Optakt: Eibar - Real Madrid, LaLiga, 13. spillerunde

1 måned 4 dage siden #49 af Bismo

Kiwes skrev: Lucas har være elendig, som altid, ta ham ud.

Han mister for mange bolde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #50 af Ramos4
Isco kommer godt nok ikke med meget. Sørgeligt at se på.

Sue me.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 4 dage siden #51 af Madridista02
Synes han kommer ind og gør det fint. Holder godt fast i bolden og har nogle gode hurtige driblinger. Det er godt at kunne skifte ham ind i sådan nogle kampe her. Udover det, dejligt at se Brahim og Vinicius. Er overrasket over, at Vinicius har så meget selvtillid, selvom det tit glipper for ham, og han ofte er ret kritiseret. Det er fedt han bare klør på.

1 måned 4 dage siden #52 af Ramos4

Madridista02 skrev: Synes han kommer ind og gør det fint. Holder godt fast i bolden og har nogle gode hurtige driblinger. Det er godt at kunne skifte ham ind i sådan nogle kampe her. Udover det, dejligt at se Brahim og Vinicius. Er overrasket over, at Vinicius har så meget selvtillid, selvom det tit glipper for ham, og han ofte er ret kritiseret. Det er fedt han bare klør på.

Holder godt fast i bolden, tjoh. Han varmer den hvertfald voldsomt meget. Det er jo en fin chance for ham, for at gå ind og vise at han kan skabe noget. Men han giver jo ikke Zidane nogen som helst grunde til at vælge ham i en startopstilling.

Sue me.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 4 dage siden #53 af Madridista02
Nej det kan du have ret i. Men der er jo heller ikke særlig meget at skabe for ham. Den eneste der ville frem ad, det var Vinicius. Holdet var jo klar på, at køre sejren stille og roligt hjem. Det så det ihvertfald ud til. Og til dét, er Isco god. Men nej, han fik da ikke vist hvorfor han skal starte, men omvendt spiller han jo heller ikke dårligt.

1 måned 4 dage siden #54 af Dios

Ramos4 skrev:

Madridista02 skrev: Synes han kommer ind og gør det fint. Holder godt fast i bolden og har nogle gode hurtige driblinger. Det er godt at kunne skifte ham ind i sådan nogle kampe her. Udover det, dejligt at se Brahim og Vinicius. Er overrasket over, at Vinicius har så meget selvtillid, selvom det tit glipper for ham, og han ofte er ret kritiseret. Det er fedt han bare klør på.

Holder godt fast i bolden, tjoh. Han varmer den hvertfald voldsomt meget. Det er jo en fin chance for ham, for at gå ind og vise at han kan skabe noget. Men han giver jo ikke Zidane nogen som helst grunde til at vælge ham i en startopstilling.

Samtlige spillere der startede kampen spiller i mine øjne til 5 i 1. halvleg, og 1 i 2. halvleg. Real Madrid gad intet desværre, og Benzema gad ihvertfald slet ikke. Fortæl mig lige igen hvad fanden Isco skal skabe? Brahim og Vinicius mistede konstant bolden. Jo jo, så prøver de og det er dejligt, men ingen af dem havde kvaliteten idag, og sammen med en tydelig træt Modric og en helt ugidelig Benzema, så er forventningerne selvfølgelig til Isco, at han skal sætte holdet op og få dem til at scorer 10 mål yderligere.

Skal vi nu ikke snart prøve og lægge det had fra os, og i stedet komme med noget konstruktivt? Isco gik fint ind i spillet, og fordelte spillet. Vi/han skabte ingenting, men det var desværre heller ikke hvad Real Madrid ville i 2. halvleg. Skal vi vurdere på 2. halvleg, så er det rene 1 taller i stedet for 4 og 5 taller, men jeg kan godt se, at Isco selvfølgelig ikke er publikums yndling herinde, men kom nu lidt. Der må snart komme noget mere kreativt Isco's vej.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 4 dage siden #55 af Ramos4
Det er jo ikke i dag jeg vurderer Isco på. Det er jo vitterligt hver eneste gang han får minutter at han intet viser. Vi har brug for breddespillere, men jeg synes bare han forsøger så mange driblinger og fodsåls-finter han kan, fremfor at tænke kreativt og målsøgende. I 1. halvleg spiller vi super hurtigt og ret direkte - forestil Jer Isco i stedet for fx. Modric. Det ville have kvalt kampen.

Men løbet er kørt for ham, ligesom det vel nok er for James. Vi må bare håbe vi kan få nogle penge for dem. Jeg ser ikke Isco få en opblomstring i Madrid - måske et andet sted, men ikke her.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.