Le Graët: Benzemas tid på landsholdet et slut

3 uger 5 dage siden #1 af Administrationen
Karim Benzema behøver...

BENZEMA 380x501Thumb

Karim Benzema behøver ikke at sætte næsen op efter come back for det franske landshold, for det er et overstået kapitel, hvis det står til det franske fodboldforbunds præsident, Noël Le Graët.

Han siger følgende til RMC Sport:
- Karim Benzema er en stor spiller, jeg har aldrig sået tvivl om hans kvaliteter. Derudover viser han i Real Madrid, at han er en af de bedste på sin plads. Men eventyret med Frankrig er overstået for ham.

Karim Benzema kom i unåde i Frankrig, da han var indblandet i sagen om en sexvideo med hans landsholdskammerat, Mathieu Valbuena tilbage i 2015 og han har ikke siden været udtaget til landsholdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 5 dage siden #2 af mohbar
Er det ikke træneren der udtager holdet??

I det mindste får vi en Benzema der ikke bliver tynget af landskampe, men på den anden side må det da være pænt frustrerende at blive negligeret når man som Benz bare performer..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ElMadrid

3 uger 5 dage siden #3 af Sahinovic
Benzema skriver følgende på sin Twitter: www.bold.dk/fodbold/nyheder/benzema-slaa...-fransk-fodboldboss/

Noel, jeg troede ikke, at du blandede dig i trænerens beslutninger. Du skal vide, at det er mig alene, der kommer til at sætte et punktum på min landsholdskarriere. Hvis du tror, jeg er færdig, så lad mig spille for et af de lande, jeg er berettiget for. Så får vi at se, skriver Benzema, der har algeriske aner.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

3 uger 5 dage siden #4 af BBB

Sahinovic skrev: Benzema skriver følgende på sin Twitter: www.bold.dk/fodbold/nyheder/benzema-slaa...-fransk-fodboldboss/

Noel, jeg troede ikke, at du blandede dig i trænerens beslutninger. Du skal vide, at det er mig alene, der kommer til at sætte et punktum på min landsholdskarriere. Hvis du tror, jeg er færdig, så lad mig spille for et af de lande, jeg er berettiget for. Så får vi at se, skriver Benzema, der har algeriske aner.

Det er vel ikke Noël Le Graët, der bestemmer hvilke lande Benzema må spille for. Det er vel FIFA, som han skal rette henvendelse til.

Jeg tror ikke, at hverken det franske landshold eller Benzema vil få noget ud af, at Benzema kommer tilbage til landsholdet.

3 uger 5 dage siden #5 af ElMadrid

BBB skrev:

Sahinovic skrev: Benzema skriver følgende på sin Twitter: www.bold.dk/fodbold/nyheder/benzema-slaa...-fransk-fodboldboss/

Det er vel ikke Noël Le Graët, der bestemmer hvilke lande Benzema må spille for. Det er vel FIFA, som han skal rette henvendelse til.

Jeg tror ikke, at hverken det franske landshold eller Benzema vil få noget ud af, at Benzema kommer tilbage til landsholdet.

Jeg tror nu ikke at et samarbejde mellem Benz og Mbappe vil være så dårligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Sahinovic

3 uger 5 dage siden #6 af Real HWL
Blev Benzema nogenside dømt i den afpresnings sag? Eller hvordan endte den?

3 uger 5 dage siden #7 af Sahinovic

BBB skrev: Jeg tror ikke, at hverken det franske landshold eller Benzema vil få noget ud af, at Benzema kommer tilbage til landsholdet.

Er det fra et sportsligt, eller politisk perspektiv? For jeg har da svært ved at tro på, at der er plads til Giroud, Dembélé og Griezmann, men ikke til en af verdens absolut bedste (hvis ikke den bedste) angriber.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, ElMadrid, Jakobsif555

3 uger 4 dage siden #8 af BBB

Sahinovic skrev:

BBB skrev: Jeg tror ikke, at hverken det franske landshold eller Benzema vil få noget ud af, at Benzema kommer tilbage til landsholdet.

Er det fra et sportsligt, eller politisk perspektiv? For jeg har da svært ved at tro på, at der er plads til Giroud, Dembélé og Griezmann, men ikke til en af verdens absolut bedste (hvis ikke den bedste) angriber.

Det er både politisk og taktisk. Giroud, Griezmann og Mbappe ser bare ud til at fungere sammen. Jeg har aldrig været en stor Giroud-fan, men han har bare fundet sin plads på landsholdet, og jeg ville ikke skifte Benzema ind i stedet for en af de to andre.

For Benzema så handler det om fokus og at passe på sig selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

3 uger 4 dage siden #9 af Real HWL

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Det er både politisk og taktisk. Giroud, Griezmann og Mbappe ser bare ud til at fungere sammen. Jeg har aldrig været en stor Giroud-fan, men han har bare fundet sin plads på landsholdet, og jeg ville ikke skifte Benzema ind i stedet for en af de to andre.

Tænk nu hvis Benzema fungere endnu bedre sammen med Griezmann og Mbappe? Man kan ikke sige at man ikke vil skifte Benzema ind frem for Giroud når man ikke har prøvet det, hvis man kun ser det fra den taktiske del.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved Real HWL.

3 uger 4 dage siden #10 af BBB

Real HWL skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Tænk nu hvis Benzema fungere endnu bedre sammen med Griezmann og Mbappe? Man kan ikke sige at man ikke vil skifte Benzema ind frem for Giroud når man ikke har prøvet det, hvis man kun ser det fra den taktiske del.

Med den tankegang så kan du aldrig afvise et spillerindkøb, fordi vi ikke har set dem arbejde sammen.

De har brug for en spiller, der er stationær og medspillerne kan løbe omkring. Benzema er alt andet end stationær. Giroud har en fysik, der gør ham relevant på landsholdet (og de sidste par år har han også scoret meget pænt).

3 uger 3 dage siden #11 af Real HWL

BBB skrev:

Real HWL skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Med den tankegang så kan du aldrig afvise et spillerindkøb, fordi vi ikke har set dem arbejde sammen.

De har brug for en spiller, der er stationær og medspillerne kan løbe omkring. Benzema er alt andet end stationær. Giroud har en fysik, der gør ham relevant på landsholdet (og de sidste par år har han også scoret meget pænt).

Nu er den gratis for en landstræner at prøve. Så syntes ikke man kan sammenligne det med et spillerindkøb. Det kunne give Frankrig noget andet med Benzema som falsk 9. Så kunne det måske være at de blev helt se værdige at se spille. Man kunne ændre lidt på taktikken så de ikke behøvede en stationær angriber som Giroud.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.