Bedømmelse af truppen mod Galatasaray

1 måned 6 dage siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (51 brugere)

3.5 Courtois
3.8 Carvajal
3.1 Ferland Mendy
3.7 Marcelo
3.6 Ramos
3.5 Varane
3.7 Casemiro
4.1 Federico Valverde
2.9 Isco
2.9 Modrić
4.1 Toni Kroos
4.2 Benzema
3.4 Eden Hazard
5.0 Rodrygo
3.8 Zinedine Zidane
Hele holdet 3.7
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #2 af DeLaRed
Synes det er lidt synd for Modric at han faar saa lav en score(under 3) fra mange, og at Carvajal samtidig faar aeren af en assist til Benzema, da det er Modric's overblik og perfekte aflevering der splitter Forsvaret af, og goer det super nemt for Carvajal og Benzema at faerdiggoere maalet. Omend han ikke spiller sin bedste kamp, saa mener jeg han burde faa kredit for maalet til 5-0....(OBS, det var ikke en klage over Carvajal, han spiller en god kamp, men uden Modric var der intet maal)
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 måned 6 dage siden #3 af Salix7

DeLaRed skrev: Synes det er lidt synd for Modric at han faar saa lav en score(under 3) fra mange, og at Carvajal samtidig faar aeren af en assist til Benzema, da det er Modric's overblik og perfekte aflevering der splitter Forsvaret af, og goer det super nemt for Carvajal og Benzema at faerdiggoere maalet. Omend han ikke spiller sin bedste kamp, saa mener jeg han burde faa kredit for maalet til 5-0....(OBS, det var ikke en klage over Carvajal, han spiller en god kamp, men uden Modric var der intet maal)

Jeg tror Modric lider under, at vi alle ved, hvad har leveret tidligere. Så fordi han lavet en god aflevering mod en næsten ikke eksisterende modstand, giver mange ikke så meget for. Men ingen tvivl om, at aflevering satte gang i det hele ved det mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 6 dage siden #4 af Thomaskjensen
Jeg er helt enig med jer begge, for det er da underligt at nogen giver en 2'er til verdens bedste fodboldspiller anno 2018/2019.
Modric spillede jo ikke en specielt dårlig kamp, men det er lidt som når Ronaldo ikke score 2 mål i hver kamp, vi forventer helt enkelt mere af manden.
Jeg syntes klart han er dagens badebold om der skal deles ud en efter vi vinder 6-0 :)

1 måned 5 dage siden #5 af slb1995
Det er grotesk og jeg ved ikke hvad, at Isco får adskillige 1-taller for sin kamp i dag. Man skulle tro, det var Solari, der sad bag skærmen derhjemme og uddelte 1-taller. For første gang i lang tid kom spanieren da netop ind og viste et eller andet udover ladhed og lim på støvlerne. F.eks. et farligt hovedstød på første berøring og en flot stikning til Benz, der gav en friløber.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Dios, Lars1991, Sahinovic, El Siete, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.