Truppen mod Betis, LaLiga, 12. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til morgendagens kamp mod Betis og her er fortsat stort fravær.
Nacho, Bale og James er fortsat skadede, mens der ikke er blevet plads til Odriozola, Brahim, Lucas Vázquez og Mariano, men til gengæld er Vinícius tilbage i truppen efter at have siddet over i en enkelt kamp.
Truppen mod Betis:
Målmænd: Courtois, Areola, Altube.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Varane, Militao, Marcelo, Mendy.
Midtbane: Casemiro, Fede Valverde, Kroos, Modric, Isco.
Angreb: Benzema, Hazard, Rodrygo, Jovic, Vinícius.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
I forsvaret er tanken om Mendy skal starte, og om Militao skal have chansen.
Midtbanen er nok mere enkel, selm om man jo stadig gerne vil have Isco til at blomstre, James at bevise at han er vært €1*10^6 og samtidig vile Kroos og Casimiro.
Angrebet er heller ikke let med (fra venstre) Vinicius der vel bør få flere chanser og Hazard der ikke rigtig er kommet igang, Benzema som dominere men Jovis der skal have spilletid, og sidst en head-head mellem Bale som skal sælges og fremtiden Rodrigo.
Idielt var nok 6 udskiftninger :)
Jeg håber han gør max 3 ændringer, for vi spillede perfekt sidst, og den skal vi bygge på!
Thomaskjensen skrev: Midtbanen er nok mere enkel, selm om man jo stadig gerne vil have Isco til at blomstre, James at bevise at han er vært €1*10^6 og samtidig vile Kroos og Casimiro.
Jeg har fået en øl, men selv i ædru tilstand vil jeg ikke fatte halvdelen af, hvad du skriver om her.
Skal han bevise, at han er vært €1.000.000 ? Hvad fuck betyder det? Skal han bevise, at han 1 mio. euro værd? Det virker som et vildt lavt beløb. Du er godt klar over, at du sparede et tegn, og at du øgede læse vanskeligheden med en del?
Jeg er af den opfattelse, at du sagtens kan stave, men det ligner, at du nogle gange skriver et indlæg, kigger på det og tænker "fuck it", hvorefter du banker tastaturet hårdt ind i væggen to til tre gange og derefter trykker send. Det her indlæg var ikke slemt ift. nogle af de andre, men alligevel føles det som, at du generelt lægger en indsats i at gøre dig selv uforståelig.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Angående James, så er han PT intet værd for klubben, hverken for et salg eller hvad han stadig får i løn, skal han være værd mere end €1*10^1 så skal han have spilletid, det samme gælder sig for alle spillere. Tanken bag den matematiske beskrivelse af €1.000.000,- var ikke at spille smart, men mere en finurlig måde at skrive "penge" på, og hey, det fik dig til at tænke :)
Dog har du 100% ret, jeg kan stave, og i blandt bruger jeg ordbogen, og ja jeg tænker ofte "fuck it" og trykker send.
Er det uklart hvad jeg tænker så er det bare at ignorere eller helst diskutere dette, for jeg skriver på dette forum da jeg elsker klubben og alt den står for, jag er ikke på arbejde hvor der er visse krav på forståelse i det jeg formulere.
Hvis vi ser det ud fra nuværende form så virker det til at være stærkeste opstilling :) Rodrygo præsterer helt fænomenalt og jeg synes Mendy har været rigtig positiv på backen.
Hazard kommer til at være involveret i mindst 2 mål i dag, I feel it :D
God kamp!!