter i hans tid i Real Madrid, og Zidane startede ham også inde mod Leganes. Her viste han en imponerende løbevilje, hvor han nåede at løbe 11,6 kilometer inden slutfløjt. En imponerende indsats af den unge brasilianer, der også var at finde, når Real Madrid forsvarede.
Han har - i de få kampe han endnu har spillet - haft seks skud indenfor målrammen, hvor to af dem er blevet omsat til mål. Han har nu scoret flere mål end Bale i ligaen, og det ser også ud til, at Zidane vælger Rodrygo over waliseren samt Vinicius. Forståelsen mellem Rodrygo, Hazard og Benzema ser yderligere stærkere og stærkere ud, hvor der er en god forståelse indbyrdes.
Rodrygo har endvidere udtalt, at det ikke påvirker ham, hvilken offensiv plads han spiller, hvor ham og Hazard bytter rundt, som de nu lyster. Real Madrid's offensiv ser spændende ud, og Zidane har i år flere spændende spillere at vælge imellem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
I min bog er Bale stadig nr. 1 når han er i form, og det er vigtigt i mange henseende, dels for at vi vinder kampe, men også om/hvis/når han skal sælges.
Rodrygo, som er et navn jeg får lære mig at stave til tror jeg ikke på i de store kampe endnu, men satan han imponere mig, og 11,6 km er rigtig meget i en fodboldkamp.
Sammenligner man ham med Vinicius Jr så har han mange kvaliteter, blandt andet at han kan ramme målet. Håber dog ikke han får samme skæbne som Vinicius Jr at blive sat bag Bale som absolut skal spille alle kampe, og altid 90 minutter. Tror ikke det sker, det holder Bale helt enkelt ikke til. Vinicius Jr er henvist til at vente på ar Hazard bliver skadet eller behøver at hvile, håber jeg ikke har ret.