Bedømmelse af truppen mod Galatasaray
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (51 brugere)
Hele holdet 3.7
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev: Synes det er lidt synd for Modric at han faar saa lav en score(under 3) fra mange, og at Carvajal samtidig faar aeren af en assist til Benzema, da det er Modric's overblik og perfekte aflevering der splitter Forsvaret af, og goer det super nemt for Carvajal og Benzema at faerdiggoere maalet. Omend han ikke spiller sin bedste kamp, saa mener jeg han burde faa kredit for maalet til 5-0....(OBS, det var ikke en klage over Carvajal, han spiller en god kamp, men uden Modric var der intet maal)
Jeg tror Modric lider under, at vi alle ved, hvad har leveret tidligere. Så fordi han lavet en god aflevering mod en næsten ikke eksisterende modstand, giver mange ikke så meget for. Men ingen tvivl om, at aflevering satte gang i det hele ved det mål.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Modric spillede jo ikke en specielt dårlig kamp, men det er lidt som når Ronaldo ikke score 2 mål i hver kamp, vi forventer helt enkelt mere af manden.
Jeg syntes klart han er dagens badebold om der skal deles ud en efter vi vinder 6-0 :)