Podcast-referat: Valverdes svendestykke i en stor sejr over Eibar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Efter en første halvleg af de helt store og en indsats af de bedre var humøret højt i det virtuelle studie.
Særligt Valverde imponerede, men mange andre spillere bliver også gennemgået, derudover bliver Zidane også taget under kærlig hånd, inden Bales situation også diskuteres flittigt mod slutningen af denne sidste nedtakt inden landskampspausen.
Vi skal beklage, at vi er uden vores vanlige intro og outro. Det skyldes, at vores normale lydmand ikke var på opgaven, hvorfor kan du også høre i denne nedtakt, hvor du også får svaret på, hvad denne sejr har med Arbeloa at gøre.
Hala Madrid Y Nada Mas
I finder podcasten lige her:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista02 skrev: SKAL der uddeles en badebold efter en kamp? Vi vinder 4-0 og spiller rigtig godt. Badebolden er sgu lidt søgt, når Vinicius får den.
Vi vil gerne invitere dig til at høre podcasten igen.........for selv om Vinícius længe er inde i billedet, så ender vi da vist alligevel med at give badebolden til vejret......
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Men, det fungere vel allerede? Det kommer aldrig nogensinde til at blive perfekt(hvad end man så vælger at definere som perfekt), men hvis jeg ikke husker forkert så har vi kun haft en sæson med VAR i La Liga, og deraf er det stadig forholdvis nyt hvorfor man må forvente, at det bliver forbedret med tiden.Administrationen skrev: Dengang gik den til VAR.......og det kommer aldrig til at funkle!
Ifølge nedenstående er der ihverfald tale om klare forbedringer, og samtidig påpeges der også at man stadig ikke er der hvor man vil være; www.skysports.com/football/news/11827/11...sed-by-referees-body
Velasco Carballo said the technology has been consulted 30 times to determine whether goals should be allowed to stand, leading to 15 goals being disallowed and 15 being awarded.
Four straight red cards were also shown after the technology was consulted, he added, while conceding that five players escaped red cards due to refereeing errors.
La Liga analysis shows they have registered 397 incidents in the penalty box; Penalties were awarded in 56 plays, 26 errors were made, and 19 of them were corrected by VAR. So the error margin has been reduced to 4.79 per cent thanks to VAR.
"Our objective is to have zero errors and to make that happen the referees and video referees are going to keep working," Velasco Carballo added.
Florentino Pérez
Donde está la biblioteca?